apdejt ...
čeljusti su ok, željkos40 hvala na sugestiji, tcode hvala na ponudi.
sve je još jednom temeljito pregledano no nema nekog drugog kvara koji je mogao uzrokovati deformaciju diskova, dakle ostaje mi probati sa novim diskovima i na način koji je postao tcode.
no na moju žalost čini mi se da imam i puno veći problem, iskoristio sam priliku i majstoru spomenuo brundanje motora pri dodavanju gasa, bio sam uvjeren da je do nosača motora jer su slični simptomi opisani
http://www.vkh.hr/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=3873 i zamolio ga da provjeri koji je otišao kako bih se bacio u potragu za novim. Ne da nisu nosači nego mi je rekao da fali cca 3 litre ulja i da " škrguće" motor. Zmrzo sam se. Potrošnja mi je litru na 3000 i takva je zadnjih godinu dana, ulje sam točio oko 20.08 i bilo je na pola između max i min, cca 5000 km kasnije oko 15.09 bilo je ispod minimuma i stavio sam litru bez provjeravanja na koliko se popelo, ravno sam se po dosadašnjoj potrošnji. Što se tiče ove potrošnje od litre na 3k u Biškupa su mi rekli da je to ok jer ipak ganjam turbaka. Da sad ne kenjam tu o nečemu o čemu nemam pojma jer mi je majstor svašta napričo, preporučeno mi je raskapanje motora radi dijagnostike što prije što ću naravno i napravit što prije, bit će to testiranje nedozvoljenog minusa na tekućem al hebiga treba mi auto a frka me većeg kvara. Jel imo ko slično iskustvo ?
a povrh svega u ponedeljak 7 sati, u Zg krkljanac na cesti jer svi kasne na poso a meni temperatura skoči u crveno, sparkam se ventilator se hoće razletit, dok se malo auto ohladio skužim fali mi antifriza, posuda suha ... stao na pvoj benzinskoj i natočio 2 litre !!!! a provjeravano prije go isto kad sam ulje točio, kaže majstor pušta na crijevu.
bogmeć me fino krenulo
