ajde da ne otvaram novu temu, da ovde iznesem utiske sa danasnjeg gledanja ovog T4 koji merkam, nadam se da ce dovoljan broj strucnih ljudi videti post
auto smo podigli na dizalicu i pogledali odozdo
nigde nema tragova bilo kakve vece havarije, osim malo lupanog prednjeg levog coska sto se da primetiti po aftermarket faru, maaaalom guzvanju nosaca podkrila i levom tocku koji je oko 1-2cm pomeren unazad (verovatno je trap dislociran na srafu)
dakle, nista nije tu bitno guzvano, samo je udaren cosak, a trap ili je kraca viljuska (slabo se razumem u nazive elemenata vesanja) ili samo treba da se odsrafi i pomeri unapred
ono sto mi vise unosi, ajde da kazem zabunu, je sama elektrika motora
auto se u voznji na oba goriva ponasa tako sto vrlo lepo i snazno potegne do cca 3k rpm, a onda kao da naglo otvori wastegate pa turbina izgubi pritisak ili nesto pomrsi oko struje. auto ne stuca i ide do visokih obrtaja, ali ni blizu snazno kako bi trebalo
verujem da je tu onaj ko je ugradjivao plin nesto improvizovao i nakaradno uradio
kabal od lambde je presecen, jedan braon dzek koji stoji na firewall je izvadjen (moguce da se tu kaci lambda) i jos jedan crni dvopolni dzek oko bobina je raskacen i brzim pregledom nismo skontali gde ide
navodno su sve 4 svecice zamenjene originalnim volvoovim
nakon kacenja na dijagnostiku, ocitano je da je CEL ukljucen (ne sija na tabli, verovatno je nekom strucnjaku to ubadalo oci, pa je izvadio lampicu), ocitava siromasnu smesu, detonacije na cetvrtom cilindru, raskacenu lambdu i jos nekih gresaka
verujem da bi tu nanovo vezivanje struje i sredjivanje tih stavki resilo sve to, ali bih voleo da cujem neko vase misljenje
e, da, POMOOOCCC!!!
jako mi je bitno da pokusam da utvrdim gde je tu greska i koliko je teska kako bih znao da li uzimati auto i koliko obarati cenu
pozdrav i hvala vam unapred
