Sada je: čet lip 19, 2025 9:37 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 125 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet ruj 07, 2007 8:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
A da zadržiš golfa evo zašto

http://www.youtube.com/watch?v=dVln5owk0pM
Dooobar :lol: Danas je i meni trebala gljiva mjenjača sa 5 brzina, malo sam se zaletio, 1. 8) 2. :) 3. :D 4. 8) .... :shock: :? ipak opet 4. :evil:
sutra ga moram vratiti, ide zetu mog kolege koji mora slagati svoj auto, pa onda drugom radnom kolegi kojem je zadnja tuča stukla auto i tako redom. Žućo je uglavnom humanitarac i naj manje je kod pravog gazde. :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 11, 2007 7:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Danas stigle prve informacije iz klinike Biškup. Opet izgorio ventil i kako mi je Nikola rekao, komadić je oštetio dosjed ventila. Sad čekam procjenu troškova sa zamjenskim i originalnim dijelovima, za usporedbu, pa ćemo vidjeti jel dajem zeleno svjetlo ili ne. Nikola bi za svaki slučaj promijenio sve ventile, ali po T-code-ovoj informaciji komad je 500 kn, a to znači 8000 samo za ventile, što mi se nekako čini apsurdno. Radije ću tražiti drugi motor.
Mene sad brine zašto se to dešava i hoće li opet za koju tisuću km otići sve u k.... Mislim da bih tad stvarno dobio slom živaca.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 11, 2007 8:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Danas stigle prve informacije iz klinike Biškup. Opet izgorio ventil i kako mi je Nikola rekao, komadić je oštetio dosjed ventila. Sad čekam procjenu troškova sa zamjenskim i originalnim dijelovima, za usporedbu, pa ćemo vidjeti jel dajem zeleno svjetlo ili ne. Nikola bi za svaki slučaj promijenio sve ventile, ali po T-code-ovoj informaciji komad je 500 kn, a to znači 8000 samo za ventile, što mi se nekako čini apsurdno. Radije ću tražiti drugi motor.
Mene sad brine zašto se to dešava i hoće li opet za koju tisuću km otići sve u k.... Mislim da bih tad stvarno dobio slom živaca.
Pa dobar si ak do sada nisi dobio slom živaca :-). Nego kaj je s klipovima i cilindrima? Se da poraviti dosjed ventila ili budu stavljali umetke? Fakat bi trtebal sad istjerat ono kaj je već davno tcode rekl, zakej se to dešava. Ak misliš sređivati motor.
Neznam ni sam kaj bi ti rekl, al nebi t htel biti u koži. Najbolje pričekati procjenu troškova. I do tada se lako raspitivati za zamjenski motor :lol: :lol:
Drži se mi smo uz tebe, ak morem kak pomoći.....

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 11, 2007 9:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Nemam pojma kakv je donji dio motora, koliko se vidi odozgora, Nikola kaže da je ok, pa sad... Koliko se može vidjeti. Vidjet ću, nadam se sutra, šta mi je činiti.
Što se tiče pomoći, he he he, posudi mi jedno 3 soma eura na 342 mjeseca bez kamate i to je dosta. :wink: :D
Šala, kad jednog dana bude gotov Rudolf, možda mi bude trebao prijevoz do Biškupa (refundiram troškove :wink: +gablec) jer se mrzim voziti javnim prijevozom (zvučim razmaženo ali jebga), pa ako budeš u mogućnosti ... Čujemo se.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 11, 2007 9:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nemam pojma kakv je donji dio motora, koliko se vidi odozgora, Nikola kaže da je ok, pa sad... Koliko se može vidjeti. Vidjet ću, nadam se sutra, šta mi je činiti.
Što se tiče pomoći, he he he, posudi mi jedno 3 soma eura na 342 mjeseca bez kamate i to je dosta. :wink: :D
Šala, kad jednog dana bude gotov Rudolf, možda mi bude trebao prijevoz do Biškupa (refundiram troškove :wink: +gablec) jer se mrzim voziti javnim prijevozom (zvučim razmaženo ali jebga), pa ako budeš u mogućnosti ... Čujemo se.
Nemaš frke za prijevoz, samo javi kad se ide :-) to je najmanje kaj mogu napraviti za tebe. Naviše bi bilo ona tri soma na 342 mjeseca bez kamate. Al od kud mi toliko mjeseca :(. Nemam ni jedan a kamoli 342 :( . Čekamo sutrašnje izvješće s znatiželjom.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 8:24 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Da to je ono najgore što se moglo desit, baš smo tcode i ja jučer diskutirali o tome i naravno treba tražit uzrok zašto ti ventili izgaraju, znači izmjerit smjesu s širokopojasnom sondom,EGT, da se utvrdi da li je tu greška jer nebi isti izgorio što mu se izgara, prevelika je teperatura u cilindru ,zašto, možda presiromašna smjesa ili..???, mislim da bi trebalo pričekat da Biškup da svoju procijenu i naravno troškovnik, ali kako je tcode napomenu priču gdje je čovjek tri puta otvarao motor i mjenjao izgorene ventile da bi nakraju promijenuo cijeli agregat pošto nisu znali uzrok stalnog izgaranja i riješio se muke,o troškovima da ne pričamo, osobno ja bi možda ipak tražio zamjenski motor jer ova igra sigurno neče bit jeftina i naravno nitko ti neće garantirat da ventil opet neće zgorit, Kiki koja je tvoja procijena, naravno prijatelju tu smo da pomognemo ili bar da ti damo podršku, drž se!!!!!!!!!!!!! :( :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 8:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
promjenom samog motora neche se nishta rijeshit osim da che imati mira opet nekih 5tkm dok ventil opet ne izgori,jer ako je problem u siromashnoj smjesi onda problem nije mehanichki nego je problem u ECU managmentu tako da izmjena samog motora neche rijeshiti problem :cry: :cry:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 9:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
promjenom samog motora neche se nishta rijeshit osim da che imati mira opet nekih 5tkm dok ventil opet ne izgori,jer ako je problem u siromashnoj smjesi onda problem nije mehanichki nego je problem u ECU managmentu tako da izmjena samog motora neche rijeshiti problem :cry: :cry:
Istina je, ali samo u slučaju da su ECU mape zaista u banani, to bi trebalo provjeriti. Btw. čovjek kojem je tri puta izgarao ventil, sada vozi na novom agregatu i starom ECU-u, tako da kod njega to vjerojatno nije bio slučaj. Njegov mehaničar je na kraju ostavio sumnju na probleme u samoj glavi..
Meni još pada na pamet nedovoljno protočan ispušni sistem.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 11:27 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Da to je ono najgore što se moglo desit, baš smo tcode i ja jučer diskutirali o tome i naravno treba tražit uzrok zašto ti ventili izgaraju, znači izmjerit smjesu s širokopojasnom sondom,EGT, da se utvrdi da li je tu greška jer nebi isti izgorio što mu se izgara, prevelika je teperatura u cilindru ,zašto, možda presiromašna smjesa ili..???, mislim da bi trebalo pričekat da Biškup da svoju procijenu i naravno troškovnik, ali kako je tcode napomenu priču gdje je čovjek tri puta otvarao motor i mjenjao izgorene ventile da bi nakraju promijenuo cijeli agregat pošto nisu znali uzrok stalnog izgaranja i riješio se muke,o troškovima da ne pričamo, osobno ja bi možda ipak tražio zamjenski motor jer ova igra sigurno neče bit jeftina i naravno nitko ti neće garantirat da ventil opet neće zgorit, Kiki koja je tvoja procijena, naravno prijatelju tu smo da pomognemo ili bar da ti damo podršku, drž se!!!!!!!!!!!!! :( :D
U kontaktu sam sa dečkima iz Servisa i Igijem pa budemo vidjeli uzrok,


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 7:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Ja ipak mislim da ću opet slagati postojeći motor, neću biti pesimist i razmišljati o sljedećem kvaru.
Auto se nije pregrijavao, turbina po boost-u pokazuje dobr tlak, a što se tiče ovih drugih vrijednosti i to bih testirao. Gdje se može testirati ispravnost smjese i ostalo, i može li se ispitati propusnost ispušnih plinova. Ne mogu vjerovati da je neki problem u glavi, ipak ide kod majstora koji rade i ispitivanje te iste glave. Imao sam i sugestiju da se kontrolira bregasta, da nije malo pomaknuta, a isto tako i zupčasti remen. Samo taj koji mi je spomenuo remen je rekao da ako bi slučajno remen bio pomaknut za jedan zub, da bi onda vjerovatno izgorilo više ventila. Nikola mi je spomenuo i svjećice, kao da su ove koje sam zadnji put stavio bile pre dugačke (ngk 40 kn/kom) i na prvi pogled mu nisu odgovarale.
Još jednom napominjem, auto je potrošio 2,5 l ulja (mobil1 synt S 5-40) na 5 tkm i nije htio glatko upaliti kad je vruć, morao sam malo duže verglati i dodati gasa, pa ako to može pomoći u dijagnostici ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 8:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
E da, danas sam zvao Velju i pitao za onaj T4 motor. 1200 € motor, 100€ alnaser, 100€ alternator, 200€ turbina. A lijepo sam ga pitao za kompletan motor. Ja smatram kad tražim motor, da ga mogu stavit i upalit i vozit. Ni kad kupujem tenisice ne plaćam posebno žnjirance i uloške, nego kompletne tenisice!
Joj, ako Veljo čita naš forum, bit ću nepoželjan kod njega, al ko ga j.... . Baš mi ide na .....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 9:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ja ipak mislim da ću opet slagati postojeći motor, neću biti pesimist i razmišljati o sljedećem kvaru.
Auto se nije pregrijavao, turbina po boost-u pokazuje dobr tlak, a što se tiče ovih drugih vrijednosti i to bih testirao. Gdje se može testirati ispravnost smjese i ostalo, i može li se ispitati propusnost ispušnih plinova. Ne mogu vjerovati da je neki problem u glavi, ipak ide kod majstora koji rade i ispitivanje te iste glave. Imao sam i sugestiju da se kontrolira bregasta, da nije malo pomaknuta, a isto tako i zupčasti remen. Samo taj koji mi je spomenuo remen je rekao da ako bi slučajno remen bio pomaknut za jedan zub, da bi onda vjerovatno izgorilo više ventila. Nikola mi je spomenuo i svjećice, kao da su ove koje sam zadnji put stavio bile pre dugačke (ngk 40 kn/kom) i na prvi pogled mu nisu odgovarale.
Još jednom napominjem, auto je potrošio 2,5 l ulja (mobil1 synt S 5-40) na 5 tkm i nije htio glatko upaliti kad je vruć, morao sam malo duže verglati i dodati gasa, pa ako to može pomoći u dijagnostici ...
Pa ćuj, sad slažeš motor u ovlaštenom Volvo servisu a ne pod nečijom brajdom. Dakle auto bi trebao izaći iz servisa ispravan i s nekom garancijom koja bi trebala biti dulja od udaljenosti na koju možeš pljunuti. Dakle ono kaj hoću reć je da ako kojim slučajem, nedaj bože, se opet nekj razleti možeš doći i žaliti se. Dakle to ti daju neku sigurnost da i ako se nešto desi nebuš u dreku kakvom si sad. akle po meni je ovo bolja odluka nego kupovina polovnog motora na koji nemaš garanciju niti znaš u kakvom je stanju.
Kao što sam prije negdje napisao neodgovarajuće svječice s neodgovorajućom toplinskom vrijednosti su smrt za motor, prvenstveno klip. Sad možda su tu klipovi puno otporniji nego ventili, a onda opet zašto samo ventili na trećem cilindru. Na tom cilindru koliko se ja sječam kad je Nikola izvadil svječicu ona je bila crna ko ugljen i nije radila. To bi moglo imati veze s kvarom.
Auto ulje može gubiti na više mjesta, preko karika u komoru za sagorjevanje, kroz vodilice vetila preko gumica ventila u prostor pod poklopcem ventila, na turbini, puknti dihtung na glavi.... Tebalo bi svako vidjeti u kakvom su stanju cilindri. To je lako ustanoviti sada kad je glava dolje. Obavezno ih to pitaj. Ak imaju riseve onda sigurno ni karike nisu u bajnom stanju. Ako će uređivati glavu onda će ići i nove gumice ventila, pitaj ih u kakvom su one bile stanju. Pitaj ih isto dali je u cjevima od turbine koje idu na usisnu granu bilo ulja i koliko. Malo ga uvijek ima od kondenzacije uljnih para.
Eto, nije puno ni osobito mudro. I za kraj kad ti slože auto zamoli ih za ispis vrijednosti u ispuhu. stanje u CPU, i vrijednosti tlaka turbine. Na koncu neka ti kažu zašto se desilo ovo što se desilo. Mislim da bi to trebali moći.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 10:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
točna smjesa goriva se može točno izmjerit samo kad je tlak turbine postigao zadani maksimum što znači otvorena cesta i full gas do blokade ,na leru se nemože izmjerit jer turbo neće postići veći tlak od 0,2 bara a druga stvar motor nije opterećen....
ps. mjerenje naravno vršiti sa WB sondom (širokopojasnom)

ah te svjećice,,zapamtite ljudi da turbo motori nemogu raditi kak treba sa svjećicom od 40 kuna jer oni zahtjevaju skupe platinske ili u boljem slučaju iridiumske svjećice....... :evil:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 10:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
točna smjesa goriva se može točno izmjerit samo kad je tlak turbine postigao zadani maksimum što znači otvorena cesta i full gas do blokade ,na leru se nemože izmjerit jer turbo neće postići veći tlak od 0,2 bara a druga stvar motor nije opterećen....
ps. mjerenje naravno vršiti sa WB sondom (širokopojasnom)

ah te svjećice,,zapamtite ljudi da turbo motori nemogu raditi kak treba sa svjećicom od 40 kuna jer oni zahtjevaju skupe platinske ili u boljem slučaju iridiumske svjećice....... :evil:
A valjci gdje ste vi mapirali vaše aute Sloveniji ili u Hrvatskoj ako ima?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 10:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
netrebaju tu valjci treba samo posuditi sondu od nekoga i full gas :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 125 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan