Citat:
Citat:
Inače za razliku od modela sa 90 i 95 HP ovi sa 102 i 115 HP su dobri i puuuuuuno trajniji motori. Ugrađivali su se u PhII i PhIII modele S/V40.
Mozda sam nesto pobrkao, ali nije li ovaj sa 95KS isti kao i ovi novi, s time da novi imaju CR?
Pa je i nije. Naime, sve je to evolucija koja korjene vuće od 1,6 diesela koji nema gdje ga nije bilo. Od R5, 9, 11, volva 340/360..... .
Onako kako sam ja shvatio postoje značajne strukturne razlike (što je i logično) između motora s idirektnim sutavom ubrizgavanja i direknim. Renault motor od 90HP označuje kao F8Q gdje je 8 oznaka za diesel motore s vrtložnim komorama i indirektnim ubrizgavanjem goriva (+ još neke brojke koje variraju od modela uata do modela kao i ovisno o ugrađenim diznama i turbopunjačima, uglavnom tipično za francuze ima ih mali milion) . Motore s 95, 102 i 115 Hp, odnosno njihove ekvivalente kod Renaulta označuje kao F9Q. Dakle svi oni koji imaju direktno ubrizgavanje bez obrira bilo to pomoću pumpe s razvođenjem ili CR-a sa i bez turbopunjača i s statičnim ili zakretnim lopaticama na turbo punjaću. F u oznaci dolazi od francuske riječi Fonte, lijevano željezo od kojeg je izgrađen blok, dok je glava od lauminija. Ti isti motori kod Renaulta razvijaju svi redom nešto više snage. Volvo je u njih ugrađivao svoj menagement i podesio ih (snagu, okretni momet, ispušne plinove...) onako kako se to njima svidilo. Od tuda i razlika u snazi.
Volvo ih označuje kao
D4192t 90 HP ekvivalent nekom od F8Q motora kod Renaulta
D4192t2 95 HP ekvivalent nekom od F9Q motora kod Renaulta
D4192t4 102 HP ekvivalent nekom od F9Q motora kod Renaulta
D4192t3 115 HP ekvivalent nekom od F9Q motora kod Renaulta
Ono kaj si ti pital za razliku nemrem reći ni da ni ne ali mislim da su nešto prekrajali na bloku nebili ga učinili krućim a time i izdržljivijim. A to bum još istražil
