Sada je: čet lip 19, 2025 3:21 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 39 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:13 pm 
Offline

Pridružen/a: pet ožu 14, 2008 12:32 am
Postovi: 27
Lokacija: sarajevo
Citat:
Pa normalno da bu dimio kad je hladan,a i nesmiješ ga stiskat dok se ne zgrije zbog dobrobiti turbine :wink:


znam nego to ponekad.............jebaji ga ipak sam ja njega kupio................ :D

koliko tvoj ide maksimalno ..............obrtaja...........


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
dečki poštuj te svoje motore dok su hladni a oni će vam to poštovanje vratiti trajnosti. :!:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:16 pm 
Offline

Pridružen/a: pet ožu 14, 2008 12:32 am
Postovi: 27
Lokacija: sarajevo
Citat:
dečki poštuj te svoje motore dok su hladni a oni će vam to poštovanje vratiti trajnosti. :!:


svako jutro ga zagrijavam 3 minuta............valjda je dovoljno............


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nije potrebno zagrijavati motor,čak nije ni pametno na leru zagrijavat.
samo ti upali pričekaj par sec da se ulje digne i lagano vozi do 2klie rpm jedno 10-15km i to je pravilno zagrijavanje.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Citat:
Pa normalno da bu dimio kad je hladan,a i nesmiješ ga stiskat dok se ne zgrije zbog dobrobiti turbine :wink:


znam nego to ponekad.............jebaji ga ipak sam ja njega kupio................ :D

koliko tvoj ide maksimalno ..............obrtaja...........
Nemam pojma nisam ga nikad stisnuo više od 160 km/h :( ipak ga ne želim raskapat)

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:33 pm 
Offline

Pridružen/a: pet ožu 14, 2008 12:32 am
Postovi: 27
Lokacija: sarajevo
Citat:
nije potrebno zagrijavati motor,čak nije ni pametno na leru zagrijavat.
samo ti upali pričekaj par sec da se ulje digne i lagano vozi do 2klie rpm jedno 10-15km i to je pravilno zagrijavanje.
nisam znao za to haj bas ti hvala---------------, sta ti mislis o 4700 obrtaja...........za tdi 1.9 115ks............nije lose.........


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:34 pm 
Offline

Pridružen/a: pet ožu 14, 2008 12:32 am
Postovi: 27
Lokacija: sarajevo
Citat:
Citat:
Citat:
Pa normalno da bu dimio kad je hladan,a i nesmiješ ga stiskat dok se ne zgrije zbog dobrobiti turbine :wink:


znam nego to ponekad.............jebaji ga ipak sam ja njega kupio................ :D

koliko tvoj ide maksimalno ..............obrtaja...........
Nemam pojma nisam ga nikad stisnuo više od 160 km/h :( ipak ga ne želim raskapat)



probaj u drugoj brzini ili u trecoj..........slobodno ga digni..............


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned ožu 16, 2008 11:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Ma neznam,bas ti se ja ne usudim to radit

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 17, 2008 6:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Pozdrav prije svega.
U neko dogledno vrijeme planiram kupiti ovaj auto pa me zanimaju Vaša iskustva s tim modelom. Potrošnja, servisi, bolne točke.., apsolutno sve u čemu ste imali iskustva.
Kolika cijena bi mogla biti za dobro očuvanog i da je što mlađi?
Na raspolaganju bi imao oko 10000€ pa bi molio da me savjetujete, hvala...

PS: Koliko mu je osnovno osiguranje i općenito registracija sa 50%?


Bruno.
U dizle se ne kužim, ali ima dovoljno kolega sa dizelašima pa će ti sve reći.
Htio sam ti samo reći da na stranici Croatia osiguranja imaš izračun cijene osiguranja, staviš si sve parametre (grad, kw, bonus ...) i izbaci ti cifru.
Onda dodaš još nekih 800-900 kn tehničkog, cestarine .... i to je to. Sretno sa kupovinom i ne žuri sa izborom.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 8:08 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 16, 2008 7:23 pm
Postovi: 19
Lokacija: Osijek
Hvala svima na informacijama. Ne žurim sa izborom tako da bi volio da se raspišete.
Hvala.

Bruno.

_________________
Neki rade što znaju a neki znaju što rade...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 8:32 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Citat:
osiguranje i produženje registracije-oko 3300-3500kn u zagrebu ( s 50%), tebi bude u osjeku jeftiinije osiguranje, Za 10000 evra možeš naći zbilja dobar primjerak par godina star. Mora izgledati baš kao da je novi, ništa nesmje bit iznucano i izguljeno u njemu, tad znaš da si na kolko tolko normalnoj kilometraži ( moj je s 200000km izgledao kao da je jučer iz salona izašao), gledaj da je suh oko čvorišta povrata interkulera i egr-a, da ravnomjerno i mirno radi, nesmije dimit crno iza i i onda je sve ok, toči i vozi.


nesmije dimit crno iza



zasto ne smije pa dizel je.................moj 19tdi(2001g) 115ks,v40 dimi a komp. pokazuje da je sve ok,ulje ne trosi........
ne kontam!?!?
Ne smije dimit crno, tu stavi točku. Nije to golf dvojka sa vulgaris boš pumpom, ti imaš common rail, to je otprilike sličan sustav kao mpi kod benzinaca, sam podešava parametre u hodu, mjeri količine zraka, prema njima dozira količinu nafte.
Iz iskustva-ako ti je sa autom sve ok, nema crnog dima, kod paljenja možeš dobiti eventualno jedan mali mali oblačak crnog dima, onako, kao da ti puhneš kroz cijev od auspuha van, inače u pravilu nesmije dimiti, niti na leru, niti na 4000 obrtaja.
Ako dimi, to je znak ili začepljenja usisne grane-jeftinija i poželjnija varijanta, Ili potrošenim injektorima koji malo procurivaju, tad komp misli da dozira optimalnu količinu nafte, a zapravo dozira dosta više jer injektori ne drže. Tada će isto dimiti crno. Ta varijanta je malo skuplja za sanaciju. Ako se voziš samo po gradu, hoće se i čađa nalovit po auspuhi, ali ona u principu ode nakon 10-20 km autoceste ili šarf otvorene ceste. ovih 4700-to je overkill za tu mašinu, neznam čemu to razvlačenje u drugoj i trećoj na dizelu kad ionako posustaje nakon 3500 okretaja, a i opterećuješ ga abnormalno onda, ako ga misliš vozit dulje vrijeme nemoj ga vrtit preko 4000, i to mu je puno.
@neno, zblokiraj si egr, onda ga nećeš zagušit malim obrtajima.

Moj je mene služio 4+ godine, na svim tehničkim pregledima je zacrnjenje bilo minimalno, mislim negdje oko 0.10 onaj rezultat. Od dima ni d.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 9:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Bok kolega,
dakle ti bi S/V40 i to još dizlo :?: Nadam se da si se zapitao jesi li prava osoba za taj auto :?:
Zezam se, svatko je prava osoba za taj autić. A autić je prema mojem iskustvu jaaako dobar. Kvalitetno napravljen, relativno dobro motoriziran (relativno s obzirom na nečije ambicije. Za street race nije). I kaj je najbitnij kvalitetan te se ne kvari. No ipak na neke stvarčice bi trebalo pripaziti. Ja ču navesti ono što sam ja promjenio do sada; prednje lijevo rame (radi kugle koja dobije lufta), zadnje upornje ovjesa, treba provjeriti i dali negdje slini ulje. Ipak je to francuski motor a oni i semeringi su si na Vi. Kod mene slini na semeringu na radilici. Nije strašno i ne troši ga ali trebam to srediti kad ću mijenjati zupčasti remen. I to je ukratko to.
A sada malo o modelima. Uglavnom modeli iz PhI su dosta lošiji po pitanju kvalitete nego PhII i PhIII. Što je i logično. S obzirom da te se dopalo dizlo na ovom linku budeš našel nešto o tome kakvi su motori nutra viewtopic.php?t=979 . Ono što tamo nisam napisao je da su motori s vrtložni komorama dosta loši. Motori s direknim ubrizgavanjem imaju dvije generacije. Ti želiš onu drugu koja ima CR sistem. Oni su i pouzdaniji i puno bolje napravljeni. I bolje idu. Što se dimljenja, njega u principu nesmije biti. Što znači u principu :?: Ako s autom napraviš 2000 km po gradu 1-2, kreni-stani i izađeš na autoput i sitsneš gas do daske naravno da bu zadimil. Nakon kaj ga propušeš, ako je sve u redu s motorom, to ne bi trebao napraviti. Inače svaki diesel kad ga stisneš do pleha na podu bu zadimil. Istina neki malo, jedva da se primjeti, neki malo više a neki su kotrljajuća ekološka opasnost No1.
Potrošnja je relativna stvar. Ovisi o puno toga a najviši o sili, brzini i učestalosti kojom se pritišće papućica gasa. Moj troši po gradu oko 7,2, na otvorenoj cesti (recimo onoj za Plitvice_Zadar) oko 5 a na autoputu recimo da se vozim konstantnom brzinom 130-140 oko 6. Drvili smo o tome na ovom forumu već o tome pa su se javljali ljudi kojima u gradu troši oko 9,5, ali.....
Za sve ostalo pri kupnji vrijede ti pravila ko i za svaki drugi auto, pazi da nije razbijen, da je unutrašnjost očuvana, po mogučnosti otići s još neplačenim autom u ovlašteni servis na pregled, neg ga spoje na aparate i pogledaju orginalne kilometre.
U ostalom pitaj kaj te još zanima i sretno.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 9:35 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 16, 2008 7:23 pm
Postovi: 19
Lokacija: Osijek
E to je odgovor. Divlja ubrzanja mi ne znače ništa ali mi pouzdanost znači jako, jako puno.
Što se tiće potrošnje to me zanimalo čisto informativno pošto je to jako individualna stavka a poznavajući svoju vožnju vjerujem da neću imati problema s potrošnjom ("papak vozač").
Iskreno rečeno, da, pitao sam se da li je takav auto za mene i općenito se dvoumim između Opel Astre i S40.
Najveća dilema mi je u biti to što za otprilike jednake novce dobijem novijeg Opela a kako imam jednog znam da su i oni pouzdani. Ustvar, najveća dilema je u tome što me ipak ćuka vuče na Volva jel su mi oni oduvijek nekako bili sinonim za izdržljivost i kvalitetu.

Iskreno, malo mi se ne sviđa to što su Renaultovi motori u njima ali se ipak nadam da jedan Brand kakav je Volvo ne bi dopustio ugraditi bilo što u svoje aute. Možda griješim?

Vidim da se razumiješ u ove aute i što mi je još bitnije imaš iskustva s dotičnim modelima. Osobno ne preferiram karavane tako da od "V" serije ništa, ipak bi rađe klasičnu limuzinu.

Navodiš neke svoje popravke, koliko košta uopće održavanje takvog auta? Originalni, zamjenski djelovi?

I za kraj, koje bi godište preporučio budući da vidim da ima par generacija.


Hvala.

Bruno.

_________________
Neki rade što znaju a neki znaju što rade...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 10:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Iskreno rečeno, da, pitao sam se da li je takav auto za mene i općenito se dvoumim između Opel Astre i S40.
Sjedni se provozaj, dodirni materjale koji te okružuju u Vovu i onda ih usporedi s Astrom. Nemre se to uspoređivati. Ako odlučuješ razumom. No kako već voziš Opela onda je i srce u pitanju a tu se neda puno napraviti.
To kaj je Renault unutra ne treba biti ništa loše. Francuzi jako dugo rade diesel motore. I to dobre. Pogotovo Peugeot koji je u tome uz Mercedes pionir.
Konkretno, uzmi auto koji je PhII ili PhIII. PhII ti počinje s 7 mjesecom 2000 godine. Od tada su nutra dva motora, sa 102 i 115 HP. Oba su u stvari isti motori jedino imaju različite turbune i drugačije podešen management motora. To su najbolji diesel motori koji su se ugrađivali u taj model. Motori u PhIII (koji počinje od 7. mjeseca 2003) su isti. Što se tiće greške Volva o ugrađivanju Renaultovih motora to je tema za diskusiju. A ja ću ju svesti na slijedeće. TD motori u S/V40 su loši. Oni su se ugrađivali do 98 kad dolazi motor s direktnim ubrizgavanjem koji nije tako loš, ali je lošiji od motora zadnje generacije koji su se ugrađivali u ovaj model. Inaće Volvo ima dugu tradiciju ugrađivanja Renaultovih motora, kako benzinskih tako i diesel u svoje manje modele (340/360/440/460/S/V40). I gotovo svi su se pokazali kao dobrima osim recimo ovoga kojeg sam spomenuo. Njega treba zaobići.
Razlike između PhI i PhII su suštinske. Od večih bi naveo produženje međuosovinskog razmaka za 2 cm (drugačija ramena), promjene na motorima od kojih je tebi interesantno uvođenje CR diesel motora. Volvo je tvrdio da je napravio oko 700 što većih što manjih promjena na bolje glede kvalitete.
Promjene sa PhII na PhIII su u stvari kozmetičke (driugačije rešetke na maski, druga instrument ploća.....)
Popravci na Volvu u ovlaštenom servisu nisu jeftini. A opet ni popravci za FIAT u ovleštenom servisu nisu jeftini. Ako moram, otiđem u ovlašteni servis (npr. prednje lijevo rame koje me je došlo ...viewtopic.php?t=485 tu imaš sve opisano. Ako nemoram ti. znam imogu, šerafim sam. Orginalni dijelovi su skupi. Zašto, to je druga tema. Ima i zamjenskih, pogotovo ako se radi o nekom meni manje bitnom dijelu (filtri, razno razne lampice i ostala sitnarija), postoje i dijelovi za prvu ugradnju koji su jeftiniji ako ih se kupuje kod proizvođača (npr. diskovi) a postoj stvari koje nemožeš nego kupiti kod Volva. Dakle prostora za uštedu pri održavanju, koja ne narušava kvalitetu, ima. S obzirom da se radi o kvalitenom autu koji se ne kvari često, održavanje nije, barem meni, problem. Na forumu možeš naći jako puno informacija kako i gdje proći jeftinije. Kao i kako nešto sam poraviti. Između ostalog zato i postojimao. Eto, trenutno su mi akualni prednji i zadnji diskovi i ploćice pa tragam za OM proizvođačem. :wink:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 17, 2008 10:14 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 16, 2008 7:23 pm
Postovi: 19
Lokacija: Osijek
Mislim da se nismo baš dobro razumili a vjerovatno sam se i ja loše izrazio. Meni srce ipak bira Volva.
Hvala na razjašnjavanju oko motora. Ti bi znači preporučio 00' i 01' godište?

_________________
Neki rade što znaju a neki znaju što rade...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 39 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan