Sada je: uto lip 24, 2025 8:06 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 179 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 12 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet pro 16, 2011 3:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Od svega što se može pomješati između PhI i PhII sam samo zabunom mehaničara mjesec dana vozio s jednim ramenom od PhI a drugim od PhII. I za čudo nije vukao nikamo, išao je ravno :!: Jedino kotač baš i nije bio u centru blatobrana a i vrijednost zatura kotača na diagnostici se crvenila :-). Za ostalo nisam siguran. Možda bi i pasalo, mulde mi izgledaju isto.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet pro 16, 2011 6:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
t-code- kakvim se pokazao b4194t2 motor? i koliko su siroke gumice ventila za taj motor? jer na netu su dvije dimenzije za 1.9 motore, 6mm i 7mm.


Vrh
   
PostPostano: pet pro 16, 2011 7:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ko su mehanički podizači ventila onda su gumice 6 mm a ako su hidraulični onda su 7 mm

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet pro 16, 2011 7:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
t-code- kakvim se pokazao b4194t2 motor? i koliko su siroke gumice ventila za taj motor? jer na netu su dvije dimenzije za 1.9 motore, 6mm i 7mm.
Najbolji za tuning. To je motor koji se ugrađivao u MY2000 model.

Semerinzi ventila idu vjerojatno kako je Nenad napisao, ali nisam 100% siguran. B4194T2 ima meh. podizače, dakle po toj logici bi trebao imati 6mm stabiljku ventila. Imam tu glavu negdje u garaži pa ću probati izmjeriti.

Što se tiče Cagive Raptora, to ti je onaj dečko sa Cliom Sport, regan je i na Honda Forumu, pa ga slobodno pitaš :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet pro 16, 2011 8:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
tnx na odgovoru
regan je i na jos neke forume, ima i trgovinu autodijelovima i autokozmetikom itd.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 24, 2011 3:57 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
ajde da ne otvaram novu temu, da ovde iznesem utiske sa danasnjeg gledanja ovog T4 koji merkam, nadam se da ce dovoljan broj strucnih ljudi videti post

auto smo podigli na dizalicu i pogledali odozdo
nigde nema tragova bilo kakve vece havarije, osim malo lupanog prednjeg levog coska sto se da primetiti po aftermarket faru, maaaalom guzvanju nosaca podkrila i levom tocku koji je oko 1-2cm pomeren unazad (verovatno je trap dislociran na srafu)
dakle, nista nije tu bitno guzvano, samo je udaren cosak, a trap ili je kraca viljuska (slabo se razumem u nazive elemenata vesanja) ili samo treba da se odsrafi i pomeri unapred

ono sto mi vise unosi, ajde da kazem zabunu, je sama elektrika motora
auto se u voznji na oba goriva ponasa tako sto vrlo lepo i snazno potegne do cca 3k rpm, a onda kao da naglo otvori wastegate pa turbina izgubi pritisak ili nesto pomrsi oko struje. auto ne stuca i ide do visokih obrtaja, ali ni blizu snazno kako bi trebalo

verujem da je tu onaj ko je ugradjivao plin nesto improvizovao i nakaradno uradio
kabal od lambde je presecen, jedan braon dzek koji stoji na firewall je izvadjen (moguce da se tu kaci lambda) i jos jedan crni dvopolni dzek oko bobina je raskacen i brzim pregledom nismo skontali gde ide

navodno su sve 4 svecice zamenjene originalnim volvoovim

nakon kacenja na dijagnostiku, ocitano je da je CEL ukljucen (ne sija na tabli, verovatno je nekom strucnjaku to ubadalo oci, pa je izvadio lampicu), ocitava siromasnu smesu, detonacije na cetvrtom cilindru, raskacenu lambdu i jos nekih gresaka

verujem da bi tu nanovo vezivanje struje i sredjivanje tih stavki resilo sve to, ali bih voleo da cujem neko vase misljenje

e, da, POMOOOCCC!!! :D
jako mi je bitno da pokusam da utvrdim gde je tu greska i koliko je teska kako bih znao da li uzimati auto i koliko obarati cenu

pozdrav i hvala vam unapred ;)


Vrh
   
PostPostano: sub pro 24, 2011 6:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
ja bih bjezao od tog volva. mnogo stvari si nabrojao koje su neispravne, a nisu bas jednostavne za popravak.


Vrh
   
PostPostano: sub pro 24, 2011 8:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
dakle, nista nije tu bitno guzvano, samo je udaren cosak, a trap ili je kraca viljuska (slabo se razumem u nazive elemenata vesanja) ili samo treba da se odsrafi i pomeri unapred
Bježi od toga, na nemu štelanja ovjesa, a ako ga želiš pomaknuti naprijed dva cm onda to ide na stol za razvlačenje
Citat:
ono sto mi vise unosi, ajde da kazem zabunu, je sama elektrika motora
auto se u voznji na oba goriva ponasa tako sto vrlo lepo i snazno potegne do cca 3k rpm, a onda kao da naglo otvori wastegate pa turbina izgubi pritisak ili nesto pomrsi oko struje. auto ne stuca i ide do visokih obrtaja, ali ni blizu snazno kako bi trebalo

verujem da je tu onaj ko je ugradjivao plin nesto improvizovao i nakaradno uradio
kabal od lambde je presecen, jedan braon dzek koji stoji na firewall je izvadjen (moguce da se tu kaci lambda) i jos jedan crni dvopolni dzek oko bobina je raskacen i brzim pregledom nismo skontali gde ide

navodno su sve 4 svecice zamenjene originalnim volvoovim

nakon kacenja na dijagnostiku, ocitano je da je CEL ukljucen (ne sija na tabli, verovatno je nekom strucnjaku to ubadalo oci, pa je izvadio lampicu), ocitava siromasnu smesu, detonacije na cetvrtom cilindru, raskacenu lambdu i jos nekih gresaka

verujem da bi tu nanovo vezivanje struje i sredjivanje tih stavki resilo sve to, ali bih voleo da cujem neko vase misljenje

e, da, POMOOOCCC!!! :D
jako mi je bitno da pokusam da utvrdim gde je tu greska i koliko je teska kako bih znao da li uzimati auto i koliko obarati cenu

pozdrav i hvala vam unapred ;)
Ne znam, više je nego očito iz tvog opisa da je po tom autu puno prčkano. Nije da se to sve neda srediti samo moraš naći nekoga tko to zna napraviti, ovak sa savjetima preko foruma mislilm da je malo preoptimstično. Mene bi odbilo ovo s vilicom, osim ako nisu na PhII metnuli vilicu od PhI ili obrnuto. Koje je godište auto :?:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned pro 25, 2011 1:20 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
auto je 2000to godiste
dakle, 1855ccm motor, ali sa novijim enterijerom

ne zelim da zapnem po bilo koji cenu za ovaj auto, ali limarijski na cosku ja zaista jako malo udaran, samo cosak, nista dalje od 15-20cm od napred nije guzvano, ali se bojim da je tocak popio udarac
e, sad, da li je sasija povukla pa mora na ispravljanje, ili je u pitanju samo setup ili neodgovarajuca viljuska, to ne mogu znati dok se ne postavi na reglazu
sto se tice bobina, lamde i te struje to verujem da je uzrok ta raskacena lambda i ta lose povezana instalacija i verujem da je resivo, ali sada definitivno ne sljaka kako treba

mimo toga, nasao sam jos jedan V40 T4 koji je mehanicki i limarijski u perfektnom stanju
prva farba, sve na mestu, sve plastike, sredjene kocnice komplet, bobine, nosaci motora, dobro ugradjen i podesen plin, odlicno ide, znam mu kompletnu istoriju u zadnjih 9 godina, ali ono sto me muci jeste malo sto je to godiste i sto je stariji enterijer
jeste komplet koza, ali su sedista sa daleko losijom bocnom podrskom, starija konzola, obloge vrata, deo oko rucne kocnice, nema grejace sedista, nema tempomat......
dakle, vozacki prostor je daleko ruzniji, losiji i neudobniji od ovog novijeg modela

kakva je sansa da se odradi kompletan swap enterijera sa phase 1.5 i da se osposobi tempomat?


Zadnja izmjena: skyline, dana/u ned pro 25, 2011 1:44 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: ned pro 25, 2011 1:33 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
evo ga ovaj Ph. 1,5 sa manama

http://polovniautomobili.com/oglas15425 ... 0_t4_navi/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: ned pro 25, 2011 9:20 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
daj i toga bez mane, osim godista.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 25, 2011 11:22 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
nije na oglasima, ali bi trebalo danas da dobijem slike
jel te zanima nesto konkretno sto mogu reci pre nego stignu slike?

sto se tice pomerenog tocka na belom T4, ja sam na sx-u takodje imao uletanje Yuga u prednji levi cosak i intercooler je nagurao tocak par cm unazad
prilikom rasklapanja utvrdili smo da je popustio samo deo vesanja zaduzen za krivljenje prilikom udaraca, radi ocuvanja sasije
njegovom zamenom se tocak vratio na mesto (opet ne zamerite sto ne baratam pojmovima oko vesanja)
ne kazem da je to slucaj kod ovog Volvoa, samo kazem da autu nije nizno poremecena geometrija, vec je mozda zamo viljuska kriva ili pomerena


Vrh
   
PostPostano: ned pro 25, 2011 4:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
nista konkretno me ne zanima, vec cisto informativno da usporedimo oba volvana.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 25, 2011 6:41 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
ok, nakacicu fotke malo kasnije


Vrh
   
PostPostano: ned pro 25, 2011 10:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
slika slika slika

slika slika slika

slika slika slika

slika slika


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 179 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 12 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan