Sada je: uto lip 24, 2025 5:55 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 179 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 27, 2011 3:29 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
previse maltretiranja + ovo je srbija
nemas gde kupiti NGK blue kablove, kamoli dobar dobar egzoticni volvoov turbo agregat :)


Vrh
   
PostPostano: uto pro 27, 2011 3:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Pa nije ni u Hr puno bolja situacija. Ja sam svojevremeno išao u Beč po Ph1 T4 motor, a tuning dijelova imam doslovno sa cijele planete. Od Australije, Azije, Amerike, EU...
Jedino što lokalno kupujem su originalni dijelovi koje nemam vremena čekati da se naruče izvana. To ti je tako sa Volvom i tuningom. Nije neka sreća, osim da živiš u Švedskoj :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto pro 27, 2011 3:49 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
barem imate paypal, dok mi u ovom shupku svemira ni to nemamo :)

koliko je set karika za T4 i da li su sve univerzalne, ili kako sam cuo, bas mora prema oznakama sa karika da se poruci novi set?


Vrh
   
PostPostano: uto pro 27, 2011 3:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nemam pojma, ja sam radio rebuild sa kovanim klipovima sa kojima sam dobio u kompletu i karike. Nenad bi mogao znati.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto pro 27, 2011 4:25 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
ok, nije problem
pitam jer bi na ovom ph1,5 bi valjalo odraditi karike i to je sve sto uopste ima da se radi na autu
jesu li ojacani nesto delovi stock motora?
klipovi, radilica...


Vrh
   
PostPostano: uto pro 27, 2011 4:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Serijski klipovi su kovani, doduše ne kao aftermarket, ali trpe sigurnih 450KS. Meni je pukao na 530+ :D, s time da je bila moja krivica, tako da vjerujem da trpe i više. Radilica je čudo, to trpi i 1000KS bez da išta diraš na njoj.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto pro 27, 2011 8:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Radilica kod tih motora trpi ponajviše zahvaljujuči svojoj konstrukciji.Ležajevi radilice nidu polumjeseci več je cijela stavljena u takozvanu konzolu

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri pro 28, 2011 12:43 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
moram priznati da ste me zaista ohrabrili :)
uzimam auto preksutra na probnu voznju ceo dan da vidim da li mi odgovara a onda pocinjemo pregovore oko cene :)

kojoj se snazi mogu nadati promenom mape na ecu-u ili cipovanjem, bez nekih trenutno vecih intervencija tipa aftermarket ecu ili neki standalone, 3" izduv, druge dizne.....
dakle da se koristi ceo hardware, samo da se poigra malo oko mape i eventualno napakuje neki free flow air filter
e, da, bifuel se podrazumeva uz naravno potrebne izmene kako bi lpg sistem izneo povecanje snage

dokle je bezbedan stock turbo, koliko nose standardne dizne i kako se menjac nosi sa povecanjem snage?


Vrh
   
PostPostano: sri pro 28, 2011 10:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
moram priznati da ste me zaista ohrabrili :)
uzimam auto preksutra na probnu voznju ceo dan da vidim da li mi odgovara a onda pocinjemo pregovore oko cene :)

kojoj se snazi mogu nadati promenom mape na ecu-u ili cipovanjem, bez nekih trenutno vecih intervencija tipa aftermarket ecu ili neki standalone, 3" izduv, druge dizne.....
dakle da se koristi ceo hardware, samo da se poigra malo oko mape i eventualno napakuje neki free flow air filter
e, da, bifuel se podrazumeva uz naravno potrebne izmene kako bi lpg sistem izneo povecanje snage

dokle je bezbedan stock turbo, koliko nose standardne dizne i kako se menjac nosi sa povecanjem snage?
Mislim da vidim kuda vodi ova priča. Iako je T4 motor odlična baza, jeftinog tuninga na Volvu nema. Toga jednostavno moraš biti svjestan. Već sam chip tuning je zeznut jer nema klasičnog flashanja preko OBD-a, nego cijeli ECU mora ići van, a eprom se mora odlemiti sa matične ploče da bi se moglo išta mijenjati u njemu. Drugo, serijske dizne su jedva dostatne i za 200KS (osim na Ph2 motorima gdje su ipak nešto većeg protoka i sa više rezerve). Što se tiče plina, koliko je meni poznato, plinska dizna najvećeg kapaciteta je 40kW po cilindru minus nešto rezerve jer ju nije uputno otvarati do kraja, i taman si na tih 200KS.

Drugim riječima, ako možeš uživati i u "samo" 200KS, onda ga kupi. Drugačije se pripremi na oveće financijske izdatke ili jednostavno odustani.

Stock turbo može puhnuti 230-240 KS i tu mu je limit. A i to pod uvjetom da mu oslobodiš disanje manje restriktivnim ispuhom.
Mjenjač trpi abnormalno puno, a serijsko kvačilo 400-ak Nm, preko toga počinje klizati.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 28, 2011 12:15 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
ok, nov sam u ovome pa sve moram pitati :)
ne bezim od troskova ukoliko finansije budu dozvoljavale, ali ipak zasto ulagati u nesto naprednije ako fabricka osnova to savrseno nosi
pitao sam te iz ugla bivseg vlasnika 200sx s14 koji je bez gotovo ikakvih prepravki izbacivao blizu 300bhp
na sx stock dizne guraju do 300ks, turbina prebacuje 300ks, engine bottom nosi 400ks, menjac ko zna koliko... , pa sam ocekivao slicnu pricu i na T4

iskreno, i 200ks mi je sasvim zadovoljavajuce uz bitnu prednost T4 u odnosu na SX-a, a to je manji lag i raniji i veci obrtni moment, ali ako moze lako da se dobije vise snage, zasto to ne uzeti

sto se lpg tice, zbog ogranicenih mesecnih finansija je must have, plus sto se vec godinama zaista lepo vozim na snagama oko 200ks i ne zelim da bezim od tog goriva
a sto se tice 40kw po cilindru, jedan momak ovde na porsche 944 gura 350+ks komplet na lpg (nema benzinsku instalaciju uopste), tako da 200ks je sasvim bezbedan nivo uz mesto da se jos podigne snaga, ali o tome kad dodje vreme

@nenad - molim te pogledaj par postova iznad moje pitanje upuceno na karike i daj mi neki odgovor, ako ti nije problem, thanx


Vrh
   
PostPostano: sri pro 28, 2011 12:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Može se složiti dva reda lpg dizni i dva isparivača. Ali to opet znači ulaganje $$$.

Gle, ja ti samo želim dati prijateljski savjet, kamo sreće da ga je meni nekad netko mogao dati. A to je da je VOLVO (pre)skup za tuning. Jednostavno zato što to nije Honda ili VW, pa da imaš gotovih kitova za tuning od barem 10 proizvođača koji si međusobno konkuriraju. Ne, kod Volva toga nema, i ne samo da nema, nego 95% stvari moraš sam izmisliti i napraviti. A to diže cijenu strahovito.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 28, 2011 12:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
nisam ni jednog trena ni pomislio da me nesto zelis zeznuti, odvratiti, prevariti....
vise je nego ocigledno da mi dajes iskreni savet, kao sto bi to verujem bilo ko ovde sa foruma dao ako zna i zaista ti hvala na svemu do sada jos od prve poruke sa hondaclub-a i na svemu ubuduce sto cu te daviti oko raznih stvari kroz koje si prosao
tudje iskustvo je neprocenjivo sto se tice ovakvih stvari i moze mnogo glavobolje, vremena i novca da ustedi

iskreno, krivo mi je sto je tako mala ponuda delova za tuning T4, kao i to sto su periferije osakacene za neki upgrade, ali na prvo mestu mi je kako se auto vozi za tih 200ks, a ne neke bolense performanse iako me sve to naravno jako vuce i izaziva :)

ali eto, za razliku od T4, sx je bio odlicna osnova za tuning, ali dzaba mu sve to kad je u svakodnevnoj voznji stvarao probleme, obzirom da su prenosni odnosi jako dugi, T28 turbo je relativno kasno davao pozitivni boost, motor iako sa VVT je takodje dosta niske kompresije (8,5) i bez turba totalno nemocan, motor je imao 200ks, ali i svega 265Nm na kasnih 4800rpm
sve to kad se sabere davalo je osetan lag i u svakodnevnoj voznji zadavalo glavobolje kad treba da se krene na semaforu, kad treba da se pretekne vozilo, da se vozi po uzbrdicama....

kada se prebaci 3000rpm, auto pocinje da rastura, ali sve ispod toga je mucenje


Vrh
   
PostPostano: sri pro 28, 2011 11:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
T4 sa serijskim turbom se da tako nasvirati da nije vozljiv čak ni po suhoj cesti. Momenta možeš imati jako puno i jako nisko. Meni je to bilo zabavno ravno tjedan dana, a onda sam shvatio da je turbo jednostavno premali :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet pro 29, 2011 8:05 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
sounds fun, so tell me how :)

koje su to u brojkama vrednosti snage i obrtnog i na kojim obrtajima i kakva je sansa da sa vecim turbom ne izgubi lag


Vrh
   
PostPostano: čet pro 29, 2011 9:30 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ako hočeš da ti auto donekle vuče iz niskih okretaja(mislim na turbake)treba ti 2,3T5 nikako 2,0 :D Znači pričam o 5cilindarskom motoru.
Što se tiče onog pitanja o zamjenskim karikama i ostalo,za neku normalnu upotrebu znači bez večeg tjuniranja(osim malo šarafljenja wg-a)zamjeenski dijelovi odrađuju svoj posao.Ali vidim da ti u startu pucaš nekud više pa nebi bilo loše več kad ga rastavljate da se uzme nešto kvalitetnije.To če ti bolje znati T-code

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 179 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan