Sada je: čet svi 23, 2024 11:56 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. XC90 D5, 05g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet sij 13, 2011 12:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Pitanje...XC70 2.5T staviti plin ili ne? :?:


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 7:10 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Pa ak delaš puno kilometara godišnje zašto ne. Najbolje ti stavit sve na papir i izračunati si jel ti paše računica.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 11:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Pitanje...XC70 2.5T staviti plin ili ne? :?:
ja to ne bi nikad radio. di god je plin tu su i sranja kolko god ljudi sutjeli o tome.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 11:18 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Citat:
Pitanje...XC70 2.5T staviti plin ili ne? :?:
ja to ne bi nikad radio. di god je plin tu su i sranja kolko god ljudi sutjeli o tome.
A jebiga ,ja 10 godina vozim na plin i sve super (bar kaj se plina tiće :lol: )

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 11:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ha, reci jel ti radi na benzin normalno? ne. a osim toga ti si van konkurencije jer imas sve skupa 6 zica pod haubom :lol:


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 11:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
Pitanje...XC70 2.5T staviti plin ili ne? :?:
ja to ne bi nikad radio. di god je plin tu su i sranja kolko god ljudi sutjeli o tome.
pravo zboriš ruka,sranje je još veće ako se radi o Turbo motorima.
atmosferci još mogu proći al ovi sa fenovima :snooty:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 12:39 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
ha, reci jel ti radi na benzin normalno? ne. a osim toga ti si van konkurencije jer imas sve skupa 6 zica pod haubom :lol:
Ja imam 2.4i i radi na benzin potpuno normalno....i na plin isto.

Nikakva posebna mudrolija, dobar sistem, dobar serviser, redovno održavanje i vozi.

Turbo motor može biti samo pogodniji za plin od atmosferskog.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 1:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Do sada sam napravio na plin 80k km bez ikakvih, ali doslovno ikakvih problema, nikada ništa po plinu servisirao, a auto radi kao i prvi dan nakon ugradnje plina.
Isto tako znam za puno ljudi koji su imali prestrašnih problema, pa je logičan zaključak da cijela stvar ovisi o kvaliteti sustava koji se ugrađuje, a vjerojatno još bitnije,
kvaliteti onoga tko taj sustav implementira na auto.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 2:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Tcode,potpuno si u pravu!Nekad i najbolji uređaji postanu sranje kad ih montira lajbek koji jje bio 3 dana na tečaju za plinaša i naglo postao majstor za plin!I što je još gore,gazda servisa ga je na to nateral,tak da njega čak ni ne zanima to što radi!Svi su vidjeli dobru zaradu na brzaka,a to što su nama sj.... motore,nikom ništa.Ima dobrih majstora,svaka im čast jer vole svoj posao i čuvaju ga kroz svoj rad jer je posao najbolja reklama.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 2:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
ha, reci jel ti radi na benzin normalno? ne. a osim toga ti si van konkurencije jer imas sve skupa 6 zica pod haubom :lol:


Turbo motor može biti samo pogodniji za plin od atmosferskog.
uzmi instrument pa mjeri EGT na turbaku koji vozi na plin.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 2:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Do sada sam napravio na plin 80k km bez ikakvih, ali doslovno ikakvih problema, nikada ništa po plinu servisirao, a auto radi kao i prvi dan nakon ugradnje plina.
Isto tako znam za puno ljudi koji su imali prestrašnih problema, pa je logičan zaključak da cijela stvar ovisi o kvaliteti sustava koji se ugrađuje, a vjerojatno još bitnije,
kvaliteti onoga tko taj sustav implementira na auto.

ma i to stoji. Recimo moja ona devetka turbak je radio bez greške i na plin i na benzin, i tak 3 godine, pa čak i bez servisa na plinskoj instalaciji. Al mi sve nekak ispada da je to izuzetak a ne pravilo. I naravno, na plin sam išo ko po jajima. A u mom neposrednom okruženji desetak raznih vozila s instaliranim plinom i svi do jednog seru. A neke je radil i autotim, skupi sistem i dobri majstori. I opet nevalja.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 3:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
A ne znam, meni je ovo već drugi auto na plin sa identičnim i potpuno pozitivnim iskustvom, možda samo imam sreće. Ali i kada vozim auto na plin nikada ga ne držim u visokim okretajima duže od par sekundi. To znači da uredno obavljam pretjecanja vrteći motor nerijetko i do blokade, ali u vožnji na autocestama ne prelazim preko 4500 okretaja (što je dovoljno za putnu brzinu i iznad ograničenja).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 3:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: sub ruj 19, 2009 1:13 pm
Postovi: 559
Vozi: S80 ph2 D5 AWD
Lokacija: Zagreb
Citat:
Do sada sam napravio na plin 80k km bez ikakvih, ali doslovno ikakvih problema, nikada ništa po plinu servisirao, a auto radi kao i prvi dan nakon ugradnje plina.
Isto tako znam za puno ljudi koji su imali prestrašnih problema, pa je logičan zaključak da cijela stvar ovisi o kvaliteti sustava koji se ugrađuje, a vjerojatno još bitnije,
kvaliteti onoga tko taj sustav implementira na auto.
Tako je! :clap:

Ja iz iskustva preporučam PRINS plinski sustav - ugradnja Zama-teh
odrađeni auti: SAAB 9,5 2.0t i Peugeot 407SW V6 - bez ikakvih problema


Vrh
   
PostPostano: čet sij 13, 2011 4:09 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Citat:
Citat:
ha, reci jel ti radi na benzin normalno? ne. a osim toga ti si van konkurencije jer imas sve skupa 6 zica pod haubom :lol:


Turbo motor može biti samo pogodniji za plin od atmosferskog.
uzmi instrument pa mjeri EGT na turbaku koji vozi na plin.
Nemam turbo auto, a i da ga imam nemam volje ugrađivati svaša po njemu.

Znam primjer kad je čovjek na auto ugradio mjerač temperature ispušnih plinova iliti EGT....post je sa drugog doruma...

.....pa sam na svoju hondu legend ugradio dodatnu digitalnu čuku na kojoj usred vožnje očitavam temperaturu ispušnih plinova i pratim rad lambda sonde.U ovih 10000Km u više navrata sam imao prilike testirati rad motora pa odgovorno tvrdim da je temperatura ispušnih plinova svega 20-30 stupnjeva veća vožnjom na plin preko 200 km na sat od vožnje na benzin a ni pod kojim uvjetima ne prelazi preko 750 stupnjeva.Dapače čak kod vožnje na 160 km na sat je za 20 stupnjeva manja vožnjom na plin nego na benzin.Što sad to govori? Oni bolje tehnički potkovani znaju a za širu javnost samo da kažem da je temperatura izlaznih plinova do 750 stupnjeva najnormalnija temperatura u većini automobila.....

Znam dosta ljudi, a i tu na forum se javljaju koji imaju iskustvo iz prve ruke sa turbo benzincem na plin.

Bitan je majstor koji ugrađuje i optimalni tip instalacije te dobro podešena mapa na kraju i neće biti nikakvih problema.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pon sij 17, 2011 6:31 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Ja do sada nisam imao večih problema na plin,atmo ili turbo.
Doduše kod servisiranja dolazi mi svakakvih automobila,loše postavljena instalacija,
neredoviti servisi,izmijena sviječica(kaj je to :o ) pa opet stara dobra sto ljudi
sto čudi.
Sistemi za plin su svi dobri ali ovisi tko ga ugradjuje i dali sami sistem na tom automobilu
funkcionira.
Meni se desilo u bivšoj firmi da smo izvadili sistem van jer je bilo nemoguče poštelati auto
i stavili drugog proizvodjača kako bi automobil proradio na plin i radi dan danas savršeno.

Što se tiče majstora ima ih svakakvih a ja se osobno volim potruditi ali ni ja nisam savršen
pa eto nedavno nakon servisa jednog volva nikak ga poštelati i bio mi je potreban kolega
iz branše da mi veli pa kaj ne vidiš da nema pritiska plina krepo senzor,a eto shit se dogadjati :lol:
Citat:
uzmi instrument pa mjeri EGT na turbaku koji vozi na plin.
To potpisujem ali jako malo majstora to radi,jer nakon servisa i eventualne korekcije mape još
EGT pa neloše spojiti dijagnostiku i vidjeti fuel trimove,ode pol dana :wink:
Citat:
pravo zboriš ruka,sranje je još veće ako se radi o Turbo motorima.
atmosferci još mogu proći al ovi sa fenovima :snooty:
Sa turbacima nisam imao večih problema ali se treba malo više potruditi,moj ex zelenko je radio jako
dobro na niskim i visokim okretajima,neki imaju problematiku što pripisujem slabim aparatima
koji ne isporučuju dovoljnu količinu plina u Full-u,majstor fulo il gazdu ni bilo briga.
LP :wink:
Delam kak znam al težim savršenstvu :whistle:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan