Sada je: pet lip 20, 2025 2:44 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 125 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri ruj 05, 2007 7:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Evo, već lud od stalnih ulaganja u volvo :evil: , poslušah savjete starijih i kao pravi bosana 8) c riješio sam se Rudolfa i nabavio ŽUĆU :lol: :!: :idea:


slika

Da, da pogodili ste! :!: :D Radi se o vw golfu mkII, 1.6D '85. full oprema :D (4 žmigavca, grijač i brisač zadnje šajbe, brisači u 2 brzine, heklani jastučići za sjedala, HP žuta boja 8) i HR naljepnica). Jedini bed je što nije TAS, nego švabo, al misam imao puno vremena za birat.

Ma naravno da nisam :lol: , malo se šalim na svoj račun 8) , žućo je trenutno na usluzi jer je mrcina rudolf OPET CRKO :!: :evil: :evil: :evil: :!:
Izgleda opet isto sr... , ne radi jedan cilindar (kompresiju je imao 2,5) :cry: , samo ovaj put drugi. Lud sam lagano :mrgreen: :evil: , auto je u Biškupu, javit će mi kad ga raskopaju i možda tražim novi motor. To je ukratko to, sve drugo je ok. Simptomi su bili kao i prvi put, samo malo se manje tresao i išao je bolje, ali je još imao i jedan metalni zvuk koji je prestajao kad bih stisnuo kuplung. Još su rekli da su krive svjećice unutra. :evil:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 7:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
koliki ti je bio tlak turbine nakon instaliranja boost instrumenta

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 8:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
koliki ti je bio tlak turbine nakon instaliranja boost instrumenta
Pa čini mi se da je max do 0,7 bara :?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 8:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
to je ok ,javi kad pregledaju motor

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 8:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
O hebote nemreš vjerovat koje sranje, šta reč neki uzrok sigurno mora postojat, da tlak je bio oko 0.65 što je normalno, fakat hebeni bed, Igy žalim te nemaš sreće :( :(


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 9:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
Uf, stvarno mi je žal i tebe (radi novaca) i Rudolfa (radi boli). Mene je tak strah da meni nekaj ne ode jer sam konstantno u nekom sranju, al neću se jadat, tvoj problem je ipak veći. Želim ti čim manji račun. Javi rasplet.

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 9:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Moje crne slutnje su se nažalost obistinile
viewtopic.php?t=473&postdays=0&postorder=asc&start=120
(zadnji post na stranici)

Fakat mi je žao.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 9:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Uh, stari moj! Stvarno nemas srece! :cry: Drzim fige da ovaj put neces morat opet isti put proc...

Mozda da pocnes razmisljat o ovakvim rjesenjima:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1517434#


Probaj pitat na slovenskom forumu, znam da su mi spominjali nekog lika koji dila dijelovima za Volveke, i da se spominjao T4 motor iz phase II modela u navodno besprijekornom stanju za 1000e (sa ugradnjom). To je bilo jos dok me drzala ideja da mozda u 40ku strpam nesto paprenije.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 9:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
1000 eura sa ugradnjom je odlična cijena.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 9:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ventil može pregorjeti zbog nekoliko razloga zbog kojih netreba mijenjati komplet motor,, a te su loše brtvljenje ventila uzrokovano gareži nakuplenoj na ventilu, a pošto je glava bila sređivana sumnjam na loše ošlajfane ventile ili oštečeno sjedište ventila, onda drugi uzrok mogu biti vodilice ventila, treči uzrok zaštopan ispušni sistem, te podizači ventila.

Ali to budu dečki kod Biškupa vidli zakaj se to dogodilo,, ne vidim razlog da bi zbog toga trebal mijenjati motor,, jedino ako nisu popucale karike i zgrebale jako cilindar, kaj bi moglo biti jer u večini slučajeva kad pregori ventil kompresija je 0 bara, a klip bez ijedne karike može napraviti pritisak oko 2 bara.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 10:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ventil može pregorjeti zbog nekoliko razloga zbog kojih netreba mijenjati komplet motor,, a te su loše brtvljenje ventila uzrokovano gareži nakuplenoj na ventilu, a pošto je glava bila sređivana sumnjam na loše ošlajfane ventile ili oštečeno sjedište ventila, onda drugi uzrok mogu biti vodilice ventila, treči uzrok zaštopan ispušni sistem, te podizači ventila.

Ali to budu dečki kod Biškupa vidli zakaj se to dogodilo,, ne vidim razlog da bi zbog toga trebal mijenjati motor,, jedino ako nisu popucale karike i zgrebale jako cilindar, kaj bi moglo biti jer u večini slučajeva kad pregori ventil kompresija je 0 bara, a klip bez ijedne karike može napraviti pritisak oko 2 bara.
Slučajno sam se našao na licu mjesta (mislim namjerno ali po nekom drugom, svom pitanju) kad se mjerila kompresija na Iggyevom autu. Dakle svi cilindri osim trečeg su imali kopresiju između 13 i 14 bara dok je treći napumpao samo na 2-3 bara. Dakle ne zvuči dobro za cilindar i pripadajuće mu karike.

No ono kaj je još gore od svega je činjenica da su, svječice bile u komi, a ova na trečem cilindu je bila crna ko mrki ugljen. Dakle taj cilindar je neko vrijeme lijepo natapao benzin, što je smrt za cilindar i karike. Mislim da bi tu mogao biti uzrok lošoj kompresiji. Al bumo vidli kaj buju dečki našli kad otpreju mašinu. Šteta bi bilo da je smrt tog cilindra izazvala loša/neispravna svjećica. Znam neke primjere kada su neodgovarajuće svjećice napravile rupe u klipu. S time se nije za zezati.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 10:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 05, 2007 11:11 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
uh iggy, fakat mi je žao da poslije havarije koja je bila ista kao i moja nemaš ni ti mira... uh kvragu, držim fige da bu sve ok, sretno!

_________________
s40 t4 2001 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 12:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Malo sam čeprkao po netu glede tvog jada i našao na tri kompletna motora.
slika

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ruj 06, 2007 6:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ventil može pregorjeti zbog nekoliko razloga zbog kojih netreba mijenjati komplet motor,, a te su loše brtvljenje ventila uzrokovano gareži nakuplenoj na ventilu, a pošto je glava bila sređivana sumnjam na loše ošlajfane ventile ili oštečeno sjedište ventila, onda drugi uzrok mogu biti vodilice ventila, treči uzrok zaštopan ispušni sistem, te podizači ventila.

Ali to budu dečki kod Biškupa vidli zakaj se to dogodilo,, ne vidim razlog da bi zbog toga trebal mijenjati motor,, jedino ako nisu popucale karike i zgrebale jako cilindar, kaj bi moglo biti jer u večini slučajeva kad pregori ventil kompresija je 0 bara, a klip bez ijedne karike može napraviti pritisak oko 2 bara.
A ..bi ga, glava je navodno sređena kompletna kod majstora koji je navodno među boljima, koliko sam skužio svi dijelovi izmjenjani pa i podizači ventila svih 16. Da, prvi put kad su izgorili ventili nije uopće bilo kompresije, a sad je imao cca 2-3 bara na tom cilindru.
Brijem, ako budem morao mijenjati motor da ću onda tražiti T4.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 125 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan