Sada je: uto lip 24, 2025 8:05 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 179 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 12 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned pro 11, 2011 12:58 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
ako sam pogresio podforum za ovakvu temu, slobodno neka moderatori premeste

elem, evo da i ja obelodanim razlog dolaska na ovaj forum

kao sto napisah u predstavljanju, do sad (od licnih vozila) sam vozio 2 japanca, Nissan 200sx s14 2.0 turbo 200ks i trenutno Civic karavan 1.8 atmo sa 170ks

oba su zaista genijalna, ali ni jedan od ta 2 auta me nije u potpunosti zadovoljio
nissan sa evidentnim nedostatkom prostora i prakticnosti i zbog dugackog menjaca otezanog koriscenja u gradskoj voznji koja mi predstavlja 90% obitavanja u autu, a honda zbog toga sto sto nije 2.0t sa barem 200ks
da ne gresim dusu, ugradjeni B18C4 je zaista fenomenalan motor, ali za neki mali hatch, a ne za karavan od 1300kg

sa praznom karoserijom i vozacem se sasvim lepo nosi, ali sa svakim dodatnim putnikom se situacija rapidno pogorsava zbog evidentnog hendikepa koji se zove snaga na 7600rpm i obrtni moment na 6800
ajde, to bi se resilo ne bas jeftinim turbo upgradeom, ali ako bih se na to resio i ako bih odradio potrebne zahvate na trenutno mekano trimovanom vesanju, dobio bih vrlo zajebanog vuka u jagnjecoj kozi, jer su menjac i motor odlicna osnova za turbinu, a auto vec fabricki poseduje LSD, 282mm kocnice i kompletna ojacanja prednjeg i zadnjeg trapa koje je nasledio od Honde Integre Type R
ali ono sto bi ostalo jeste losa zvucna izolacija, relativno malo hedonisticke opreme i polosa zavrsna obrada


zato sam se odlucio da malo provirim preko tarabe i vidim sta kolege evropljani nude i oko mi zapelo na Volvou V40 T4 (moze i S40)
svestan sam da nije japanac, svestan sam da ima lose vesanje i kocnice (posebno jer sam 3 godine uzivao blagodetima Nissanovog vesanja, kocnica i kompletno nerealne vozacke dinamike), ali hajde ubedite me zasto bi ja trebao da prodam potencijalno veoma opaku Hondu i kupim Volvo T4 koji ima neobicno niske cene na trzistu

zaista vas molim da budete maksimalno realni i iskreni, kako sa pozitivnim tako i sa negativnim komentarima, jer se nalazim pred jako vaznom odlukom, obzirom da ako prodam Hondu koja ima prilicno potencijala da postane dobro brz auto, drugu necu imati sansu da kupim

jos da napomenem, auto bi ostao sa stock snagom ili nekim razumno prihvatljivim povecanjem i obavezno bi isao na lpg
ono sto mi je jos vazno jeste kako auto lezi, kako koci, kakav je za odrzavanje, sta obicno ima od opreme, kakav je za gradsku voznju (preglednost, tvrdoca kvacila, tezina volana...), tj kompletno kakav je auto za zivot sa njim

evo, spustio sam gard, udrite :D


Vrh
   
PostPostano: ned pro 11, 2011 10:03 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Da te utješim T4 u pravilu ima japanski ovjes :D Od mitshubishija ;) Ali ti sam tvrdiš da je to loš ovjes pa sad tolko o japanu :mrgreen:
Inače što se tiče T4 motora pogledaj dokle je T-code stigao s njim

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned pro 11, 2011 6:39 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
nisam rekao da je los, nego da je, prema recima t-code, neprimeren snazi koju isporucuje agregat


Vrh
   
PostPostano: ned pro 11, 2011 6:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Upravo tako, ovjes i kocnice nisu dostojne zadatka. Budem se raspisao na tu temu sutra, samo da uhvatim malo vremena.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned pro 11, 2011 8:47 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
hvala code jos jednom unapred na odvojenom vremenu

ima li jos vlasnika ovog auta da mi, pre nego dobijem sansu da vidim auto uzivo, kaze kakav je auto za ziveti sa njim, misleci na auto kao auto i sve sto auto u svakodnevnoj eksploataciji predstavlja, a zatim osvrt kao na auto sa toliko snage koji treba i brzo da se vozi i da mu se pruza odrzavanje shodno upotrebi takvog motora


Vrh
   
PostPostano: pon pro 12, 2011 7:06 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
imam t4 cca preko godinu dana, imao je skoro deset godina kad sam ga kupio.

jučer sam ga nekoliko puta slikao koliko mi je lijep.

prije jega sam vozio (imam još uvijek) prastarog civica iz '90 i taj auto me glede održavanja ful razmazio. nikad ništa osim ulja i filtera. s volvom to nije tako, stalno neki vrag osluškujem da ne bi nešto se pokvarilo... do sad (kuc,kuc) sve ok, trebao bi mijenjati gumice ventila ali više ga ne vozim nizbrdo u brzini pol ure pa niti ne vidim simptome. auto ne dimi, ne troši više ulja nego št očekujem... ostalo sve super, lijepo je sjesti u auto koj izgledao kao običan karavan i onda na kakvoj uzbrdici natjerat golfa 5 dizela da prodimi. :D

cijeli bračni krevet sam vozio unutra, ali nije to baš ne znam kako veliki karavan. mi smo stavili thule na krov jer imamo bebu i dva psa. sada možemo ići kud hoećmo i svima je udobno.

u auto sam odmah ugradio plin, sistem radi, rekao bih, odlično. nisam primjetio da uzrokuje neke probleme. ok, pali mi se tu i tamo CEL lampica ali ignoriram ju, hehe. auto troši 11+ litara plina. minimalno je bilo 9 ili čak malo ispod ali nemam pojma kako sam to uspio. no, kad troši 12 lit(100 km to me po novčaniku dođe kao 7 benzina i ja zadovoljan.
registracija skupa, kasko još više ali eb ga. gušti su gušti.

evo ga moj, slikan ovaj wknd u tršću, a iza se nazire stara honda :)

slika
hosting images


Vrh
   
PostPostano: pon pro 12, 2011 9:42 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
još malo, a tcode će više.

ovjes i kočnice su tako dobre da me mazda 2 s pet ljudi unutra nakrcana za ljetovanje ozbiljno namučila po cesti od lovrana do porozine a na toj cesti sam se učio brzo voziti i znam ju napamet. imao sam loše gume ali mazdu sam stizao isključivo po ravnom, u zavojima ni blizu.
dakle, vrlo loše. pogotovo kad se po ravnom (pre) zaletiš a to s 200 ks nije teško pa treba jako kočiti pred zavoj i proći ga bez ispadanja, tu se vidi da ni kočnice nisu nešto. nakon volva kad zakočim malo jače u ženinom getzu imam osjećaj da ću lupiti u volan glavom koliko bolje koči. naravno, znatno je i lakši ali opet, ima i manje kočnice.

ne kažem da se auto ne može voziti brzo, prestizanja su brza i sigurna ali zavoj treba dobro pogoditi. nisam ja neki "racer" niti posebno dobar vozač ali ako znam cestu onda volim na njoj guštati, a tu ti sigurno honda pruža veći gušt. kad si sam u autu.

kažu da treba kupit kw gewinde i jače kočnice pa je auto puno bolji ali meni kao prosječnom korisniku koji u autu najčešće vozi cijelu obitelj se to ne radi, a i dosta je skupo.

eto, a dalje nek piše tcode :)


Vrh
   
PostPostano: pon pro 12, 2011 9:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 12, 2009 12:14 am
Postovi: 534
Vozi: 850R Estate
Lokacija: Jaska - ZG
Koliko kg ima V40 T4, te koja velicina diskova dolazi u seriji?

_________________
Citat:
Đapanstajl. :P


Vrh
   
PostPostano: pon pro 12, 2011 11:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
tezina auta je 1400 kg, sa atestiranim plinom. ovo za diskove ne znam.
pitanje za t-codea: od kojih auta bi mogao uzeti vece diskove i kociona klijesta? blizu mi je hercegovina, provozao bi se do autootpada i probao naci.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 12, 2011 12:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
280 mm je serijski disk. Na šaraf ti pašu kočnice sa Mitsubihi Lancera EVO III. Na žalost, kod nas jako rijedak auto. Probaj potražiti na UK ebay-u.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 14, 2011 3:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
pu malera, taman napisah juce post i nestade :(

primerak koji sam gledao na netu sam imao prilike i da uzivo vidim i opipam preksinoc
u pitanju je V40 2000to godiste

kao veliki japanofil, jos uvek teska srca se odricem zemlje izlazeceg sunca, jako tuzan sto ne postoji auto iz te zemlje koji bi zadovoljio moje potrebe
ali, pogledani primerak me je svakim pogledanim i opipanim detaljem sve vise i vise kupovao :)

jako dobro ocuvan kako spolja tako i u enterijeru
doduse, ceo je farban, ali mom polulaickom oku nije uspeo da zapadne za oko znak bilo kakve havarije osim mozda vozacevih vrata koja se ne poklapaju najbolje sa prednjim krilom i sto su elementi na tom tapaciru ne bas srecno vraceni na mesto, no, sve ostalo je stvarno u fantasticnom redu

ergonomija i opremljenost su takodje daleko od Honde koju vozim, jedinu zamerku upucujem malom prtljazniku ciji prag nije poravnjan sa podomte je utovar STVARI malo otezan

u voznji sam imao mali flash back na doba kad sam vozio SX
za razliku od H koja na svaku zamisao stiskanja papucice skace kao opicena strujom, ali posle se slabo sta desava do 6000rpm, volvo ima pauzu, ali onda tako zeljeni turbo kick :)

ovaj auto ima katastrofalno lose svecice, tako da na oba goriva ne radi kako treba, posebno ne na plin, tako da kako radi i ide nisam mogao da steknem bas najbolji utisak

sad zelim da se osvrnem na kocnice i vesanje koje pominjemo
sto se kocnica tice, diskovi su vrlo propisno dimenzionisani
iste su velicine kao i na SX i na Hondi i pri kocenju jakom sa nekih 130kmh nisam stekao utisak neke katastrofalnosti
e, sad, kakav ce biti na kocenju sa 200kmh na kojima je niski Nissan i dalje bio izuzetno snazan, stabilan i ubedljiv, a Honda zadovoljavajuca, ne znam dok ne probam

zatim sam auto povezao vlaznim klizavim krivudavim planinskim putem i moram priznati da za karavana te visine me zaista prijatno iznenadio dinamikom
za razliku od Honde, nema jakog naginjanja ni ljuljanja i vrlo je direktan i precizan na volanu
medjutim praksa me naucila da tvrd auto nije neophodno stabilan, kao sto ni honda iako se naginje skroz sasavo drzi put, ali do te granice sa tudjim autom nisam hteo da idem
zamerku upucujem nemanju lsd, te tendenciji da pod naletom obrtnog momenta vrti tocak u prazno i stremi ka podupravljanju

inace, sam auto za voznju je veoma udoban i prijatan, obzirom da su sve komande mekane i dobro pozicionirane, a vidno bolja robustnost auta mi se bas dopala

demantujte me slobodno ako sam povodom necega pogresno stekao utisak

stvar koja me generalno buni i malo plasi (ovde mi je jako vazno da me demantujete :) ) je fenomen niske cene ovih auta kako kod nas tako i u evropi
da li je razlog los ili izuzetno los kvalitet ili je prosto misterija?

kakvi su zaista ovi automobili mehanicki jer mi se kvarljiva rupa bez dna ne kupuje, ma koliko opreme i konja imala?


Vrh
   
PostPostano: čet pro 15, 2011 11:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ma bjež' od toga :lol: , imaš sasvim pristojan i nadasve pouzdan auto.

Btw. prekjučer sam nakon dugo vremena što sam bio izazivan, konačno otišao na usporedbu sa Cagiva Raptor-om V2, bike 1000 ccm, doduše nije R klase ali je sa puno momenta:


Dobio je po tamburi :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet pro 15, 2011 12:10 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 10, 2011 1:52 pm
Postovi: 98
Vozi: Civic Aerodeck VTi
snimak, snimak, daj snimak :)
Citat:
Ma bjež' od toga :lol: , imaš sasvim pristojan i nadasve pouzdan auto.
daj nemoj me sad lupati po glavi :)


Vrh
   
PostPostano: čet pro 15, 2011 1:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
A gle, ako je auto iole održavan i ako nema milijun kilometara, ja bih rekao da će biti više-manje sve OK. Ti auti su dosta zahvalni i nemaju previše boljki. Na rabljenom odlazi regulator pritiska goriva, bobine popucaju pa probijaju na masu, lijevi nosač motora uz dva donja na skiji se raspadnu i to je uglavnom to. Sve ostalo ovisi od primjerka do primjerka i održavanja.

Nema snimke :mrgreen:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet pro 15, 2011 2:13 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet pro 30, 2010 12:35 pm
Postovi: 766
Vozi: Volvo 855 t-5 LPG volvo 854 t-5 LPG
Lokacija: zagreb ,Mikulići-Fratršćica
Citat:
Nema snimke .
:think:

_________________
VOLVO 345 GL 1993 - 2003 god.
VOLVO 460 GLT +lpg 2011 - 2012 god.
VOLVO 855 Estate T5+LPG DRIVING 2012-
VOLVO 854 SEDAN T-5 +LPG 2015-


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 179 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 12 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan