Sada je: uto lip 24, 2025 11:46 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 60 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ožu 11, 2010 7:21 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Dečki, ja se nadam da se vi znate uživo i da ćete popit po pivu
kad se vidite i nasmijati se svemu :)

Nisam htio započinjati kavgu, samo me zanimalo ovo gorivo koje
prije nisam točio. Isprobati ću ga ali placebo je opaka stvar, obično
kad nešto skuplje platim uvjerim sam sebe da je zakon makar i ne
bilo :mrgreen:


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 12, 2010 7:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
2 gonzo: još uvijek živim na istoj adresi.
super onda,obraza imam a i nije mi se tesko ispricat ako sam kriv.#

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 14, 2010 3:04 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 16, 2008 6:20 pm
Postovi: 101
tomo je apsolutno u pravu, oktanska vrijednost je otpornost ka samozapaljenju i na serijskim autima kojima se paljenje ne moze podesavati svojevoljno, vise oktana ne znaci nista. Mozda neki novi auti imaju sistem zakretanja u slucaju prijevremenog paljenja, pa na taj nacin imaju i vise snage tj. bolju iskoristivost goriva, no to je opet ono sto je tomo rekao...
na zalost ne poznajemo se osobno, no mislim da ovdje nema puno ljudi koji znaju o ovoj temi vise od njega.

Wiki :
Oktanski broj je mjerilo određivanja kvaliteta goriva. Vrijednost oktanskog broja za izooktan (2,2,4-trimetil pentan) je označena sa 100, a n-heptana kao 0. Smjese ova dva ugljikovodika obilježene su brojčanim vrijednostima koje odgovaraju zapreminskom udjelu izooktana. Određivanje oktanskog broja se bazira na sposobnosti da sagorijeva ravnomjerno, tj. bez detonacija. Npr. gorivo koje ima iste detonacione osobine kao i smjesa 90% izooktana i 10% heptana, imaće oktanski broj 90. Pojava detonacije praćena je lupanjem u cilindru motora, a može doći i do zapaljenja smjese. Pri tome udarna snaga radi protiv klipa i djeluje kao kočnica, povećava temperaturu motora i skraćuje mu vijek trajanja. Oktanski broj zavisi od sastava goriva, a može se povećati dodatkom aditiva. Thomas Midgley je otkrio da tetraetil olovo im antidetonacione osobine. Kako je olovo štetno za okolinu, pronađene su i neke zamjene (metanol, izopropanol, metil tercbutil eter, itd). Bezolovni benzini danas sadrže tercijarni amilmetil eter (TAME) ili tercijarni butilmetil eter (MTBE).


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 14, 2010 8:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
to bi znacilo da sam bio u krivu cilo vrime. Bačen novac!
Iskreno liva sam sva goriva i na svim crpkama i nikad nisam osketio razliku, ali sam bio uvjeren da je bolje livat 100 oktana. Sad livam jeftinije


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 14, 2010 10:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 4:29 pm
Postovi: 1789
Lokacija: Sv. Ivan Zelina
ja mogu reci sa vise oktana passat 2.0i (kr motor) ide osjetno bolje nego sa manje.. ALI
pod taj bolje ne mislim da dode do 100 za sekundu manje i da ide 20kmh brze..
pod bolje smatram da nije nijednom zatrokiral, nijednom nije zadimil na visim okretajima, živahnije je dobil okretaje, a sporije ih spustal, i ugodniji je zvuk motora...

_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-

pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 15, 2010 12:35 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri svi 28, 2008 2:47 pm
Postovi: 277
Vozi: V40 CrossCountry D4
Lokacija: Rijeka
Smijesna i besmislena tema...

Tesko je ikoga tko vec godinama iz bilo kojeg razloga placa bespotrebno skupo gorivo od olfa 100 oktana :? , da je to nepotrebno radio...

Naravno da postoje razlike u kvaliteti goriva... ali i da imate medicinski cisti benzin od 100 i 95 oktana, na 90% automobila ne bi primjetili razliku.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 15, 2010 5:31 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lip 26, 2008 1:43 am
Postovi: 63
Vozi: Bmw e39 m5
Lokacija: Avenija Dubrovnik
na ini 95,98 je samo natpis na pistolju ja tocim 100tku sa omv-a i mozete vi pricat sta ocete , recitirat najvece znanstvenike ali ja znam da trosim manje goriva kad tocim na omv-u. to sta ina prodaje vodu a ne benzin to je druga stvar. vi se tjesite jer je jeftinije ali meni moj komp pokazuje jedno a vi pricate drugo.. i da bolje ide,tisi je na leru. uostalom vasi auti tocite sta zelite


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 15, 2010 7:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
ja sam točio i jedno i drugo i treće gorivo i uvik prilazim isto kilometara bez trunke razlike u potrošnji a i motor uvik radi isto i nikad ne dimi


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 15, 2010 11:40 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Kak se veli sto ljudi sto čudi :D

Nisu svi motori isti-niti vozači koji ih vozaju

Natočim 95-icu ili 100-tku malo troši 13lit pa ispizdim negdje
malo ga jače stisnem pa pije 15lit,pa probam na kilometražu
sve je to tu negdije,NENAD i pojedinci su mi svijedoci kak mi auto tiho,lepo i mirno
dela na nevijerojatnih 700 po turniču i isto tolko po kompu(laptop)
Dal sam si truda kod polugeneralke kao i tomo kod tuniranja :wink:
tak da neznam koliko je do samog goriva ak je mašinerija banana

Pa imaš dyno-metar i tim znanstvenika koji tvrde jedno mi drugo

ALI NAJEDNOSTAVNIJE NATOČIŠ ZA 200KN I ČEKAŠ DA SE UPALI LAMPICA REZERVE :violin:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 29, 2010 1:59 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Citat:
Citat:
Što se tiče ove teme iz naslova mislim da sam bio dovoljno jasan već u prvom postu. A onda si ti krenuo sa "osjećam oštrinu, divljinu, brutalnost" i ostale pridjeve sa 100 oktanskim gorivom, a kada sam ti ponudio jednostavan test, umjesto da mi odgovoriš, postavio si par linkova sa reklamama za to uber gorivo.

O tome kako rade ECU-i neki drugi put, jer da bi ti uopće mogao išta objasniti trebao bih te prvo naučiti neke temeljne stvari, a za to sada nemam niti vremena niti volje.
stvarno si čudan,ljudi koji su mapirali xy automobila i koji su 10 i više godina u tom poslu i žive od toga potvrđuju ovu razliku koju ja osjetim na svom autu(95vs 100).!!!!!!
mora da ih je ta tvoja gripa zahvatila kad pričaju nebuloze, a u ostalom koliko si ti auta mapirao i izmjerio razliku kad znaš tako pametovat??
pa hic je tebi osobno ljepo napisao da je mjerio razliku na GTI golfu,zašto njemu ne odgovoriš i objasniš da nije tako kad si tako načitan i pametan.?

a ovo za ecu,pa meni ko krajnjem korisniku je bitno da on radi a kako on radi to me ne zanima i to znaju ona dva gore navedena koji žive od toga.
Samo jedna mala opaska na ovo - lijepo si pročitaj na myhrawebu temu o Reneovom Cliu 197, kad već toliko dižeš Hica u nebesa, pa vidi tamo što je čovjeku napravio od auta koji je jako lijepo skidao konkurenciju i to jaču itd., i još je Rene čovjek sa prilično smirenim pristupom i debelim živcima....

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 29, 2010 10:33 pm 
Offline

Pridružen/a: ned sij 10, 2010 3:03 pm
Postovi: 16
Vozi: Volvo S40 2.0 SE '97
Lokacija: Beograd
Mozda je malo OT, ali kakva su vasa iskustva sa koriscenjem aditiva?
Ja sam jedno vreme koristio STP Petrol Treatment (tankovao sam po pun reyervoar a svako drugo tankovanje sam stavljao aditiv) ali nisam ni primetio da mi se potrosnja smanjila-cak naprotiv-niti nesto drugo...kakva su vasa iskustva?

_________________
Volvo S40 2.0 SE '97


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 30, 2010 9:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
Citat:
Što se tiče ove teme iz naslova mislim da sam bio dovoljno jasan već u prvom postu. A onda si ti krenuo sa "osjećam oštrinu, divljinu, brutalnost" i ostale pridjeve sa 100 oktanskim gorivom, a kada sam ti ponudio jednostavan test, umjesto da mi odgovoriš, postavio si par linkova sa reklamama za to uber gorivo.

O tome kako rade ECU-i neki drugi put, jer da bi ti uopće mogao išta objasniti trebao bih te prvo naučiti neke temeljne stvari, a za to sada nemam niti vremena niti volje.
stvarno si čudan,ljudi koji su mapirali xy automobila i koji su 10 i više godina u tom poslu i žive od toga potvrđuju ovu razliku koju ja osjetim na svom autu(95vs 100).!!!!!!
mora da ih je ta tvoja gripa zahvatila kad pričaju nebuloze, a u ostalom koliko si ti auta mapirao i izmjerio razliku kad znaš tako pametovat??
pa hic je tebi osobno ljepo napisao da je mjerio razliku na GTI golfu,zašto njemu ne odgovoriš i objasniš da nije tako kad si tako načitan i pametan.?

a ovo za ecu,pa meni ko krajnjem korisniku je bitno da on radi a kako on radi to me ne zanima i to znaju ona dva gore navedena koji žive od toga.
Samo jedna mala opaska na ovo - lijepo si pročitaj na myhrawebu temu o Reneovom Cliu 197, kad već toliko dižeš Hica u nebesa, pa vidi tamo što je čovjeku napravio od auta koji je jako lijepo skidao konkurenciju i to jaču itd., i još je Rene čovjek sa prilično smirenim pristupom i debelim živcima....

a tko mu je mapirao auto cijelo vrijeme da može skidat tzv. konkurenciju??
ne želim uopće raspravljat o reneu i njegovom cliu na ovom forumu ali ću dodati samo da tom istom reneu ni jedan renol servis neće primit auto, a zbog svog ponašanja je čak izgubio i garanciju od renola.
hic bi taj auto složio isto kao što je i baleov bijeli clio složio,samo neće jer je rene bezobrazan.
u ostalom iza hica stoji xy zadovoljnih mušterija a iza renea hrpa renol servisa od kojih mu nijedan neće primit auto na servis.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 31, 2010 1:17 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Citat:
a tko mu je mapirao auto cijelo vrijeme da može skidat tzv. konkurenciju??
ne želim uopće raspravljat o reneu i njegovom cliu na ovom forumu ali ću dodati samo da tom istom reneu ni jedan renol servis neće primit auto, a zbog svog ponašanja je čak izgubio i garanciju od renola.
hic bi taj auto složio isto kao što je i baleov bijeli clio složio,samo neće jer je rene bezobrazan.
u ostalom iza hica stoji xy zadovoljnih mušterija a iza renea hrpa renol servisa od kojih mu nijedan neće primit auto na servis.
Lijepo sam ti rekao da pročitaš cijeli zadnji topic tamo pa onda ovdje piši gluposti....
A btw pitao bi tebe kako bi ti reagirao da daš 8-9000kn za bregaste i mapiranje istih i dobiješ umjesto poboljšanja auto slabiji od serijskog za 3-5 KS :angry-banghead: i još da te onda majstor uvjerava kako je to sve ok..... Samo probaj sebe stavit u tu poziciju pa onda piskaraj dalje....

Da ne budem skroz off - meni je S40 trošio manje sa omv 100tkom, tj radio sam 50-70km svaki put više s rezervarom kad bih natočio na omv-u, i auto je radio full mirno, što baš i nije bio čest slučaj na ini koju sam izbjegavao u širokom luku u to doba. Isti slučaj bio je s tifonovom bezolovnom 98icom. A performanse nisam imao s čim mjeriti, a ovak na osjećaj je to sve tu negdje, nema tu čarobnih ks ni sl. mitova....

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: sri ožu 31, 2010 8:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
jopsi smiri zivce malo,procitao sam ja to sve dobro a razgovarao sam sa hicom bas o tome.
bregaste si je rene sam kupio i odabrao a hic mu je sredio popust,te ga zbog istog ovaj razapinje ko isuseka.
dobio ih je za 600€ po nabavnoj cijeni a normalno kostaju preko 800€.
sto se tice mapiranja hic mu je taj auto mapirao xy puta i nikad mu nije uzeo 1 kune za posao.
onih 2k kuna nije naplatio hic nego njegov mehanicar tj. jedini covjek koji je na nagovor hica htio radit galsko govno od renea jer kao sto sam napisao svi serviseri poznaju renea!!

u glavnom boli me tuki za njih dvojicu a ja kao promatrac mogu zakljucit da te bregaste su iste a mozda mrvicu losije nego sta su serijske pa zato su takvi rezultati.
taj auto ima 100ks po litri obujma i ja osobno mislim da se tu nama vise sta na njemu radit bez otvaranja,sve je to tvornica odradila a ovo ostalo trosenje love uzalud.

ovo za potrosnju dobro zboris je i meni autek isto manje trosi na 100 oktansko.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: sri tra 14, 2010 10:07 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 21, 2008 12:40 am
Postovi: 124
Vozi: 2001 S60 2.4i 125kW
Lokacija: ZG
Neki auti imaju knock senzor koji prema smjesi goriva/zraka "skuži" kada će doći do samozapaljenja jer zrak smanjuje otpornost smjese prema samozapaljenju. Koliko sam uspio skužiti Ph2 modeli koriste VVT (variable valve timing) tehnologiju. Ta tehnologija mijenja vrijeme otvaranja ventila tako da je moguće da ECU naredi da se ventili prije otvore i tako uđe više zraka u motor zbog 100 oktanskog goriva.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 60 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan