Sada je: sri srp 16, 2025 12:50 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned stu 21, 2010 1:47 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
Momci auto je sluzbeni (business), i od 2003. do danas moglo je biti 5 primjeraka, no nema trenutno ni jednog.
Meni je i dalje suludo drzati takvu zastitu na brandiranim felgama.. nije da su west coast customs zlatne felge ili nesto slicno..
Jos gore mi je da ti cak ni volvo ne moze pomoci. Naime prodali su nesto za sto ne mogu dati adekvatan support.

2gonzo: a 0w40, to planiram sad stavit, jel to ok? :)


Vrh
   
PostPostano: ned stu 21, 2010 2:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Momci auto je sluzbeni (business), i od 2003. do danas moglo je biti 5 primjeraka, no nema trenutno ni jednog.
Meni je i dalje suludo drzati takvu zastitu na brandiranim felgama.. nije da su west coast customs zlatne felge ili nesto slicno..
Jos gore mi je da ti cak ni volvo ne moze pomoci. Naime prodali su nesto za sto ne mogu dati adekvatan support.
Molim te nemoj se ljutiti, ali da li si pažljivo, s voljom i razumijevanjem pročitao moj post (i temu od prije godinu i pol s priloženog linka) gdje lijepo stoji da je problem rješiv. I tvrdim da suport postoji. Zato opet apeliram, nazovi Volvocars i budi uporan. Ovako mi ispada klasična priča, nećemo očistiti snijeg pred svojim pragom ali znamo jako dobro kritizirati zimsku službu. Koja nije uvijek na visini zadatka, ali nešto ipak i radi i odradi.
Isto tako bi pročitao da sigurnosni šarafi idu po narudžbi i uz doplatu. Oni su to ponudili i naplatili, na kupcima je odluka hoće li ili neće. Ovi tvoji prethodnici (i ja) smo htjeli. Da ti šarafi mogu biti kvalitetniji i pouzdaniji, mogli bi. Ali to je bio problem kod mene, ne i kod tebe, tako da mi je i dalje najblaže rečeno čudan revolt koji iskazuješ.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: ned stu 21, 2010 4:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:

2gonzo: a 0w40, to planiram sad stavit, jel to ok? :)
da živimo u švedskoj gdje su temperature oko -20 do -30 normalne onda bi stavio 0Wvodu. :whistle:
osobno nebi nitkome preporučio niša ispod 10W za Turbo motore,jasno mi je da je gore spomenuto ulje preporučeno od volvo servisa ali ako voliš svoj turbo i motor onda stavi 10w50 ili 10w60 full sintetiku,jer čim si kupio T6 predpostavljam da ga voliš opalit po gasu.
0W ulje nakon brze vožnje bude toliko rijetko i nepodmaziva kako bi trebalo i više šteti motoru nego što mu pomaže.
ulje te gradacije ima jedinu prednost po zimi prilikom hladnih startova gdje takvo rijetko ulje podmaže cijeli motor par sekundi nakon paljenja,dok ova gušća trebaju i do 40sec da bi podmazala cijeli motor.
pošto mi nemamo tako jake zime ko švedi 10W ulje je potpuno dovoljno za naše područje.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pon stu 22, 2010 7:43 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
2Branimir: procitao ga detaljnije nesto kasnije. Slazem se s tobom, no i dalje cijelu tu logiku smatram vrlo losom, jer sam vozio i druge proizvodjace koji to imaju bolje rijeseno, samo kazem da je to volvo mogao spretnije rijesit.

2gonzo: volim stisnut svoju miatu :), 2.5t na 270 konja i nije nesto za stisnut, a imam iskustva sa turbo motorima. sad cu stavit 0w40 pa vidjet kako se ponasa, no razmislit cu o tvojem prijedlogu. iako ja i dalje volim standardno 10w40 ulje :)


Vrh
   
PostPostano: pon stu 22, 2010 8:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
standardno ulje(10W40) je ok ,samo ja baš i nebi polusinteiku stavljao u turbo benzinski motor..
za neki TD ili atmo motor idealno ulje.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: uto stu 23, 2010 8:33 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
S kotaca smo presli na ulje :)

Probat cu sada sa 0w40 i onda cu vidjet kako se ponasa.

Najlakse sam to pratio kad sam imao Ae86 (hachi roku) pa sam imao senzor pritiska ulja, tocno bi se vidjelo koje je ulje bolje (pritisak bolji) a koje lose.


Vrh
   
PostPostano: uto stu 23, 2010 8:54 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ja bi popizdil zbog tog sarafa cak i ovako da kao ti moram obilaziti servise a ne mogu niti zamisliti kaj bi napravil da mi recimo usred noci pukne guma, klinci u autu, zena sa PMSom na suvozackom... Ubil bi nekoga sigurno i zauvijek prekrizil Volvo...

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: uto stu 23, 2010 8:49 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 07, 2010 12:05 am
Postovi: 89
Vozi: XC90 T6 AWD
Lokacija: Zagreb
i to kaj kazes :)

for the record, problem rijesen i to u PEUGEOT servisu LOL :)Svaka cast momcima, cijena popravka 800kn. Cak su i felge ostavili u izvrsnom stanju.

Neponovilo se nikada.. ovo neka ostane upozorenje ostalim vlasnicima, ili si prisijte doticni nastavak za ruku ili mijenjajte vijke! :)


Vrh
   
PostPostano: sri stu 24, 2010 9:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... prisijte doticni nastavak za ruku :)
Bemti, morao bih biti hobotnica :P

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sri stu 24, 2010 9:33 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
0W ulje nakon brze vožnje bude toliko rijetko i nepodmaziva kako bi trebalo i više šteti motoru nego što mu pomaže.
ulje te gradacije ima jedinu prednost po zimi prilikom hladnih startova gdje takvo rijetko ulje podmaže cijeli motor par sekundi nakon paljenja,dok ova gušća trebaju i do 40sec da bi podmazala cijeli motor.
pošto mi nemamo tako jake zime ko švedi 10W ulje je potpuno dovoljno za naše područje.
Donja (0W u ovom slučaju) gradacija nema veze sa podmazivanjem motora na radnoj temperaturi.....
Istina je da da xw50 i xw60 ulja nešto bolje podmazuju motor na JAKO VISOKIM okretajima, ali ovih 10W donje gradacije meni osobno se uopće ne sviđa u zimskom periodu, za ljeto da, ali za zimu nikako ne (govorim o normalnoj uoptrebi automobila, XC90 za mene nije jurilica bez obzira koji motor bio unutra).

Nedavno sam mijenjao ulje i stavio 0w40, jako sam zadovoljan, osjeti se nešto mirniji rad, a i siguran sam da ovo ulje štiti motor u SVIM uvjetima i kroz dugo km.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: sri stu 24, 2010 7:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
a gdje ti to živiš da ti se ne sviđa 10W gradacija po zimi i koja je prosječna temperatura po zimi kod tebe.??
evo baci malo oko pa usporedi npr. 10W40 i 15W40 pa pogledaj ljetnu skalu za jedno i drugo.


slika

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 11:01 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
a gdje ti to živiš da ti se ne sviđa 10W gradacija po zimi i koja je prosječna temperatura po zimi kod tebe.??
evo baci malo oko pa usporedi npr. 10W40 i 15W40 pa pogledaj ljetnu skalu za jedno i drugo.


slika
Može biti prosječna kakva hoće, činjenica je da 0w puno bolje podmazuje motor kod hladnog starta, a razlika između 40 i 50 gornje gradacije nije niti približna (osim za ekstremne uvjete vožnje, a tako se nikad ne vozim. Znači za moj auto (i 90% drugih) je 0w40 bolje od 10w50 ili 10w60 ulja).

P.S.
Nije bilo jedno jutro prošle godine da sam palio na -15 do -20, na skijanju isto tako, što znači izvan područja upotrebe 10w ulja.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 12:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
jasno je da rijeđe ulje pri hladnim startovima bolje podmaziva,suprotno nisam ni govorio.
ono što ti ja uporno pokušavam objasnit da za Turbo motore baš i nije poželjno 0w ulje zato što su ta ulja prerijetka a svi znamo da su turbo motori jako termički opterećeni,i iz tog razloga sam rekao da je bolje 10W ulje koje je gušće i kad se jako zagrije i dalje podmazuje optimalno što je jako važno za turbinu.
cijela priča nema veze sa extremnom vožnjom i divljanjem,dovoljno je samo da 100-200 kilemotara voziš 170-180kmh na sat i da 0W ulje postaje problem čak i po zimi a da ti ljeto uopće ne spominjem.
prije sam imao A4 TDI i u knjigi vozila piše da isto preporučavaju 0W30 ali da izbjegnem duge vožnje po autoputu iznad 160Kmh na sat.
to što po zimi ako 2-3 puta upališ auto na -18 neće mu ništa bit jer nije od čokolade napravljen ali da je vani cijelu zimi tako hladno onda ti treba 5W ili 0W.
probaj jednom po ljetu kad je motor jako zagrijan,stavi na prsti 0W ulje pa razmaži pa zatim probaj to isto sa 10W ulje pa ćeš vidjeti šta ti pokušavam objasnit.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 2:14 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
jasno je da rijeđe ulje pri hladnim startovima bolje podmaziva,suprotno nisam ni govorio.
ono što ti ja uporno pokušavam objasnit da za Turbo motore baš i nije poželjno 0w ulje zato što su ta ulja prerijetka a svi znamo da su turbo motori jako termički opterećeni,i iz tog razloga sam rekao da je bolje 10W ulje koje je gušće i kad se jako zagrije i dalje podmazuje optimalno što je jako važno za turbinu.
cijela priča nema veze sa extremnom vožnjom i divljanjem,dovoljno je samo da 100-200 kilemotara voziš 170-180kmh na sat i da 0W ulje postaje problem čak i po zimi a da ti ljeto uopće ne spominjem.

prije sam imao A4 TDI i u knjigi vozila piše da isto preporučavaju 0W30 ali da izbjegnem duge vožnje po autoputu iznad 160Kmh na sat.
to što po zimi ako 2-3 puta upališ auto na -18 neće mu ništa bit jer nije od čokolade napravljen ali da je vani cijelu zimi tako hladno onda ti treba 5W ili 0W.
probaj jednom po ljetu kad je motor jako zagrijan,stavi na prsti 0W ulje pa razmaži pa zatim probaj to isto sa 10W ulje pa ćeš vidjeti šta ti pokušavam objasnit.
Možda se ne razumijemo jer ja nemam turbo motor u autu, ali čini mi se da stalno brkaš gustoću ulja, viskoznost i sve to krivo povezuješ sa donjom gradacijom ulja
(mislim da ovi koji se više razumiju u ulje barataju sa terminom viskoznost ulja pri određenoj temperaturi, a ne gustoća)
Na radnoj temperaturi 0w50 i 10w50 ulja jednako podmazuju motor, ovo 0W nije "rijeđe" kako ti stalno pišeš da su 0w ulja rijetka.

Donja gradacija ulja određuje viskoznost ulja pri niskoj temp, gornja gradacija određuje viskoznost pri radnoj temp motora.

Što se xw30 ulja tiče, to je sasvim druga problematika, takva ulja štite motor lošije nego xw40 i to se zna.

Po zimi barem 30 puta upalim na jako niskoj temperaturi, ne stanijem u gradu i kod nas je ujutro barem 5 stupnjeva niža temp nego u Zagrebu i 10W ulje mi nije odgovarajuće za zimu nikako, a 0W40 ulje mi odlično štiti motor kod hladnog starta kad se motor najviše i troši i odlično štiti motor kod normalne i brze vožnje jer mu je gornaj gradacije 40.
Dodatno velika prednost ovog ulja je što da bi zadovoljilo tu karakteristiku ulje mora biti napravljeno od najkvalitetnije potpuno sintetske baze i bez puno aditiva, samim time ulje zadržava svoja svojstva kroz cijeli period eksploatacije.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet stu 25, 2010 2:17 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
prije sam imao A4 TDI i u knjigi vozila piše da isto preporučavaju 0W30 ali da izbjegnem duge vožnje po autoputu iznad 160Kmh na sat.
to što po zimi ako 2-3 puta upališ auto na -18 neće mu ništa bit jer nije od čokolade napravljen ali da je vani cijelu zimi tako hladno onda ti treba 5W ili 0W.
probaj jednom po ljetu kad je motor jako zagrijan,stavi na prsti 0W ulje pa razmaži pa zatim probaj to isto sa 10W ulje pa ćeš vidjeti šta ti pokušavam objasnit
Znam ja što se događa, samo ne znam da li je tebi jasno da miješaš 0w30 ulje i 10w50.
Probaj napraviti to isto sa 0w50 i 10w50 pa pogledaj rezultate....

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan