Sada je: uto lip 24, 2025 12:56 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ožu 31, 2009 7:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
Citat:
nisam siguran na koji zastitni lim mislis

evo ovaj 'tanjur' iza diska


slika

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: uto svi 26, 2009 8:24 am 
Offline

Pridružen/a: sri svi 13, 2009 8:25 am
Postovi: 1
Što se tiče paljenja sličan problem sam imao sa nepovratnim ventilom na bosch pumpi. Dakle pretpostavljam da gorivo ode iz pumpe, pa dok se ne napumpa neće upaliti. Zamjena mu i nije neka cijena, s obzirom na većinu intervencija za njega. Auto je ''uredno'' palio, ali tek nakon par pokušaja.


Vrh
   
PostPostano: sub lis 17, 2009 11:54 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri lis 08, 2008 5:56 pm
Postovi: 81
Lokacija: Kutina
Pozdrav, evo kako su se poceli priblizavati zimski dani, opet se ponavlja problem broj 3 iz prvog posta (auto mi opet teze pali tj. nece bez pritiskanja papucice gasa uopce upalit nakon stajanja preko noci). Pošto problem nisam lani riješio, sada je krajnje vrijeme jer je situacija i gora nego lani. Ovako kompresija mi je na 1. i 3. cilindru 30 bara, a na 2. i 4. 24 bara, znaci neuravnotezena te na 2 cilindra vec granična. Na bosch pumpi slini naftu na "uređaju za el. ubrizgavanje" kako kaže majstor , te me šalji boschisti da i to vidi i na kraju, trebalo bi po njemu još promijenit/reparirat onu 4. elektronsku diznu i uložak 2.dizne, a ovo s kompresijom nije spominjao da bi ista rijesavali. Problem je što je ovo sada dosta skup sport i ne mogu sve financijski rijesiti pa me zanima odakle bi trebao po vama poceti tj. sta bi prvo moglo biti uzrok ovog teskog paljenja samo prvi put i kako najpovoljnije rijesiti ovu situaciju? Kako se krece cijane nove odnosno ciscenja te elektronske dizne, i odakle početi, jer nisam u mogucnosti da 1000-1500 € opet iskeširam za auto :(


Vrh
   
PostPostano: sub lis 17, 2009 1:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Bojim se da tvoj problem s težim paljenjem je prvenstveno vezan za lošu kompresiju. To dal negdje slini naftu nema veliki utjecaj na prethodno spomenuti problem. Reparacija je O.K. samo na temelju čega je majstor zaključio da bi ih trebalo reparirati :?:. Od kuda početi? Ako želiš rhešiti uzrok lošeg paljenja od motora i kompresije. Vidjeti gdje propušta kompresiju (na ventila ili s u pitanju karike, cilindri..). Dakle govorimo o nekakvoj generalki. Možeš ti urediti i dize, biti će bolje izgaranje, manje će auto dimiti ali neće sigurno bolje paliti. Što je s grijačima, svi su O.K.?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sub lis 17, 2009 6:23 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri lis 08, 2008 5:56 pm
Postovi: 81
Lokacija: Kutina
Grijači su ok, znaci ne gine mi neka bar neka polugeneralka? :o Ali nije mi jasno ako je kompresija uzrok zar bi kad ga upalim pomocu gasa i odma nakon toga ugasim palio super iako je skroz hladan :?: Ja sam prvo mislio da je automatski čok, ali majstor kaže da nije, sumnjam i na nepovratni ventil pa da se vrati gorivo iz bosch pumpe pa nece upalit odma. Također mi nije jasno to s diznama, zasto onda comp nije javio gresku tj. nije mi se nika lampica upalila, kako majstor moze znat kakva je dizna? I baci mi oblak bijelog dima samo pri tom prvom paljenju a vodu/ulje ne trosi..bojim se da cu ulupat hrpu para s kojima ne raspolazem, a da problem necu rijesit...hvala na savjetu


Vrh
   
PostPostano: sub lis 17, 2009 9:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ovak, ajmo mi ispočetka. Otvorimo VADIS koji kaže da pritisak u cilindrima tvog auta treba biti između 16 i 24 bara s time da razlika između cilindara ne bi trebala biti veća od 2 bara
slika
Kak je tvoj majstor došel do 30 bara nemam poima. Recimo da su mu vrijednosti previsoke iz xy razloga a predpostavimo, iako je predpostavka majka svakog zaj..a, da su mu omjeri među cilindrima u redu. Po tome su ti dva cilindra loša. E sad zašto:?: Kad si zadnji puta štelao ventile? Nenaštelani vetili također mogu propuštati kompresiju pa je takvog dizlaša teško zapaliti.
Kaj se tiće "uređaja za el. ubrizgavanje" koji slini, iskreno, nisam baš siguran na što si ciljao. Prepostavlajm na ventil na pumpi koji određuje vrijeme ubrizgavanja. Malo više o pumpi i kako ona radi imaš tu.
slika
No i njegovo slinjenje ne bi trebalo utjecati na paljenje.
Moram priznati da mi je još veća misterija elektronska dizna s obzirom i na sreću što imaš obične dizne s ulošcima koji se daju mijenjati i za razliku od mojih komad bi, koliko me memorija služi, trebao koštati nekih 50 ojera. Moj dođe 2500 kn. Više o tvojim diznama tu.
slika
slika
slika
Elektronska diza bi pretpostavljam bila prva diza koja ima senzor koji daje signal ECM-u (engine control modul). Više tu slika
Tvoj motor kako smo rekli ima ECM a on radi kako je opisano tu.
slika
Da nešto nije u redu s jednim od senzora imao bi zapisanu grešku. Kako je nemaš, po meni uzrok teškom paljenju trebalo bi tražiti izvan ovog sistema. Zašto auto ipak zapali ako ti daš gas i ponovno poslije zapali bez problema? Pa vjerovatno dobije više goriva, jer njegovu količinu ne regulira ECM već pumpa na temelju pritiska u usisnom sistemu i brzine rotacije a i cilindri se dovoljno zagriju da kasnije laganije zapali. Sve je ovo u stvari gatanje i bacanje graha prebranca. Auto bi trebalo spojiti na dijagnostiku i vidjeti jesu li svi senzori u redu. Tada bi otklonio mogučost da te zeza neka od preriferija (senzora). A potom bi trebalo izmjeriti kompresiju kak se spada. Možda odlazak bošisti i nije tako bedasta stvar. Tih 250 kn koliko dođe pregled moglo bi biti dobro uloženih da ti kaže u kakvom stanju ti je bosch instalacija i kakav ti je motor.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pon lis 19, 2009 1:54 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri lis 08, 2008 5:56 pm
Postovi: 81
Lokacija: Kutina
@ dgovorcin Hvala na isrpnom i detaljnom odgovoru, odvest cu auto prvo na dijagnostiku, zatim bošisti i na kraju otici izmjeriti kompresiju kod nekog drugog majstora pa cu nadam se imati jasniji uvid u uzrok problema.

Evo prikaz na skici kao i slika uživo tog tzv. uređaja za el. ubrizgavanje kako veli majstor gdje slini naftu; kako se taj dio uopće zove kataloški i da li znas nesto vise o njemu??

slika

slika


Vrh
   
PostPostano: pon lis 19, 2009 11:29 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Svojevremeno sam imao velikih problema s paljenjem radi tajminga bosch pumpe.
Jednostavno riješeno podešavanjem timinga. S obzirom da curi gorivo, a to prinpicijelno
nitko osim boschiste nece rijesavati, posjeta boschisti je najpametnije rijesenje.

Netko je tu na forumu reklamirao Baloga, a i s vise strana sam cuo da je dobar.

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: pon lis 19, 2009 5:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Kaniš li se u upuštati sam u promjenu ventila evo ti instrukcija kako i što treba raditi (iako je to strate forward job)
slika
Što se tiće kataloškog broja on ti je tu:
slika
Nego je li na tvojem autu pumpa Lucas-ova?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet lis 30, 2009 2:31 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri lis 08, 2008 5:56 pm
Postovi: 81
Lokacija: Kutina
Promjenom majstora, problem rijesen u 1 danu, stavljanjem brzih grijaca i podesavanjem programatora, ventil uopce nije bio uzrok no majstor ga je "zabrtvio" da vise ne slini, zapravo sitnica 8-) ne mogu vjervati da su zapravo poluispravni (zamjenski) grijaci bili uzrok svega, jer sada su nestali svi simptomi od prije


Vrh
   
PostPostano: pet stu 16, 2012 4:50 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned lis 21, 2012 2:15 pm
Postovi: 35
Vozi: s40
Citat:
odg je pod 2) Struže mi kad smotam pun i dok god malo ne popustim struže neovisno da li se auto krece ili stoji...znam da inace kod serva nije dobro motat pun volan do kraja ali nekad je to neizbježno...nisam siguran na koji zastitni lim mislis
imao sam isti problem.. rijesio sam ga doljevanjem ulja u servo sistem.. radi ko svicarska urica vec pola godine.. dakle.. prije nego kupis novu pumpu ili das staru na reparaciju.. provjeri ulje.. meni ga dosta falilo i jako je cvililo.. ruzilo dok sam smotao do kraja.. eto...

_________________
slika


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan