dakle... idemo redom.
moguca greska:
1. kablovi ispod sica - nisu, svi su oke, sve radi i sve ima kontakt
2. glavni kabel napajanja na akumulatoru - nije
3. osiguraci - svi cijeli
skidanje HIDDa...
4. kabel sata - nije, radi bez greske
5. pregorena zaruljica kvari napon- DA, promjenjene 3 pregorene zaruljice
6. utikac - lagano namocen u konduktivnu tekucinu
7. maticna ploca - na oko, sve je u redu, svi cipovi normalni, nema "izgorenih" djelova, nema pukotina, nema problema.
zatvoreni i auto upaljen... i dalje ne radi...
skidam opet sve. i sjetim se nekog svedanina, koji je tulac toalet papira nagural iza sata, i od onda mu radi...
auto radi, sat je na mjestu, al skinuta plastika...
gurnem ruku iza... dodirnem metalnu plocicu, "hladnjak" procesora/cipa/neceg na cemu inace pise motorola.... RADI
cim lagano dodirnem i gurnem taj metalni dio... sat proradi... zaruljica kilometraze ne radi, ali sve ostalo da...
dakle, trebam nekog elektronicara, ili slicno... ali vraski spretnoga i pametnoga i sa voljom, da cijeli taj cip/procesor/nesto na novo zalemi na plocu, i provjeri konektore...
jer cim cip pogurnem na maticnu, odma proradi...
ali kad razmisljam... i sama maticna se lagano vjerojatno savija kad tiskam cip na nju... pa mozda ima i koja "mikro" pukotina??
ima ko kakvu ideju, majstora??
_________________ V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-
pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;
|