Ja sam ti sve objasnio kako ja to gledam i ne slažem se s tvojim stavom nikako - znači po tvom - kad kupiš novi auto i maltene spavaš s njim u servisu svaki drugi dan, trebaš ga vozit min. 50k km ili po tvom 100.000 da bi znao cijenit to da je taj auto smeće, izgubit pitaj Boga kolko novaca, živaca i skupog vremena. A ne, ako auto izaziva vraga odmah, to je šrot i amen, ajmo dalje, sljedeći, a ne radit majmuna od sebe i šarafat stalno. 0 bodova. Pa moj susjed je prodao passata nedugo nakon što ga je složio (onaj što je izgorio klip na 70.000km), a popravak ga je koštao 30.000kn i svjesno je izgubio i tih 30.000 i još ko zna koliko jer ga je prodavao ljut i na brzinu, ali mu razlog i teoriju opravdavam - ako se on sad kvari sa 70.000, kakav će tek biti sa 100,150.000??? Ja sam bmw-a jednog prodao u vg i čovjek me kad smo sve napravili pita ajd sad ti meni stvarno reci zašto ti prodaješ taj auto toliko jeftinije - ja lijepo kažem, auto je u savršenom stanju osim što ne radi visco kako treba. Pa veli on meni jesi ti normalan, visco novi u bmw-u je 150€. A ja njemu lijepo objasnim da sam ja krenuo na put i počela se nakon 30km dizat temperatura vode u motoru prema crvenom. I ajd ti ludo lijepo zovi starog, plati posudbu šlepe i nazad kući. Dakle, iznevjerio me, ne smatram ga više pouzdanim, malo moja sila i to je to, neću mu dat još koju priliku da to napravi. Ja sam stavio drugi visco, polovan gore ali to nije to kad ja više ne vjerujem u taj auto. Da bi sreo čovjeka nakon 4 godine u gorici, zove čovjek na rundu, i kaže svaka čast, 4 godine se vozi u bmw-u a da nije prstom pipnuo u auto osim tog visca koji je stavio novi i redovitih servisa - ulja,filtera i sl.
O mehaničarima ne bi, jer sam i sam vidio svakakvih likova s kojima sam dolazio u kontakt dok sam starom radio nabavu i sl. stvari, ali znam 90% stvari i sam vezano uz mehaniku pa me ne može nitko levatit i pravit budalom. Dijelovi? To je priča za sebe - gledam većinu ljudi kako bi htjeli jeftin a kvalitetan dio - e to ne postoji, svi bi oni amortizere, ležaje, vodene pumpe itd u pola cijene al da su nove i da traju bar 200.000km. I tako ljudi kupuju svakojaka talijanska a u zadnje vrijeme kineska smeća od dijelova i onda psuju majstora kako nije dobro napravio ili auto kako je govno, a održavali bi ga al da je to džabe. Stari je imao direktnu nabavu od velasa, auto-kreše i još 4-5 'velikih' trgovaca dijelovima ali je to smanjio na minimum upravo zbog glupih ljudi - lijepo mu kažeš npr. monroe ili sachs amortizer je 400kn/kom, poljski je 250kn; garancija na monroe je npr 24 mjeseca, na ovo smeće je godinu dana i to ako... I normalno, većina će stavit smeće na auto, bez obzira što su nekvalitetniji bar troduplo, što auto s njima leži ko cetinska lađa na cesti i što će mjesec nakon garancije uglavnom procurit ili prolupat. I onda se dolazi, jbmti majstora, šta je to stavio i sl. galame. E sad se radi ovako - svima, osim onoj rodbini,kumovima i prijateljima koji su razumni pa ne kupuju šrot; kaže se lijepo - imate 5 trgovina autodijelovima u gradu, pa lijepo odite i kupite to i to za taj i taj auto. E pa sad, što donese to mu se ugradi i mirna bosna.
E da, evo, šta bi rekao, jučer dođe burazova frendica, prva vlasnica, golf 5 tdi, 65000km, raspali se zadnji lageri...
Vjeruj mi, svaki auto brzo pokaže svoje pravo lice, ne treba tu ni 50 ni 100.000km da se to vidi, ako imaš sreće vozit će te i 300 i više tisuća bez poteškoća, a ako nemaš, pokvarit će se puuuno prije, ko frendu od starog jaguar - kupio novog i vozio ga kući iz salona iz zg, on kod kutine crkne - napravio je cijelih 77km

, koma, crko kompjuter, auto se na 140 km/h samo ugasio na autocesti

. Eto i kako sad vjerovati da će se taj auto vozit 5 godina bez problema
