Nadovezat ću se na kolegu pošto je moj T5 iz 2001g.
Ima ručni mjenjač koji je isto katastrofalno spor i zapinje.
O potrošnji sam već pisao i moja gradska je znala biti i preko 18l u prosjeku.
Otvorena cesta nije ni puno niža, osim ako ne pužeš u petoj po magistrali 60km/h, ali autoput uzme u prosjeku 15l.
Auto je predviđen za autoputeve a ne zavojite ceste jer jako ljulja s obzirom da su ga napravili niskog, a mekanog

250KS za prednji pogon iskoristivo isključivo u trećoj, četvrtoj ili petoj brzini jer u prvoj i drugoj samo vrtiš u prazno kotače a nikakve koristi od toga.
Svaki dio za T5 ti je u prosjeku 3x skuplji od istog tog dijela za obične modele S/V70.
Senzori im vole odlaziti, a fala bogu ima ih više nego u trezoru HNB-a pa će ti DTC lampica vjerojatno postati vjerni suputnik na svim putovanjima...
Akumulator odmah stavi veći. CAN mreža radi po 15-ak minuta nakon gašenja i zaključavanja vozila i konstantno polako cucla struju.
Ako ti se akumulator isprazni i zaključaš li auto ručno i na ključ, gepek će ti ostati OTKLJUČAN! I nema načina da ga zaključaš ili otključaš bez struje...

Molim pljesak za inžinjere iz Volva....
Ako vozilo ima nivomate računaj na cca 4000kn po amortizeru u slučaju zamjene originalom...
Mjesta za udobno putovanje ima za 4 osobe.
Prostora u samom vozilu je jako malo, preglednost sa stražnje klupe je gotovo nikakva, cijeli auto je koncipiran po bulky principu pa je i dohvatljivost stvari sa stražnje klupe dok sjediš na prednjem sjedalu vrlo komplicirana ako nisi izuzetno savitljiv, mršav i dugačkih ruku.
Jedino što bih pohvalio kod tih vozila je automatska klima i kontrola kvalitete zraka.
Eto to je ukratko to ćega se trenutno mogu sjetiti. Ako ti nešto padne na pamet samo reci budem ti sigurno našao još zamjerki....
