Sada je: uto lip 24, 2025 1:22 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: karike
PostPostano: čet stu 18, 2010 1:45 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri stu 10, 2010 1:29 am
Postovi: 18
Vozi: Nakamura Xrider T4
dali ko zna koliko bi koštala izmjena karika? :think:


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: čet stu 18, 2010 1:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ispravna izmjena karika podrazumijeva rastavljanje kompletnog motora, mjerenje bloka, strojna obrada bloka, ugradnja dijelova. A kada je motor otvoren, onda mijenjaš i sve ležajeve itd. Drugačije i kraće rečeno, generalno uređivanje motora. Koliko to košta ovisi tko ti to radi i sa kakvim dijelovima. U svakom slučaju nije jeftino.

Zašto misliš da su ti karike kaput?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 5:12 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri stu 10, 2010 1:29 am
Postovi: 18
Vozi: Nakamura Xrider T4
baca mi ulje kad otvorim čep, to su kakti prvi znaci da su karike otišle ili.... se možda varam? :pray:


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 8:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ma pusti priče. Otiđi na mjerenje propusnosti cilindara i sve ćeš znati, sve ostalo su samo puka nagađanja.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 8:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
baca mi ulje kad otvorim čep, to su kakti prvi znaci da su karike otišle ili.... se možda varam? :pray:
Kiki prvo izmjeri kompresiju ako je manja od 10 bara onda su karike, kopresione, prati potrošnju ulja, ti motori oče papat ulje, u manualu je čak i normalno do 0.7 deci na 1 000 km potrošnja, rijetko ulje nije za taj motor, javi mi se imam za tebe odlično ulje koje sam ja sipao u svoj T4, odlično se podnosi s tim motorom u svim uvjetima 10w50, koristi ga tcode, gonzo a sam znaš s kakvim agregatima dečki raspolažu, ako je ogromna potrošnja ulja moguče da je do karika a moguče da je i turbo loš, PCV itd.........
Prati auto na gasu i abgasu kako se ponaša da li baca dim, plavi, bijeli, sivi , crni, pogledaj svječice u kakvom su stani na što izgledaju, uglavnom dok dođeš da su ti karike kaput prje moraš sve ostalo prvijerit, motor uvijek možeš otvorit i napravit generalku ali to ti treba biti zadnje za napravit i moraš biti 100% siguran da je sjeban jer popravak nije baš jeftin.
Ovo kaj ti ulje baca na čep, tj. ako si s bijelom majcom nagnut na njega i malo te zašprica kad otvoriš čep to je normalno, netrebaš se brinut, svaki tako radi,.
Uglavnom, prvo si nađi dobrog majstora, poštenog i nadasve poznavaoca Volvo motra pogotvo turbo, jerbo brzo ti izgore kesa hodajuči kod kojekakvih bacača graha "cane prebranac" je legenda među njima lol...
Prvo ulje..............

lp

zlaya

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 1:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 1:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:
A zašto ne bi bila, kakva je razlika da li je turbak ili atmo motor u pitanju?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 2:03 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri stu 10, 2010 1:29 am
Postovi: 18
Vozi: Nakamura Xrider T4
fala, budem otišo na kompresiju to sam i tako planiro.


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 7:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:
A zašto ne bi bila, kakva je razlika da li je turbak ili atmo motor u pitanju?
Zato što atmo motori imaju kompresiju oko 11 a turbaci oko 8,5 ak se ne varam :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 8:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Citat:
Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:
A zašto ne bi bila, kakva je razlika da li je turbak ili atmo motor u pitanju?
Zato što atmo motori imaju kompresiju oko 11 a turbaci oko 8,5 ak se ne varam :wink:
E pa veliki majstore, varaš se ;). To o čemu ti pričaš je CR, tj. kompresijski omjer koji se izražava u ovom obliku: 11:1, odnosno 8.5:1, dok mi pričamo o kompresiji.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 8:08 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Onda ti meni objasni kad ja uhvatim u ruke svoj no name kinez za mjerenje kompresije zašto na svako atmosfercu pokazuje puno veči (aj kad ja neznam več neznam :wink: )tlak nego na turbaku :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 8:59 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Onda ti meni objasni kad ja uhvatim u ruke svoj no name kinez za mjerenje kompresije zašto na svako atmosfercu pokazuje puno veči (aj kad ja neznam več neznam :wink: )tlak nego na turbaku :?:

Nisam to ni ja kuzio, pa da probam :-)

Moj TDI me natjero da istrazim.

Zato kaj kad mjeris kompresiju, turbina ne fila posto se vergla anlaserom (?)

A, kad uzmes omjer to izgleda ovako.

Kod mjerenja neturbaka stlacis 11 dijelova na 1, a kod turbaka stlacis samo 8.5 dijelova na 1.

Znaci ako si stlacio 11 dijelova u 1 dobijes veci tlak i zato kinez izmjeri vise.

E, a kad se to sve desava u voznji i kad turbina fila, onda kod turbaka u cilindar ude puno vise zraka i tlak je veci.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 9:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Onda s mojim nije neš uredu kad ima preko 12.5 na sva 4, od 10-13 je neka tolerancija, tak mi je Nikola Biškup objasnio, valjda se kuži u neki q kad ih popravlja.

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 9:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
10 donja granica a za 9,5 se može reć da su karike u banani.
mislim da je 13 kad je nov motor.


@neno
postoji statička i dinamička kompresija,ono kaj ti mjeriš sa svojim kinezom je dinamička i ona se izražava u barima.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov: Re: karike
PostPostano: pet stu 19, 2010 9:40 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
I tu sad nastaje problem jer na tom sranju piše ak se ne varam u barima pa mi niš više nije jasno :shock:
S druge strane sam kupio uređaj za mjerenje antifriza kod kojeg su skale s obje strane no s jedne je strane zaljepljna naljepnica u jednom smjeru a sa druge u drugom :!: Pa ti sad očitaj stvarnu vrijednost ak si frajer :D

Dobro ajde sad onda da mi da neko tvorničku specifikaciju koliki je tlak u barima kod turbaka a koliki kod atmo :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 31 post ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan