Sada je: sri lip 25, 2025 2:45 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 21 post ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon sij 25, 2010 5:54 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 29, 2009 8:34 pm
Postovi: 31
Vozi: S40 T4 '98 & V70 2.4T AWD '01
1. problem
Kada je auto malo duže ugašen (duže od 10-15 min) treba duplo duže verglanja da upali.
Šta bi mogao biti uzrok? Prljave dizne, regulator pritiska goriva?

2. problem
Kako znate da je MAF senzor riknuo? Dešava mi se na plinu kad je toplije vrijeme (iznad 5-6C) između 3 i 4000/okr jednostavno ne želi povući. Plinska mapa je skoro identična benzinskoj, osim na najvišim okretajima kada daje više plina, plinske dizne su od 43kw (neke japanske koje brže otvaraju), a sistem je BRC.

_________________
S40 1.9 T4 '98
V70 2.4T AWD '01


Vrh
   
PostPostano: pon sij 25, 2010 7:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
za ovo prvo neznam jer vozim dizela, a kad ti maf senzor rikne mora ti se pojavit žuta lampica, to ti je ova desno na slici

http://slike.hr/slike/dsc0140_a2170.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: pon sij 25, 2010 7:52 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 29, 2009 8:34 pm
Postovi: 31
Vozi: S40 T4 '98 & V70 2.4T AWD '01
To je CEL lampica, međutim ona mi se ne pali. Koliko znam, ako MAF ode na dizelima, oni uopće neće upalit, dok na benzincima ne rade takve probleme. A možda se i varam!

_________________
S40 1.9 T4 '98
V70 2.4T AWD '01


Vrh
   
PostPostano: pon sij 25, 2010 8:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
1. Paljenje ćeš riješiti zamjenom regulatora pritiska goriva.

2. Ako MAF senzor ne valja onda bi se motor identično ponašao i na benzin. Ako je na benzin sve ok, problem je ipak u plinskim mapama/injektorima.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon sij 25, 2010 9:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon srp 27, 2009 6:41 pm
Postovi: 518
Vozi: Volvo FH16
Lokacija: Orahovica
Citat:
To je CEL lampica, međutim ona mi se ne pali. Koliko znam, ako MAF ode na dizelima, oni uopće neće upalit, dok na benzincima ne rade takve probleme. A možda se i varam!
meni je bio ošao na mom dizelu i lampica mi se upalila, a izgubio je otprilike 10-20 ks

_________________
"There are dreams and desires, sanity or curiosity, rational or gut decision, clear targets or spontaneous detours, and there's the good feeling of driving a car wich is just as individual as you are. That's why you drive one. Volvo for life" :)


Vrh
   
PostPostano: pon sij 25, 2010 11:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
1. problem
Kada je auto malo duže ugašen (duže od 10-15 min) treba duplo duže verglanja da upali.
Šta bi mogao biti uzrok? Prljave dizne, regulator pritiska goriva?

2. problem
Kako znate da je MAF senzor riknuo? Dešava mi se na plinu kad je toplije vrijeme (iznad 5-6C) između 3 i 4000/okr jednostavno ne želi povući. Plinska mapa je skoro identična benzinskoj, osim na najvišim okretajima kada daje više plina, plinske dizne su od 43kw (neke japanske koje brže otvaraju), a sistem je BRC.
1. Teže paljenje u takvim slučajevima se zna dešavati zbog prebogate smijese a uzrok može biti plinski injektori
koji propuste u trenutku gašenja auta plin te kod paljenja za 10-15min taj plin+benzin=daje prebogatu smijesu
Moglo bi se možda korigirati na kompu plina u opciji cut-off ili probaj za početak auto prebaciti na bengu i onda ugasiti
te nakon 10-15min ponovno upaliti,tako češ znati dali je do benzinskog ili plinskog dijela

2.Plinska mapa može biti identična benzinskoj ali definitivno se još može korigirati,u tom stadiju ubrzanja motor potražuje
više plina ali postoji mogučnost da ga čak imaš i previše,ako možeš spojit na komp probaj u gornjem režimu rada spustiti
mapu plina,vidi s majstorom što se tiče injektora da ti japanski nisu krivo unešeni u softwerskom dijelu
svaki plinski program ima opciju da promijeniš injektore od cca 5-10 ponuđenih,otpor diza mu je bitna stavka
Ja sam ti na jednom crysleru imao problem otvaranja ventila jer su bili različiti otpori pa tako i brzina otvaranja

Nadam se da češ si sa ovime bar malo pomoči,stojim na raspolaganju-pozz

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: uto sij 26, 2010 5:51 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 29, 2009 8:34 pm
Postovi: 31
Vozi: S40 T4 '98 & V70 2.4T AWD '01
Citat:
1. Teže paljenje u takvim slučajevima se zna dešavati zbog prebogate smijese a uzrok može biti plinski injektori
koji propuste u trenutku gašenja auta plin te kod paljenja za 10-15min taj plin+benzin=daje prebogatu smijesu
Moglo bi se možda korigirati na kompu plina u opciji cut-off ili probaj za početak auto prebaciti na bengu i onda ugasiti
te nakon 10-15min ponovno upaliti,tako češ znati dali je do benzinskog ili plinskog dijela

2.Plinska mapa može biti identična benzinskoj ali definitivno se još može korigirati,u tom stadiju ubrzanja motor potražuje
više plina ali postoji mogučnost da ga čak imaš i previše,ako možeš spojit na komp probaj u gornjem režimu rada spustiti
mapu plina,vidi s majstorom što se tiče injektora da ti japanski nisu krivo unešeni u softwerskom dijelu
svaki plinski program ima opciju da promijeniš injektore od cca 5-10 ponuđenih,otpor diza mu je bitna stavka
Ja sam ti na jednom crysleru imao problem otvaranja ventila jer su bili različiti otpori pa tako i brzina otvaranja

Nadam se da češ si sa ovime bar malo pomoči,stojim na raspolaganju-pozz
1. opcija isprobana danas par puta, radi isto kao i prije, nakon cca 10min nece odmah upalit, kad upali radi ko urica, bar dok je na benzinu.

2. zvao danas majstora, kaže da mu se javim sljedeći tjedan, pa ćemo vidjet.

_________________
S40 1.9 T4 '98
V70 2.4T AWD '01


Vrh
   
PostPostano: uto sij 26, 2010 8:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
1. opcija isprobana danas par puta, radi isto kao i prije, nakon cca 10min nece odmah upalit, kad upali radi ko urica, bar dok je na benzinu.
Imaš na fuel rail-u ventil za odzračivanje i mjerenje pritiska goriva. Probaj ga nakon tih 10-15 min što motor odstoji stisnuti (ima u sredini iglicu, slično kao ventil za gumu) i ako ne izbaci mlaz goriva pod jakim pritiskom (čuvaj oči) onda ti je FPR gotov. A 99,9% sam uvjeren da je.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto sij 26, 2010 8:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 9:14 am
Postovi: 81
Vozi: S60 2.4T 2001
Lokacija: Karlovac
Citat:
1. opcija isprobana danas par puta, radi isto kao i prije, nakon cca 10min nece odmah upalit, kad upali radi ko urica, bar dok je na benzinu.
Kao sto ti je rekao MARTY, vrlo vjerovatno je problem u prebogatoj smjesi (uslijed plina koji se nakupi u usisnoj grani).
Imao sam isti problem sa svojim autom i novougrađenom i skuuupo plaćenom BRC plinskom instalacijom...
Naime, godinu dana mi je auto palio tesko (bilo na benzin ili plin, svejedno) cim bi odstajao duze od 15-ak minuta.
Da ne duzim pricu koja je za plakati, nakon godinu dana otkrio sam da je problem (ipak) bio u plinskoj instalaciji.
Elektroventil na isparivaču nije zatvarao plin (dokraja) i plin je laaaagano curio u usisnu granu i naravno, kad ga hocu upaliti nakon nekog vremena, trebao sam "verglati" po 10+ sekundi dok ne izbaci plin van.
Buduci da na autu imam plin na "flandju", ne znam kakva je stvar s injektorima (pretpostavljam da oni ne bi smjeli dozvoliti da plin prodje kroz njih, ali...)...
Eto, mozda nisam pomogao tebi, ali dobro je znati za ovakav problem jer meni ga nisu mogli rijesiti ni plin majstori, ni bosh dijagnosticari ni hrpa (ali doslovno) "majstora"..

pozz


Vrh
   
PostPostano: sri sij 27, 2010 1:00 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Držim fige da majstor reši :pray:
Ak ne uspiješ javi pa da pogledamo :wink:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: sri vel 03, 2010 11:00 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 10, 2009 10:20 pm
Postovi: 57
Lokacija: Vinkovci
imao sam isti problem na t4 i sa jednim i drugim. zamjeni fpr,originalni novi košta oko 1200 kn i problem sa paljenjem je rješen. kad mi je maf riknuo auto je gubio na snazi,povečao potrošnju i znao je nakon gašenja auta uključiti ventilator . Original maf ti je 4900 kn. ja sam i jedno i drugo stavio polovno i već duže vrijeme nema problema.

_________________
S40 t4


Vrh
   
PostPostano: čet vel 04, 2010 8:42 am 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
Citat:
1. Teže paljenje u takvim slučajevima se zna dešavati zbog prebogate smijese a uzrok može biti plinski injektori
koji propuste u trenutku gašenja auta plin te kod paljenja za 10-15min taj plin+benzin=daje prebogatu smijesu
...
Daj mi molim te malo pojasni ovaj podebljani dio.Bojim se da nisam baš najbolje shvatio... Ne kužim, pa ne gasiš auto na benzin. Normalno da injektori "propuštaju" plin u trenutku gašenja. A i taj plin koji eventualno ostane zatvoren u nekom od cilindara biva izbačen iz istog prilikom pokretanja postupka "paljenja" motora a prije ubrizgavanja novog goriva jer se isto nemože ubrizgati u zatvoreni cilindar već isključivo za vrijeme usisnog takta.
AFAIK problem se može javiti ako injektori propuštaju plin i nakon gašenja ili za vrijeme paljenja.

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
PostPostano: čet vel 04, 2010 9:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
Citat:
1. Teže paljenje u takvim slučajevima se zna dešavati zbog prebogate smijese a uzrok može biti plinski injektori
koji propuste u trenutku gašenja auta plin te kod paljenja za 10-15min taj plin+benzin=daje prebogatu smijesu
...
Daj mi molim te malo pojasni ovaj podebljani dio.Bojim se da nisam baš najbolje shvatio... Ne kužim, pa ne gasiš auto na benzin. Normalno da injektori "propuštaju" plin u trenutku gašenja. A i taj plin koji eventualno ostane zatvoren u nekom od cilindara biva izbačen iz istog prilikom pokretanja postupka "paljenja" motora a prije ubrizgavanja novog goriva jer se isto nemože ubrizgati u zatvoreni cilindar već isključivo za vrijeme usisnog takta.
AFAIK problem se može javiti ako injektori propuštaju plin i nakon gašenja ili za vrijeme paljenja.
To sam se samo tako izrazio za propuštanje,jednostavno u trenutku gašenja ostane plina u usisnoj grani te nakon paljenja u razmaku od max 1sat dolazi do prebogate smijese,teško mi je zaključivat bez spajanja laptopa na auto.
Postoji puno opcija na softwareu za poštelavanje možda se treba poigrati samo sa time :wink:
Znalo se događati da aparat(isparivač) ili dize propuste nakon gašenja auta plin koji se nalazi izmedju p.ventila
i samih diza jer ne zatvore na vrijeme,plin ne stigne ispariti na vrijeme i kod paljenja bogata smijesa.
Možemo ti to pogledati ako nemaš stalnog majstora.

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 6:31 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ruj 29, 2009 8:34 pm
Postovi: 31
Vozi: S40 T4 '98 & V70 2.4T AWD '01
Citat:
imao sam isti problem na t4 i sa jednim i drugim. zamjeni fpr,originalni novi košta oko 1200 kn i problem sa paljenjem je rješen. kad mi je maf riknuo auto je gubio na snazi,povečao potrošnju i znao je nakon gašenja auta uključiti ventilator . Original maf ti je 4900 kn. ja sam i jedno i drugo stavio polovno i već duže vrijeme nema problema.
Zvao sam danas u Volvo Draga za FPR, kažu 850 kn+PDV, za MAF sam zaboravio pitat.
Dal netko zna ako ima kakav zamjenski regulator?

Trebao sam ovaj tjedan otići do majstora, ali nažalost nisam, kaže da ne stigne.
Idući tjedan ako ne bude mogao, zvat ću Bojsky-a u Potpićan ako bi mi mogao pogledat, pa makar i platio.

P.S. Ovaj tjedan sam stavio K&N filter i primjetio sam da mi manje šteka na plinu, sad malo zastane između 3700-3900okr/min.

_________________
S40 1.9 T4 '98
V70 2.4T AWD '01


Vrh
   
PostPostano: pet vel 05, 2010 10:03 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 10, 2009 10:20 pm
Postovi: 57
Lokacija: Vinkovci
fpr moraš original staviti. ima ih dosta zamjenskih za druge aute koji slično izgledaju i isto su 3 bara pritiska ali svejedno ne odgovaraju. probao sam više kombinacija i nijedna nije odgovarala. ostaje ti samo naći polovan ,ima kod velje vjerovatno ali je pitanje koliko će trajati. kod velje imaš i polovni maf i cijena mu je oko 150 eura a novi ti je provjereno 4900 kn.

_________________
S40 t4


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 21 post ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan