Sada je: uto lip 24, 2025 9:52 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet sij 12, 2012 4:32 pm 
Offline

Pridružen/a: uto stu 02, 2010 9:38 am
Postovi: 20
Vozi: volvo
Kao i sto sama tema kaze da li ugraditi auto gas u Volva v40 2.0 103 kw ili ne. Dobro bi mi dosla vasa iskustva na ovu temu. kazu ako ugradim sekvent sistem preko kompjutera on ce tek kad postigne odredenu radnu temperaturu da prebaci na plin a do tada ide pod saugom na benzin, a najvise trosi dok je pod saugom zimi, a moje relacije svakodnevne su kratke do dva kilometra pa me to i odbija stace mi plin kad cu svakodnevno do posla ici na benzinu. Molim za vase misljenje i iskustvo. Pozdrav.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 12, 2012 4:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Preračunaj uloženo-dobiveno pa odluči...


Vrh
   
PostPostano: čet sij 12, 2012 5:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
sva 3 auta koje sam na sekvent plin imao i vozio su nakon max 500 metara prebacivali na plin ako su temperature napolju do oko minus 5, dakle, najveci opseg godisnjih temperatura.
sto je toplije, brze prebacuje, a temperatura prebacivanja se definise u podesavanjima instalacije.

auto ce hladan voziti pod sauhom bez obzira na gorivo koje sipas.

naravno, sto duze relacije, veca je usteda jer se manje vozi na benzin, ali plin je uvek isplativa investicija, samo je pitanje da li ce se isplatiti nakon 5, 10 ili 20 000km


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2012 11:05 am 
Offline

Pridružen/a: pon sij 24, 2011 3:17 pm
Postovi: 19
Vozi: 106 sport
evo da se i ja malo ubacim kad se govori o plinu...

kako se ispravan t4 (s40) motor nosi s plinom?
i kolko ti motori obično traju odnosno da li je 210 000 km puno za taj motor ili bi se već polako trebalo razmišljat o polugeneralki ili nečem većem? znam da je svaki motor drugačiji ali ako netko ima iskustva molio bi da napiše jer me zanima kupnja tog auta i ugradnja plina
hvala


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2012 2:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri pro 10, 2008 11:16 am
Postovi: 1357
Vozi: 850 2.0 plin
Lokacija: Koprivnica
Prebacivanje na plin je kod radne temperature motora 40°C

_________________
You drive BMW if you want to be someone!
You drive Mercedes if you are someone!
You drive Volvo if you don't care!


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2012 3:08 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
temperatura se definise prilikom podesavanja plinskog ECU-a i moze biti bilo koja vrednost


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2012 4:32 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Citat:
temperatura se definise prilikom podesavanja plinskog ECU-a i moze biti bilo koja vrednost
Koja je najniza vrijednost? Volio bih da moj prebacuje malo ranije


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2012 6:35 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
zaista ne znam, ali mislim da na 30ak stepeni bez problema bi trebalo da radi. ja sam palio i na plin direktno kad je napolju bilo i ispod 10 stepeni
malo se joguni ali radi

zaboravljate da brdo ljudi koji furaju old school venturi sisteme na stojadinima, ladama... su zaboravili gde se sipa benzin u auto :)
ali dobro, ovo su savremenij sistemi motori i vole kada pale na benzin
mislim da vecina majstora po difoltu podesava na oko 35 stepeni, ali treba proveriti
na ovim jutarnjim temperaturama ne bi trebalo da prebacivanje traje duze od minuta
neki sistemi se mogu i vremenski definisati


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2012 10:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Mislim da Marty ima najtočnije odgovore na ova pitanja.Meni je osobno na V40 plin napravio dosta sranja na motoru ali to pripusujem lošoj ugradnji,odnosno bolje rečeno nedoraslost problematici.


Vrh
   
PostPostano: pet sij 13, 2012 11:22 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
kakvih sranja?


Vrh
   
PostPostano: sub sij 14, 2012 5:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
DA

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: ned sij 15, 2012 12:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
moje relacije svakodnevne su kratke do dva kilometra pa me to i odbija stace mi plin kad cu svakodnevno do posla ici na benzinu
Za ta dva kilometra se neisplati ni paliti auto jer ga ne stigneš ni zagrijat na radnu temp. a to mu baš nije preporučljivo.
Sa druge strane sumnjam da dnevno radiš samo 4-5km.
Plin je kao prvo ekološki prihvatljiv energent ako mislimo na očuvanje okoliša i činjenica je da je isplativiji od benzina,
isplativost ovisi o godišnjoj kilometraži.
Citat:
Koja je najniza vrijednost? Volio bih da moj prebacuje malo ranije
Najniža vrijednost tvorničkih postavki je 25 stupnjeva.
Najniža moguča vrijednost koja se može postaviti je 0,u tom slučaju piči odmah na plin(nije preporučljivo)
Ovisno o autu i zagrijavanju istog,kilometraži koja se radi u jednom smjeru na tom vozilu
raspon kojim ja baratam je 20-40*C
Citat:
Prebacivanje na plin je kod radne temperature motora 40°C
To je vrijednost za cijelu sezonu ali može i u ljetnim mjesecima biti postavljena na 15-tak stupnjeva
ako uzmemo u obzir da je i sama vanjska temperatura viša,ovisno o servisu koji radim na pojedinim vozilima
spajam obavezno i komp te korigiram mapu i prebacivanje kao i samu vrijednost pritiska plina.
Pri radnoj temperaturi motora 40 stupnjeva,temperatura isparivača je 10-tak stupnjeva niža a temp plina
ovisno gdje je senzor je još 10-tak stupnjeva manja,kod potpunog zagrijavanja motora temp. isparivača se
izjednači ali temp samog plina prema railu je manja što se također da korigirati u softwareu.

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan