Sada je: pon lip 16, 2025 6:34 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned ruj 20, 2009 12:08 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
Prvo pozdrav svima, pratim vec neko vreme forum i evo resio sam da se prikljucim.
Zovem se Milos i iz Beograda sam, planiram kroz jedno mesec, dva da kupim S60 ili S80, pitao sam po vise foruma u srbiji al ovde se ljudi slabo razumeju u volvo automobile, pricaju razne gluposti i porede sa skodom i sl.. :shock:


planiram da auto uvezem iz inostranstva jer je ovde ponuda jako jako slaba:
neki moji kriterijumi su:
1.da bude mladji od 2001 god zbog toga sto cu biti siguran da je euro3 sto je ovde u Srb uslov za uvoz

2.mora da bude turbo benzinac, a planiram da ugradim i plin :mrgreen:

3 da ima automatski menjac jel jednostavno volim komforniju voznju.. moje pitanje je koji menjac da trazim, obican automatik? geartronic? koji sve vec postoje

4 po mogustvu da je 2.0T jel se ovde registracija placa prema kubikazi, ostavljam mogucnost eventualno za sledecu kategoriju za registraciju a to je od 2000cc do 2499cc. razlika je nekih 300e godisnje. koje motore preporucujete iz te kategorije.. 2.4T, 2.5T (mada mislim da on ima vise od 2500cc, tako da otpada :cry: ), T5 :twisted: ? mislim nije mi zao tih 300e ako opravdavaju svrhu tj ako je neki od tih mnogo bolji motor od 2.0T

i jos jedno pitanje jos uvek se dvoumim izmedju S60 i S80. koliko sam citao ovde na forumu S80 je duzi nekih 30 cm i ima vise mesta pozadi, mada S60 je lepsi dosta, izgleda nekako novije, jel ima neko konkretna iskustva o ovome sto pitam, jel samo razlika u duzini ili ima nesto i u kvalitetu izrade, komforu, opremi..? ako imate bilo kakve predloge na sta da obratim paznju, sta da pogledam, sugestije, pitanja kazite slobodno.. budzet je nekih 8-9k evra ..


sad tek vidim da sam otvorio temu u pogresnoj grupi :oops: , molim moderatore da prebace u grupu iznad gde je prva gen S80


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 12:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
2.4T je po meni bolji izbor od 2.0T, al 300e je 300e (uvjek mozes i remapirat 2.0T). S60 je puno ljepsi i vise vozacki auto, S80 je puno prostraniji i udobniji (neki tvrde i kvalitetniji, ja nekako nisam bas uvjeren u to). Sam moras odlucit sto ti je bitnije.

Sto se tice mjenjaca, za S60 znam da dolazi sa 5sp Aisin mjenjacima koji su ok. S80 2.9 i T6 dolaze sa GMovim koji nisu bas sreca, za slabije motore pretpostavljam da su Aisin (ne stavljam ruku u vatru). Automatski mjenjaci sa rucnim saltanjem (geartronic) su ok. No, prilicno sporo reagiraju na rucno saltanje, pa je po meni njihova prakticna korist upitna.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 12:37 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
u principu ja vozim uglavnom u D, tako da mi to rucno saltanje nije ni toliko bitno, mislio sam ako ima neke razlike u samom menjacu al posto nema onda mi je sve jedno..

jedino sto mi je btno da ima 5 stepeni prenosa, zbog lakse voznje i manje potrosnje.
takodje i planirao sam remap tog 2.0T na nekih 215hp i 340nm koliko vidim neki obecavaju, vise mi se to isplati nego da dajem 300e godisnje, i da strepim da ovi ne povecaju jos porez za vozila preko 2000cc :(

jel ima neka razlika u odrzavanju tog 2.0, cenim da je isto ko i ovi ostali jel su svi redni petaci?
i jos nesto, primetio sam da neke verzije imaju 288mm (ili koliko vec) diskove a neke 305mm.. jel to zavisi od godine proizvodnje ili motora?

cuo sam da S80 ima neki multiplex sistem sa 2 kompjutera, sta je to ukratko, jel pravilo probleme, jel trazi neko posebno odrzavanje?


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 12:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Vidio sam da se 2.0T (180KS) dize na 210KS i 310Nm, nisam vidio da izvlace 340Nm. Ako se odlucis za S80, znam da on dolazi i kao 2.0 T5 sa 225KS. Sto se tice mjenjaca, ne kuzim zasto bi trebala bit laksa voznja sa 5-brzinskim nego sa 4-brzinskim. No, ti mjenjaci koji dolaze sa 2.0T motorom su stvarno ok. Mekano saltaju, relativno su brzi i (koliko sam uspio skuzit) dosta izdrzljivi.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 2:09 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
pa imao sam utisak vozeci razne automobile sa 4-stepenim i 5 stepenim menjacima da ovi sa brzinom vise nekako su rastereceniji,bolje mi ubrzavaju, veca max brzina, vise mi glatko idu...mozda je to samo subjektivan utisak :neutral:

a gledao sam i taj 2.0 T5 sa 225 al izgleda da ih nema posle 2000, bar nisam nasao na mobile.de

upravu si...310nm, ja sam pomesao sa necim drugim :wink:

za sada mi je neko misljenje da gledam te 2.0 sa 180ks, mada jos sam u dilemi dal S80 ili S60..gledajuci cene u inostranstvu S60 je mnogo cenjeniji, i bolje drzi cenu i jako je tesko naci 2.0....
u autu ce se uglavnom voziti 2 osobe, jako jako retko 4, uglavnom ce se voziti po BG. Citajuci forum video sam da dosta ljudi preporucuju S80 umesto S60 pa sam ga zato uvrstio, inace nekako me dusa vise vuce za S60 8)
a ako se slucajno ipak odlucim za preko 2.0 onda cu definitivno S60 2.3 T5 bar da znam zasto placam tih 300e vise, cuo sam sve najbolje o tom 2.3 T5 i gledao neke klipove na youtube i iznenadio se kako ubrzava :mrgreen:

samo me brine ovaj multiplex kod S80 :(

btw hvala na odg, ocekujem da se jos neko ukljuci u raspravu..


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 3:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Stari je dugo i nemilosrdno vozio S80 2.5 TDI, i zaklao motor na 430 tkm (pisao sam o tome), a ja evo zadnji dvije godine vozim S60 D5, sa kojim sam napravio skoro 120 tkm, i sada ima 205 tkm. S60, ti je dvosjed, maksimalno 2+2, ali odozada samo djeca mogu sjedit. Druga stvar za motore vjerujem da nemaš zime, ali moj S60, je puno mušićaviji nego što je ovaj S80 bio, iako su jednako održavani, kod istog majstora. Ono najgore, je to što je S60 morao dva puta na šlep službu zbog kvarova od 100 - 150 kn, a S80 nije nikad iznevjerio - dok motor nije vrisnio.

Iako je meni, kad se sam vozim, S60 dovoljan, danas mi je žao što nisam uzeo S80.


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 4:13 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
hvala na odgovoru :clap:

vidis to mi je dosta ljudi reklo koji voze S60 da im je zao sto nisu uzeli S80.. u principu dovoljan mi je i S60 za moje potrebe..zavisi na kakav primerak naletim, ovde ljudi slabo voze Volvo i ima ih malo u ponudi tako da cu da gledam iz uvoza nesto..
inace mnogo mi lepse izgleda S60, jos kad bih nasao 2.0T automatik. ih, srece nikad kraja

koje su mane tih S60 turbaka, sta da gledam prilikom kupovine, sta im najcesce strada tokom exploatacije?


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 4:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Ne bih rekao da su mane vezane sa odabirom motora.
Mene je konkretno zaustavilo pucanje metalnog visokotlačnog voda goriva, i odljepljena pakna ručne kočnice, koja je zablokirala kotač. Mada bih to više pripisao mehaničaru.
Ne znam kako ostalima, ali meni S60 strašno dere vanjski rub prednjih guma. Nazad ništa, ali naprijed.................................................... strašno.
Geometrija provjeravana više puta.
Možeš primjetiti da instrument table znaju brzo prošikat.
Nadalje, pokao mi je lumbalni poduporanj na vozačevom sicu, i to samo na lijevoj strani.
Uglavnom gluposti, ali opet kažem, čini mi se da je S80 bio manje mušićav.


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 5:19 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
to za prednji trap i gume sam cuo od jos jednog decka koji vozi V70 D5 isto mu se desava, nije ni dan danas provalio, ali ga tera stalno pun gas..

mozda su ti dizeli preteski napred pa je veliko opterecenje, mada ne bi trebalo,sad i ja nagadjam...............


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 5:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Nema šanse.
S80 2.5 TDI, iz 2000' vožen je i brže nego što ja vozim svog, sigurno je teži, a nije imao taj problem.
A ja sam stalno na 190-200.


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 5:42 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
e onda ne znam :? kazes da si stelovao trap i sve ok, da nije do guma? mozda je felna manje jotaze nego sto treba da bude guma na njoj, ili drugacije receno da je guma presiroka za tu felnu..

ako je sve fabricki tj po propisima onda ove moje pretpostavke padaju u vodu, izgleda da imaju neki gremlini u tom trapu...





nego jel moguce proveriti kilometrazu preko VIN (broja sasije) kod uvoznika/servisera... tipa da kontaktiram prodavca preko i da mu trazim VIN pa onda proverim ovde dal je prava km?


Zadnja izmjena: MilosBG, dana/u ned ruj 20, 2009 5:48 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 5:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Na oba su auta original felge, original dimenzije guma, sve po propisu, uvjek se kupuju po četri nove gume, i to svako ljeto i svaku zimu.
Nikad ista guma nije dva puta bila montirana.
Meni se čini da je do vulkanizera.
Pitanje je koliko oni imaju detaljne specifikacije postavki ovjesa i geometrije.
Npr, kad kupuješ original amortizer bilo za S80 bilo za S60, ovlašteni zastupnik te traži broj šasije, te kod amortizera. Vjerojatno zbog razlike u opremi, postavki tvrdoće ovjesa bla bla bla.
A kad dođeš kod vulkanizera napravit geometriju, on te pita koji auto, koje godište, koji motor i to je to što njega zanima. Eventualno još broj cola felge, a to koliko ti je široka guma, a tvornički imaš bar 3 - 4 različite dimenzije, to ih ne zanima.


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 5:54 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
ne znam tu u hrvatskoj al ovde u srbiji je haos sa tim vulkanizerima, meni su jednom gumu sa usmerenom sarom montirali naopacke, sva sreca te sam video na vreme pa sam se vratio a lik mi onako opusteno rece "ma ne bi mu bilo nista i da si vozio tako, to je i ovako samo pro forme smisljeno, marketinski potez" :doh: :roll: kad se tad nisam prevrnuo...


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 20, 2009 10:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Evo Miloše za tebe:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2956674&show=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Ako su davanja slična ili manja nego kod nas trebao bi se uklopiti u tvoj buđet :wink: A niti Slovenija ti nije predaleko

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 4:37 am 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
Uklapa mi se u budzet, sta vise ispada povoljno...samo ima dva problema :(

Prvi je sto je auto '99 i ja ne mogu da ga uvezem jel nije euro3, tj mogu da ga uvezem al ne mogu da carinim...a i da sam siguran da jeste euro3 moram da radim posebnu homologaciju i da platim to extra. Jbg takva drzava pa udara poreze i takse gde god moze. Za godista od 2001 i mladje ne proveravaju nista i podrazumeva se da je euro3, tako je regulisano uredbom o uvozu.

A drugi je sto ovaj ima manuelni menjac a ja trazim iskljucivo automatik za ovakvu limuzinu. 8)

btw bas je jeftin :D al zaista da mogu da uvezem ispalo bi me ispod 6000 sto je vise nego povoljno, inace pogledao sam sajt i ima zanimljivih automobila u sloveniji a cene su povoljnije nego u nemackoj, bar mi tako izgleda.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan