Ja do sada nisam imao večih problema na plin,atmo ili turbo.
Doduše kod servisiranja dolazi mi svakakvih automobila,loše postavljena instalacija,
neredoviti servisi,izmijena sviječica(kaj je to

) pa opet stara dobra sto ljudi
sto čudi.
Sistemi za plin su svi dobri ali ovisi tko ga ugradjuje i dali sami sistem na tom automobilu
funkcionira.
Meni se desilo u bivšoj firmi da smo izvadili sistem van jer je bilo nemoguče poštelati auto
i stavili drugog proizvodjača kako bi automobil proradio na plin i radi dan danas savršeno.
Što se tiče majstora ima ih svakakvih a ja se osobno volim potruditi ali ni ja nisam savršen
pa eto nedavno nakon servisa jednog volva nikak ga poštelati i bio mi je potreban kolega
iz branše da mi veli pa kaj ne vidiš da nema pritiska plina krepo senzor,a eto shit se dogadjati
Citat:
uzmi instrument pa mjeri EGT na turbaku koji vozi na plin.
To potpisujem ali jako malo majstora to radi,jer nakon servisa i eventualne korekcije mape još
EGT pa neloše spojiti dijagnostiku i vidjeti fuel trimove,ode pol dana
Citat:
pravo zboriš ruka,sranje je još veće ako se radi o Turbo motorima.
atmosferci još mogu proći al ovi sa fenovima

Sa turbacima nisam imao večih problema ali se treba malo više potruditi,moj ex zelenko je radio jako
dobro na niskim i visokim okretajima,neki imaju problematiku što pripisujem slabim aparatima
koji ne isporučuju dovoljnu količinu plina u Full-u,majstor fulo il gazdu ni bilo briga.
LP
Delam kak znam al težim savršenstvu
