Sada je: uto lip 17, 2025 2:59 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri ožu 24, 2010 11:32 pm 
Offline

Pridružen/a: ned sij 10, 2010 3:03 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo S40 2.0 SE '97
Lokacija: Beograd
Pozdrav svima,
ovih dana se nosim mislju da svoj vozni park uvecam za jedan V70 2.4 benzinac druge generacije pa bih veoma cenio objektivna misljenja sadasnjih i proslih vlasnika-kakva su vasa iskustva sa ovim automobilom, da li imaju neke "standardne boljke" na koje treba obratiti paznju pri kupovini, koliko ste uopste bili zadovoljni ovim autom?
Trenutno vozim S40 2.0 97g i zadovoljan sam istim...

_________________
Volvo S40 2.0 SE '97


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 25, 2010 9:24 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Ja ti kao vlasnik jednog iz 2002. godine 2.4 sa 170 KS automatik mogu reci sljedece:
Najveca boljka su svakako automstski mjenjaci Aisin Warner. Tamo negdje do sredine 2002. godine su bili totalno u banani, onda su ih sredili. Ja za sada nisam imao nikakvih problema a trudim se da tako i ostane preventivnim izvanrednim odrzavanjima 8) iako je auto s kraja 2002. kada su ih doradili. Citao sam puno o tome ( a mozes i ti malo progooglati) kada sam trazio nacin izmjene ulja u getribi i svakako preporucam kupnju automatika nakon sredine 2002. ili normalnog mjenjaca.

Potrosnja u gradu je :o (ne zelim niti pisati cifru) a na otvorenoj cesti sasvim prihvatljiva za 170KS automatik (9 - 9,5 l/100km).
Zute lampice koje znace da trebas na servis se cesto upale ali najcesce ne zato sto je ozbiljan kvar u pitanju nego jer je kihnuo neki od senzora (MAF, lambda...) tako da auto obicno popravljas zato sto ti gori (jebena) lampica a ne zato sto osjecas neku promjenu ili anomaliju u voznji (kada ode lambda, osjetis u novcaniku) :D
Akumulator je dimenzioniran za peglicu pa se isprazni cim poslusas vijesti na radiju ako nije upaljen motor.

I to je to. Generalno, navozio sam se raznih auta te klase i ovaj mi je najbolje legao na otvorenoj cesti i definitivno nije za grad radi potrosnje, dimenzija, katastrofalnog anslaga i td. ali...... nitko i ne kupuje ovaj auto za gradsku voznju

A sada malo subjektivno:

Predivan, fenomenalan, prelijep, udoban, savrsen auto, puno mjesta i "zraka" u njemu, odlicni sicevi za vise ljude (meni je to jako bitno), za kruzanje prirodom sa zenom, klincima i zlatnim retreaverom u gepeku nema boljeg.

I sada najvaznije, kupnjom istog mozes laprdati sa drugim vlasnicima Volva na vkh :D

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 25, 2010 11:24 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Nadovezat ću se na kolegu pošto je moj T5 iz 2001g.
Ima ručni mjenjač koji je isto katastrofalno spor i zapinje.
O potrošnji sam već pisao i moja gradska je znala biti i preko 18l u prosjeku.
Otvorena cesta nije ni puno niža, osim ako ne pužeš u petoj po magistrali 60km/h, ali autoput uzme u prosjeku 15l.
Auto je predviđen za autoputeve a ne zavojite ceste jer jako ljulja s obzirom da su ga napravili niskog, a mekanog :doh: 250KS za prednji pogon iskoristivo isključivo u trećoj, četvrtoj ili petoj brzini jer u prvoj i drugoj samo vrtiš u prazno kotače a nikakve koristi od toga.
Svaki dio za T5 ti je u prosjeku 3x skuplji od istog tog dijela za obične modele S/V70.
Senzori im vole odlaziti, a fala bogu ima ih više nego u trezoru HNB-a pa će ti DTC lampica vjerojatno postati vjerni suputnik na svim putovanjima... :twisted:
Akumulator odmah stavi veći. CAN mreža radi po 15-ak minuta nakon gašenja i zaključavanja vozila i konstantno polako cucla struju. :(
Ako ti se akumulator isprazni i zaključaš li auto ručno i na ključ, gepek će ti ostati OTKLJUČAN! I nema načina da ga zaključaš ili otključaš bez struje... :snooty: Molim pljesak za inžinjere iz Volva.... :whistle:
Ako vozilo ima nivomate računaj na cca 4000kn po amortizeru u slučaju zamjene originalom... :shhh:
Mjesta za udobno putovanje ima za 4 osobe.
Prostora u samom vozilu je jako malo, preglednost sa stražnje klupe je gotovo nikakva, cijeli auto je koncipiran po bulky principu pa je i dohvatljivost stvari sa stražnje klupe dok sjediš na prednjem sjedalu vrlo komplicirana ako nisi izuzetno savitljiv, mršav i dugačkih ruku.
Jedino što bih pohvalio kod tih vozila je automatska klima i kontrola kvalitete zraka. :clap:

Eto to je ukratko to ćega se trenutno mogu sjetiti. Ako ti nešto padne na pamet samo reci budem ti sigurno našao još zamjerki.... :D

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 25, 2010 5:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Predivan, fenomenalan, prelijep, udoban, savrsen auto, puno mjesta i "zraka" u njemu, odlicni sicevi za vise ljude (meni je to jako bitno), za kruzanje prirodom sa zenom, klincima i zlatnim retreaverom u gepeku nema boljeg.
Potpisujem :clap:
Imaš dojam da si svoju omiljenu fotelju stavio u trajekt koji mirno klizi po bonaci, ispred tebe na widescreenu promiče krajolik, a tišina kao u crkvi.
A tko normalan vozi trajekt s foteljom po gradu?

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 25, 2010 8:26 pm 
Offline

Pridružen/a: ned sij 10, 2010 3:03 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo S40 2.0 SE '97
Lokacija: Beograd
Hvala svima na izdasnim odgovorima,svestan sam da je velika potrosnja neminovnost kod ovakvog auta ali ni ne nameravam da ga nesto preterano vozim po gradu vec bih voleo da imam pouzdani porodicni automobil sa kojim mogu da se otisnem na duza putovanja...
mozda ce postojati mogucnost da dodjem do jednog V70 2.4 koji se koristio kao sluzbeni auto ali je u dosta dobrom stanju (dosta je ulozeno u njega) i skoro sam ga vozio na jedan sluzbeni put-osecaj je kao da sedis u fotelji u dnevnoj sobi :)
moj S40 vec ima 13ak godina i vreme je da ga zamenim mladjim (a i predstoje mi investicije u vidu zamene seta kvacila i jos nekih stvari-cca EUR 500)...
Da li neko ima iskustva sa ugradnjom LPG uredjaja u V70? Mislim da bi to odlicno resilo problem potrosnje :)

_________________
Volvo S40 2.0 SE '97


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 30, 2010 8:24 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Ej ljudi, isprepadaste čovjeka :lol: . Ja nemam V70, ali imam S60 što je, u principu, isto. Ili sam ja neviđeni srećković sa svojim autom ili ste vi naletjeli na neke primjerke sa "lošom karmom". Uglavnom, nikada mi se nije upalila niti jedna lampica što se tiče motora. Ono što se kod mene ponekad događa je da lažno prijavi da su zadnja lijeva vrata otvorena, ali to je poznata mana tih modela do 2002. godišta.

Potrošnja po gradu jeste između 13 i 17 l/100 km ali za 2400 ccm, naše stručnjake za regulisanje saobraćaja i gomilu ležećih policajaca to je OK. Na magistralnoj cesti, pri brzini 90-100 km/h, računar pokazuje potrošnju između 6,5 i 7 l/100 km.

Akumulator jeste malog kapaciteta ali ćeš svakako nekada kupovati novi, pa kupi neki od 75 Ah, mjesta za njega ima.

Sa automatskim mjenjačem do sada nisam imao nikakvih problema. Slažem se sa katastrofalnim ajnšlagom, ali to je zbog poprečno smještenog motora (i sada nekad zaplačem za svojim bivšim mercedesom).

U biti, veoma lijepa i udobna vozilica čije posjedovanje nije baš uporedivo sa WV golf II, ali svako zadovoljstvo se plaća.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 30, 2010 9:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Sa automatskim mjenjačem do sada nisam imao nikakvih problema. Slažem se sa katastrofalnim ajnšlagom, ali to je zbog poprečno smještenog motora (i sada nekad zaplačem za svojim bivšim mercedesom).
To nema veze sa smještajem motora nego pogonske osovine. Da li je na prednjem ili zadnjem kraju auta. :)

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 31, 2010 8:42 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Ej ljudi, isprepadaste čovjeka :lol: . Ja nemam V70, ali imam S60 što je, u principu, isto. Ili sam ja neviđeni srećković sa svojim autom ili ste vi naletjeli na neke primjerke sa "lošom karmom". Uglavnom, nikada mi se nije upalila niti jedna lampica što se tiče motora....
Definitivno su ti pregorile sve zute lampice na komandnoj ploci. Hitno u servis :think:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 31, 2010 2:01 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 31, 2010 4:14 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
Citat:
Ej ljudi, isprepadaste čovjeka :lol: . Ja nemam V70, ali imam S60 što je, u principu, isto. Ili sam ja neviđeni srećković sa svojim autom ili ste vi naletjeli na neke primjerke sa "lošom karmom". Uglavnom, nikada mi se nije upalila niti jedna lampica što se tiče motora....
Definitivno su ti pregorile sve zute lampice na komandnoj ploci. Hitno u servis :think:
He he, to ti je prema istinitom događaju iz Mostara, ratna 1995. Jednom generalu, komandantu korpusa, je stalno svjetlila neka lampica na instrument-tabli njegove toyote landcruiser. Nakon što je vozilo obišlo sve poznate majstore u njegovoj zoni odgovornosti i nije bilo nikakve koristi, neko mu preporuči nekog lokalnog majstora "avlijanera" u Mostaru. Ode general tamo, ovaj ga dočeka kao što to u modernom kapitalizmu ide, ponudi ga da popije nešto dok posao bude završen. General, oduševljen poslovnim odnosom (a inače iz Sandžaka) kaže svom vozaču: "Vidiš, bre, šta znači otići kod pravog majstora.". Da skratim priču: Tzv. majstor presiječe žice koje vode do lampice na instrument-tabli, zadrži se oko auto još neko vrijeme da bi izgledalo da nešto radi i nakon nekih pola sata kaže generalu da je gotovo. Na generalovo pitanje je li to sigurno i hoće li se lampica više paliti majstor odgovara: "Gospodine generale, ako se ikada više upali, radite sa mnom šta hoćete"

Elem, siguran sam da nisam išao kod takvih majstora i ubijeđen sam da su sve lampice OK :lol:

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 31, 2010 9:33 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Onda si naisao na primjerak s greskom. Greska je da se ne kvari...

Hebi ga, desava se i najboljima. Drugi puta ces imati vise srece i naici na normalan primjerak koji se kvari pa ce ti i drustveni zivot na VKH biti bogatiji :hand:

Bas nemas srece...upiknuti Volvo koji se ne kvari. Pa u sta si gledao kada si ga kupovao?! :D

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: čet tra 01, 2010 1:24 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Doduše, prešao je tek 110 000 :whistle: . Možda postane "normalan" kad bude imao 180 000.

A sad nešto ozbiljno: U vrijeme kada sam se bavio mišlju da kupim S60 obilazio sam razne forume na kojima se govori o volvu. Najviše informacija sam pokupio sa britanskog volvo foruma. Kakve sve probleme, kvarove i cijene popravki ljudi iznose na tom forumu, zapitao sam se da li uopšte da kupim volvo. Ali, pošto sam bio zapeo baš za volvo i baš za S60, odlučio sam da ga kupim pa šta bude.

Tako i postavljaču teme savjetujem da se ne brine previše oko sporadičnih problema nekog auta. Sve to može biti a i ne mora. Dosta zavisi od načina vožnje, održavanja itd.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan