Sada je: sri lip 25, 2025 12:59 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 57 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub ruj 26, 2009 1:49 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 10, 2009 10:20 pm
Postovi: 57
Lokacija: Vinkovci
Uzrok ti mora biti nešto drugo, najvjerovatnije čeljusti. Ja sam na t4 serijski 200ks stavio Brembo iz auto kreše 1000kn sva četiri i evo skoro 2 godine nikakve trešnje, čak ni pri kočenjima sa preko 200 na sat. Neću ih hvaliti jer od početka lagano cvile pri kočenju na malim brzinama ,ali trešnje nema ni malo. Zato dobro provjeri sve ostalo da ne bacaš novac iako u svakom slučaju nećeš pogriješiti ako kupiš kvalitetne i skupe ali najprije riješi uzrok.

_________________
S40 t4


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 26, 2009 11:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ja sam metnul naprijed TRW-ove diskove s pripadajčim im kočionim pločicama. Malo sam pažljivije kočio prvih 100 km. No i inaće rijetko kad kočim jako i naglo. Diskovima sam zadovoljan, ne vibriraju ni nakon, sad već, 20000km.
Odostraga su Textarovi i isto su O.K.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 27, 2009 11:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
2 Pavo75: Imam 100% ispravne čeljusti sa T4-ke, prodajem obje za 50 eura. Ja sam ih skinuo sa svog auta jer sam ugradio Big Brake kit od Wilwood-a.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned ruj 27, 2009 6:49 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet srp 03, 2008 10:16 pm
Postovi: 197
Vozi: najbolji auto - službeni auto
Lokacija: Čazma
Citat:
2 Pavo75: Imam 100% ispravne čeljusti sa T4-ke, prodajem obje za 50 eura. Ja sam ih skinuo sa svog auta jer sam ugradio Big Brake kit od Wilwood-a.
Provjerit ću ovaj tjedan kod majstora što je s mojim čeljustima pa ti se javim.

_________________
If life seems jolly rotten, There's something you've forgotten, And that's to laugh and smile and dance and sing. When you're feeling in the dumps, Don't be silly chumps, Just purse your lips and whistle - that's the thing


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 29, 2009 11:42 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon pro 08, 2008 7:39 pm
Postovi: 209
preporuka za diskove ako ne divljaš,brembo max i ferodo pločice,one su mekane,i brže se troše,ali normalna cijena ili ebc ti koštaju i red staf pločice....dali ti je majstor dobro pogledao glavčine na kaj šarafiš diskove...jesu dobre,ja volim ganjat sve aute koje imam i na nijednom nisam tako brzo uspio zeznut diskove,na jednoj hondi jesam za 2000 km,ali je bilo cijeli dan ganjanje od semafora do semafora,gas pa brenza,ako normalno voziš,nemogu se za par sto km,uništiti 3 kompleta diskova,pa da su i zadnje smeće,a vibracije na pedali,kako ti radi abs?


Vrh
   
PostPostano: sri lis 07, 2009 5:54 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet srp 03, 2008 10:16 pm
Postovi: 197
Vozi: najbolji auto - službeni auto
Lokacija: Čazma
apdejt ...
čeljusti su ok, željkos40 hvala na sugestiji, tcode hvala na ponudi.

sve je još jednom temeljito pregledano no nema nekog drugog kvara koji je mogao uzrokovati deformaciju diskova, dakle ostaje mi probati sa novim diskovima i na način koji je postao tcode.

no na moju žalost čini mi se da imam i puno veći problem, iskoristio sam priliku i majstoru spomenuo brundanje motora pri dodavanju gasa, bio sam uvjeren da je do nosača motora jer su slični simptomi opisani http://www.vkh.hr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=3873 i zamolio ga da provjeri koji je otišao kako bih se bacio u potragu za novim. Ne da nisu nosači nego mi je rekao da fali cca 3 litre ulja i da " škrguće" motor. Zmrzo sam se. Potrošnja mi je litru na 3000 i takva je zadnjih godinu dana, ulje sam točio oko 20.08 i bilo je na pola između max i min, cca 5000 km kasnije oko 15.09 bilo je ispod minimuma i stavio sam litru bez provjeravanja na koliko se popelo, ravno sam se po dosadašnjoj potrošnji. Što se tiče ove potrošnje od litre na 3k u Biškupa su mi rekli da je to ok jer ipak ganjam turbaka. Da sad ne kenjam tu o nečemu o čemu nemam pojma jer mi je majstor svašta napričo, preporučeno mi je raskapanje motora radi dijagnostike što prije što ću naravno i napravit što prije, bit će to testiranje nedozvoljenog minusa na tekućem al hebiga treba mi auto a frka me većeg kvara. Jel imo ko slično iskustvo ?

a povrh svega u ponedeljak 7 sati, u Zg krkljanac na cesti jer svi kasne na poso a meni temperatura skoči u crveno, sparkam se ventilator se hoće razletit, dok se malo auto ohladio skužim fali mi antifriza, posuda suha ... stao na pvoj benzinskoj i natočio 2 litre !!!! a provjeravano prije go isto kad sam ulje točio, kaže majstor pušta na crijevu.

bogmeć me fino krenulo :doh:

_________________
If life seems jolly rotten, There's something you've forgotten, And that's to laugh and smile and dance and sing. When you're feeling in the dumps, Don't be silly chumps, Just purse your lips and whistle - that's the thing


Vrh
   
PostPostano: sri lis 07, 2009 7:19 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
E ovo mi nikak na dobro ne zvući ,mislim da bi se trebao dobro oboružat s živcima :think:
Držim fige da nije tak jako strašno ali ....

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sri lis 07, 2009 9:14 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 16, 2008 6:20 pm
Postovi: 101
ako ti antifriz curi, pokrpaj di curi, nije neki problem. A potrošnja ulja od litre na 3000 je super, moj troši litru na 2000 a nije turbak, i to odmah iza generalke. Ako te tješi... :lol:


Vrh
   
PostPostano: sri lis 07, 2009 9:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Iggy-a je svojevremeno krenulo, možda ne baš u tom pravcu, kao i tebe. Imao je živaca i složio motor. O tome možeš čitati ovdje a o akiakievim problemima ovdje i ovdje. No po meni bi bilo pametno utvrditi gdje gubi motor ulje. ožda nije u pitanju uopće motor nego turbina :!:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet lis 08, 2009 8:55 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Iggy-a je svojevremeno krenulo, možda ne baš u tom pravcu, kao i tebe. Imao je živaca i složio motor. O tome možeš čitati ovdje a o akiakievim problemima ovdje i ovdje. No po meni bi bilo pametno utvrditi gdje gubi motor ulje. ožda nije u pitanju uopće motor nego turbina :!:

Da, da i meni je trošio i više ulja i isto je bio zakuhao prije nego što je to koštalo 16 soma kuna :angry-banghead:
Mislim, nije da te plašim ... 8)

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: čet lis 08, 2009 10:14 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Ipak mi se čini litra na 3000 km puo, bez obzira što je turbak.
Meni je trošio oko litru na 2000 km, a poslije zamjene karika je litra na 8-10 tkm.
Malo miniramo temu, ali ... :D

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: sri tra 21, 2010 1:37 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet sij 17, 2008 2:57 pm
Postovi: 176
Lokacija: Zagreb
Da se malo vratimo na temu. Dakle, i ja sam imao problema s kočnicama. Dva puta mijenjao diskove koji su nakon 1000 km počeli trest. Na 130 kad bi stisnuo kočnicu volan bi mi htio iskočit iz ruke. I sada novi moment: nakon šlepanja kad sam masakrirao kočnicu na suho, nema trešnje na volanu niti jednog milimetra :think: Jel ima neko ideju koji je razlog tome?

_________________
V40 1.9D , 2001 , 115 HP


Vrh
   
PostPostano: pet tra 30, 2010 8:33 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet sij 17, 2008 2:57 pm
Postovi: 176
Lokacija: Zagreb
I opet nova situacija. Mijenjao neki dan gume, kupio nove ljetne. I krenem vozit i papučica mi od kočnice počne tresti.... :o Izludit ću više s tim...

_________________
V40 1.9D , 2001 , 115 HP


Vrh
   
PostPostano: pet tra 30, 2010 2:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
I opet nova situacija. Mijenjao neki dan gume, kupio nove ljetne. I krenem vozit i papučica mi od kočnice počne tresti.... :o Izludit ću više s tim...
Kume moj :D Trese vjerojatno jel je i na felgi malo hrđe ili slično pa i to treba očistiti kod promjene felgi.S tim više ako su aluminijske jer one imaju veče ravne površine koje naliježu na disk,nego obične čelične felge :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet tra 30, 2010 2:53 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet sij 17, 2008 2:57 pm
Postovi: 176
Lokacija: Zagreb
Hvala na informaciji! Baš ću ih očistiti, nadam se da si u pravu. I niko sretniji od mene.

_________________
V40 1.9D , 2001 , 115 HP


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 57 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan