Sada je: ned kol 03, 2025 12:18 am.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 156 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 7 8 9 10 11 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet srp 31, 2009 10:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
A konkretan zaključak se ovdje ne može donesti zbog takvih kao ti i tebi sličnih kojima ni da se da još 1001 argument i dokaz ne bi bilo dovoljno ...
Konačno oko nečega isto mislimo. Naime i ja sam pomislio ovo ali za tebe :-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 10:58 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Zato i postoji tema, da svatko tjera vodu na svoj mlin :mrgreen:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 11:00 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
@jopis: Poopcavas, dakle ne znas. No, ajmo poopcavat kako si i ti krenuo pa cu i ja citirat par ljudi sa BMW foruma. Kod dizelasa zamjena turba je pod normalno odrzavanje (tko nije barem jednog zamijenio, ne vozi se uopce), dizne se mijenjaju svakih par godina (tek toliko da pokriju svu ustedu ostvarenu sa nizom potrosnjom), ovjes po defaultu nikad nije kompletno rijesen jer svako malo nesto imas za popravit, za cesto pucanje usisne grane sam prvi put cuo upravo od vlasnika bmwa, a da ne spominjem koliko ljudi trenutno kupuje modul klime i prednje vilice... Dakle, ako za r26 vrijede pravila kao i za svaki renault, tada i za 130i vrijedi isto ovo. Poopcavas stvari gdje ti ne pase, a konkretiziras gdje ti pase... Onda budimo fer pa recimo konkretno - na R26 ne valja to, to i to! Jer izjave tipa "pitaj vlasnike francuza koje probleme imaju" su bzvz. Ne sumnjam u kvalitetu BMWovih motora, ali isto tako mislim da je glupo pljuvat motor izbacen od Renault Sporta ako ga nisi probao.

A sto se tice zakljucka - pa ajmo napisat konkretne stvari o prednostima i nedostacima. Lako je napisat djecju parolu "da je prednji pogon dobar, imao bi ga BMW ili Ferrari". Mene zanima: da imamo istu sasiju, istu mehaniku, uzmimo 150KS, 1300-1400kg itd... koje bi bile prednosti (odnosno nedostaci) u slucaju prednjeg, a koje u slucaju straznjeg pogona. Pa jel to problem?

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 11:31 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
R26 je jedan od rijetkih auta koje nisam vozio, ali isto kao i ti svakodnevno čitam što ljudi koji ga voze pišu o njemu. Bmw osim zadnjeg m5, mislim da nema kojeg nisam vozio - od starih 2002,1602, starih 3, 5ica, pa na ovamo 318i,318is,320i,325i,M3,520i,525i,528i,530d,545i,M5,735i,740i,850csi, par razl. novih serije 1,novog 318d,320d,novog 530d... Cijelu paletu uglavnom. I svaki dan sam skoro s frendovima koji voze 318d,320d,530d,528i,545i i za probleme s vilicama i sl. prvi put čujem, a bome i stari koji 30 godina ima svoju radionu... O ovjesu da nije riješen? O kojem modelu pričaš, zna se da je ovjes bmw-a jedan od najboljih u svijetu, zato mi nije jasna ta tvrdnja.
Ne poopćavam stvari, a rekao sam da je pametnome dosta što r26 ima 70ak% istih djelova ko i bilo koji drugi megane. Meni dovoljno da ga obilazim u širokom luku.

Ovaj tvoj primjer za 150ks i 1300-1400kg, i dalje što si napisao - pa jel potrebno opet nabrajati sve - izvedi zaključke iz svih postova, koje su mane prednjeg pogona, koje zadnjeg, i to je primjenjivo na svaki auto bez obzira na njegovu snagu. Npr, kak je vili aludirao, 'kilavi' bmw 520i usporediš sa npr passatom v5 istog godišta (vozio sam oba, pa eto tak mi je lakše usporedit) - oba su auti od 150ks, bez turba i sl. điđi miđi, podjednakih vanjskih dimenzija. Bmw je afkors rwd, passat je fwd. Na normalnoj cesti, sa srednje dobrim/lošim asfaltom, relativno zavojita dionica duljine 20ak km di se inače vozamo ja i frendovi za takve potrebe - bmw bolje leži, zavoje prolazi 10-20km/h brže nego passat, preupravljanja gotovo i nema (osim namjernog :mrgreen: ), u startu auto se ispali i to vidno brže nego passat koji muku muči s proklizavanjem pogonskih kotača čim mu se isključi asr (a nije neko oličenje snage sa 150ks, a ni momenta sa svojim 2.3 benzincem), a o udobnosti da ne pričam, al to nema veze s temom. A passat - priča za sebe, u nastojanju da prati bmw-a ili se bori sa podupravljanjem, ili mu krene guzica van ko da je on rwd, a nije, pa se treba igrati sa oduzimanjem i dodavanjem gasa, u startu kako sam naveo ak se isključi asr kotači se vrte dosta u prazno, a bmw dotad ode, u sporim zavojima pri izlasku kad se da gas do kraja auto ne zna kud bi, ko da se zglobovi poluosovina hoće raspast... To je po suhom, dok po mokrom razlike se smanjuju, ali opet ne preznačajno, jer bmw nije isto neko oličenje snage da bi to dovelo do ekstremnih proklizavanja zbog loše/mokre podloge.

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 12:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Mislim da sve dok se ne dođe do graničnog područja kad se auto počinje zanositi sasvim svejedno voziš li prednji ili stražnji pogon. 70% ljudi za volanom sledi uopće pomisao da im se auto nađe u takvoj situaciji. A kamoli da razmišljaju dal je lijepše loviti zadnji kraj sa stražnjim pogonom ili prednjim. Da bi mogao uspoređivati stražnji pogon s prednjim, a da to bude uspoređivanje pogona a ne auta, onda bi trebao imati, recimo Volvo s40 s prednjim pogonom i Volvo S40 za stražnjim pogon. Što naravno ne postoji a i kad bi postojalo opet do kraja ne bi bilo objetivno jer svako pogonsko rješenje ima neke svoje zahtjeve prema karoseriji koje bi ih opet činile neidentičnim, prilagođenima za pojedini pogon i samim time neusporedivima.
Dakle, usporedbe pogona po meni nema. A to potkrepljuju i vaše rasprave koje nakon najviše tri posta završavaju na svađama oko Renaulta i BMW-a. Dakle autiju a ne pogona.
A sad ću ja vodu opet na svoj mlin. 70% ljudi voze konfekciju s prednjim pogonom, ne driftaju, po snjegu neki od njih iz straha i ne sjedaju u auto i sretni su jer imaju prevozno sredstvo. 2,5% preostalih voze aute s pogonom i motorom na krivom mijestu iza zadnje osovine (fičeki, peglice i bube) i njima je to baš cool i super jer nemaju za bolje ili su excentrici. Nebitno zašto. Od tih istih 2,5% krivovjernika 5% vozi Porsche 911 koji je produkt manijakalnog usavršavanja u osnovi krive koncepcije i u stvari prerasta u iznimku koja potvrđuje pravilo. Naravno911-ticu ne bi mijenjali ni za živu glavu. Ima ih i koji voze vozila s motorima između siceva i zadnje osovine s pogonom na istu. Istina nije ih baš puno ali im auti znaju koštati ko sv. Petra... Preostalih 25% vozi zadnji pogon i kunu se u njega. Preostali 2,5% voze vozila s pogonom na sva četiri kotača. Neki od njih neznaju (vlasnici raznih SUV-ova i inih derivata), a ostali i te kako znaju zašto voze baš takve aute. Jer im trebaju zbog uvjeta na cesti, ili pored nje.
Što im je zajedničko. Svi su sretni s onim što trenutno voze. Sve dok se/ako se ne dočepaju nečeg drugog. Onda se buju opet kleli u to drugo. I tak to ide i na ovom forumu.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 12:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Dok ti treba ruka da ga bacis u nesvjest, uzitak u voznji nije dovoljan :lol:

meni više ni ruka ne pomaže :lol:


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 12:34 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Eto dgovorcin podržavam te u svemu što si napisao, vjerovao ti ili ne :D (uz samo jednu opasku - nisu to auti s pogonom i motorom na krivom mjestu, to su fun cars :twisted: )

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 12:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Isuse šta ste se raspisali. :doh:

Ne stignem to sve čitati, nadam se da nema stvari za brisanje :think:
Kiki imam prijedlog:Nek onaj koji je i započeo temu nek ju moderira :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet srp 31, 2009 9:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Baš ste zaglibili u offtopic.
A evo što radi 4matic na snijegu. Nije Volvo ali je zanimljivo za pogledati... naročito kraj :)
http://www.youtube.com/watch?v=mi47UcyK4Ms" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sub kol 01, 2009 12:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Jopis, ja moram reagirat na ovaj tvoj post gdje nabrajaš šta si sve vozio.
Naime, kao prvo, poanta mojih postova, je da mi je potpuno ne bitno, gdje je pogonska osovina, ako vozim Mercedes 200D. I koliko god više volio zadnji pogon, radije ću vozit megane 1.6 16v koji svojim prednjim pogonom može preteći šleper na nizbrdici jer ove brodove sa zadnjim pogonom jednako volim kao i brodovoe sa prednjim pogonom. Pogonska osovina ne definira automobil.
A sad, obzirom na tvoje komentare o tome koji auto valja, a koji ne valja, i s obzirom da si tolike različite automobile vozio, reci mi molim te, koliko si najviše kilometara napravio sa jednim automobilom, i šta ti misliš, koliko dugo bi netko trebao voziti jedan automobil, da može ocjeniti njegovu pouzdanost?


Vrh
   
PostPostano: sub kol 01, 2009 1:33 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Najviše, hmmm, 70ak tisuća sa 525i, 60ak sa astrom f 2.0 16v sport, 50ak sa golfom 3 gti 16v, 40ak sa peugeotom 206 1.6, 40ak sa Volvom... Pouzdanost se može iskazati i nakon 5000km i nakon 500.000km, to je stvar od auta do auta - meni je na fiesti u 5000km crklo sve što je moglo - motor, mjenjač, brava paljenja, amortizeri, kiler grijanja kabine, zadnji ležaji... A auto je bio star nepune 4 godine kad sam ga ja kupio... A mišljenja, tj moj stav o onome što valja i što ne valja gradim prvo na vlastitim iskustvima, pa onda na iskustvima širokog kruga prijatelja, i zadnje, ali jednako važno, na tome koliko se pojedini model i pojedina marka pojavljuju kod starog u radioni (i njegovih frendova, dakle još 4 radione tu) i koji im se kvarovi događaju. Zapamtiš lako kad se npr. na 9/10 fiat tipa 1.4 ili 1.6 mijenja lambda sonda, na 5 opel corsi C mijenja zadnji lonac, na sve i jednom a4 i passatu 96-2004 mijenjaju svake godine ili svake dvije elementi prednjeg ovjesa, kad izgori klip na passatu tdi-u sa 70ak tkm prijeđenih, kad na peugeotu 106,206,306 svako malo mijenjaš ležaj zadnje osovine jer su se iskrenuli kotači prema unutra.... I tako, eto takve stvari izgrađuju moj stav, naravno uz iskustva sa vlastitim automobilima i njihovim kvarovima ili dobrim stranama. Moje mišljenje je da je svaki auto proizveden od početka 90ih na ovamo lutrija - tj njegova kvaliteta i lagodna vožnja s njim je lutrija - bez obzira o kojoj se marki radilo, važno je imati sreće pri kupnji, ništa drugo. Uz bitnu napomenu - ako su poznate mane nekog automobila i one nisu otklonjenje redizajnom istog onda se tog auta treba kloniti. Nadam se da je to ono što te je zanimalo!?

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: sub kol 01, 2009 2:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Da druže to je to.
Bez neke namjere da ti solim puno pamet, samo bih htio reći da ne vjerujem da se o pouzdanosti nekog tipa automobila može stvoriti predođba, dok sam ne napraviš više od 100 tkm, ali ajde recimo da priznam i više od 50 tkm. Jedno stavno, ne vjerujem da sa manje kilometara možeš stvoriti predođbu o tom i tom tipu automobila, a svi volimo reći reno je govno (iako i sam mislim slično) opel je ovakav, BMW onakav, a eto postoje ljudi koji sa nekim kržljavim tipom naprave 500 tkm i to kažu bez problema, a moj S60 stalno zahtjeva neku brigu, a ima samo 197 tkm. To što ti naletiš na falš primjerak, ili primjerak koji nije falš, ali ga je vozio i održavao falš vozač, tu sva testiranja i provjere ne pomažu. Vjeruj mi, ja se svako malo iznenadim kakve gluposti ljudi rade što sa službenim što sa privatnim vozilima. A uopće se ne radi o divljanju.
Istina je za neke stvari koje spomenio npr, za nove passate, ali evo napisao sam ti za staru linije poslje facelifta, službeni auto, u dve godine 180 tkm, bez problema kažu, a danas ima bar još toliko, što se na njemu ne može reći.
Zato baš i nevjerujem što mi drugi govore o iskustvima s vlastitim automobilima. po mom stricu je sve starije od tri godine smeće i auti ne mogu preć više od 200 tkm, jer se već poslje 150 tkm raspadaju. A 2.5 TDI koji je njemu riknio na 30 tkm, mom starom koji je krvnik kad su auti u pitanju trajao je do 435 tkm. Uvjek se sjetim Alfe i talijana iz 90-ih. Za mene su to groblja, ja bih samo neke egzotične Alfe 155 ili 164 pogledao, i to onako iz zajebancije, ali znam da su talijani s njima masovno prelazili preko 500 tkm. Sa koliko problema, ne znam, ali baš da su stalno stajale po radionicama, kad bi onda radile tolike kilometre.
A mehaničarske priče, e to je već posebna tema. Kao prvo, ne komentiram rad tvog oca, jer čovjeka ne poznajem, ali osobno iskustvo me uči, da što je bolja radiona, to je lošiji mehaničar. Proljeva što sam se naslušao što od ovlaštenih, što od privatnika mehaničara, to ni vidoviti milan ne može nadmašiti. KAo prvo, držim da su rezervni djelovi na našem tržištu ako ne većina onda bar dobar dio roba s greškom, a onda ti je rezultat to da isti auto stalno pati od istog problema. Ili jednostavno, mehaničar nije u stanju ispravno namontirati dio. opet kažem, ne komentiram rad tvog oca, niti njegovih prijatelja, ali eto obzirom da vodim brigu o održavanju cca 15 što kombija što automobila, raznih marki, vjerujem da imam nekog iskustva, pogotovo što su sva ta vozila što u vlasništvu mene, što tvrtke, napravila od 50 do +300 tkm, pa sam se svega nagledao i naslušao.


Vrh
   
PostPostano: sub kol 01, 2009 10:20 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet svi 30, 2008 8:20 pm
Postovi: 376
Lokacija: Jasenovac
Ja sam ti sve objasnio kako ja to gledam i ne slažem se s tvojim stavom nikako - znači po tvom - kad kupiš novi auto i maltene spavaš s njim u servisu svaki drugi dan, trebaš ga vozit min. 50k km ili po tvom 100.000 da bi znao cijenit to da je taj auto smeće, izgubit pitaj Boga kolko novaca, živaca i skupog vremena. A ne, ako auto izaziva vraga odmah, to je šrot i amen, ajmo dalje, sljedeći, a ne radit majmuna od sebe i šarafat stalno. 0 bodova. Pa moj susjed je prodao passata nedugo nakon što ga je složio (onaj što je izgorio klip na 70.000km), a popravak ga je koštao 30.000kn i svjesno je izgubio i tih 30.000 i još ko zna koliko jer ga je prodavao ljut i na brzinu, ali mu razlog i teoriju opravdavam - ako se on sad kvari sa 70.000, kakav će tek biti sa 100,150.000??? Ja sam bmw-a jednog prodao u vg i čovjek me kad smo sve napravili pita ajd sad ti meni stvarno reci zašto ti prodaješ taj auto toliko jeftinije - ja lijepo kažem, auto je u savršenom stanju osim što ne radi visco kako treba. Pa veli on meni jesi ti normalan, visco novi u bmw-u je 150€. A ja njemu lijepo objasnim da sam ja krenuo na put i počela se nakon 30km dizat temperatura vode u motoru prema crvenom. I ajd ti ludo lijepo zovi starog, plati posudbu šlepe i nazad kući. Dakle, iznevjerio me, ne smatram ga više pouzdanim, malo moja sila i to je to, neću mu dat još koju priliku da to napravi. Ja sam stavio drugi visco, polovan gore ali to nije to kad ja više ne vjerujem u taj auto. Da bi sreo čovjeka nakon 4 godine u gorici, zove čovjek na rundu, i kaže svaka čast, 4 godine se vozi u bmw-u a da nije prstom pipnuo u auto osim tog visca koji je stavio novi i redovitih servisa - ulja,filtera i sl.
O mehaničarima ne bi, jer sam i sam vidio svakakvih likova s kojima sam dolazio u kontakt dok sam starom radio nabavu i sl. stvari, ali znam 90% stvari i sam vezano uz mehaniku pa me ne može nitko levatit i pravit budalom. Dijelovi? To je priča za sebe - gledam većinu ljudi kako bi htjeli jeftin a kvalitetan dio - e to ne postoji, svi bi oni amortizere, ležaje, vodene pumpe itd u pola cijene al da su nove i da traju bar 200.000km. I tako ljudi kupuju svakojaka talijanska a u zadnje vrijeme kineska smeća od dijelova i onda psuju majstora kako nije dobro napravio ili auto kako je govno, a održavali bi ga al da je to džabe. Stari je imao direktnu nabavu od velasa, auto-kreše i još 4-5 'velikih' trgovaca dijelovima ali je to smanjio na minimum upravo zbog glupih ljudi - lijepo mu kažeš npr. monroe ili sachs amortizer je 400kn/kom, poljski je 250kn; garancija na monroe je npr 24 mjeseca, na ovo smeće je godinu dana i to ako... I normalno, većina će stavit smeće na auto, bez obzira što su nekvalitetniji bar troduplo, što auto s njima leži ko cetinska lađa na cesti i što će mjesec nakon garancije uglavnom procurit ili prolupat. I onda se dolazi, jbmti majstora, šta je to stavio i sl. galame. E sad se radi ovako - svima, osim onoj rodbini,kumovima i prijateljima koji su razumni pa ne kupuju šrot; kaže se lijepo - imate 5 trgovina autodijelovima u gradu, pa lijepo odite i kupite to i to za taj i taj auto. E pa sad, što donese to mu se ugradi i mirna bosna.
E da, evo, šta bi rekao, jučer dođe burazova frendica, prva vlasnica, golf 5 tdi, 65000km, raspali se zadnji lageri...
Vjeruj mi, svaki auto brzo pokaže svoje pravo lice, ne treba tu ni 50 ni 100.000km da se to vidi, ako imaš sreće vozit će te i 300 i više tisuća bez poteškoća, a ako nemaš, pokvarit će se puuuno prije, ko frendu od starog jaguar - kupio novog i vozio ga kući iz salona iz zg, on kod kutine crkne - napravio je cijelih 77km :doh: , koma, crko kompjuter, auto se na 140 km/h samo ugasio na autocesti :shock: . Eto i kako sad vjerovati da će se taj auto vozit 5 godina bez problema :?:

_________________
Ako je sve pod kontrolom, jednostavno ne voziš dovoljno brzo!!!!! (by Walter Rohrl)


Vrh
   
PostPostano: sub kol 01, 2009 11:48 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Da tako je i moj stari vozio prvu liniju passata, kad ih ovdje nije ni bilo, i napatio se s njim jedna generalka, pa krive svječice spalile klip ili šta već, pa ovo pa ono, i onda ga proda za 50% vrijednosti, i naravno, čiča nikad nikakvih problema nije imao. Super pouzdan auto. Ja bih svoj S60 trebao baciti već ako tako gledaš, jer je na 103tkm puklao visokotlačni vod od pumpe na puškicu common raila, i auto stao, na auto cesti, u nedelju ujutro.Ali jebiga, od tada je OK. Šta da kažem za čišćenje dizni? Prvi bošista napravio k. od posla pa sam za tri mjeseca moroa ponovi čistiti. Iako ima dosta glupih sitnica na njemu koje me živciraju, ipak moram priznat, da s obzirom na moj stil vožnje (koji uključuje dionice Zadar Slavonski Brod osim u tunelima puni gas doslovno cijelim putem), motor je super, a amortizeri su izdržali evo skoro 200 tkm. Na ova dva Volva, koji zajedno imaju 640 tkm, nije mjenjan niti jedan akumulator, alternator, anlaser, sad kad razmislim nisam siguran da li sam ležajeve uopće mjenjao, oba imaju originalne katalizator, cijeli auspuh, originalne vodene pumpe......................................................
A opet, zbog tog glupog kvara, trebao sam ga odmah baciti, jer sam u nedelju ujutro krenio za zagreb, a on stane nakon također 35 kilometara?
Slažem se da nakon malo kilometara možeš zaključak donjeti o točno tom automobilu koji te iznevjerio, ali o tom modelu automobile - ne. Pogotovo ne na polovnom primjerku. Jer opet se vraćam na te talijane, nekima se raspada dok stoji, a masa ljudi se opet kune u njih. Pa ti sad znaj. Je da ljudi svašta pričaju, i da svatko svog konja hvali, ali stvarno postoji masa primjeraka sa jako puno kilometara.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 28, 2009 10:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Užicajte negdje staru RWD Alfu i otiđite u Jasku kod Nenada rano ujutro na kavu da se razbudite, a zatim na Japetić. Neka bude rano proljeće, prohladan dan, isključite radio, krenite uzbrdo i ne dajte motoru ispod 4000 okretaja. U krivinama se igrajte gasom i kočnicom, prebacujte težinu vozila s jedne osovine na drugu i uživajte. Što manje budete okretali volan, bit ćete brži, a kad stignete na vrh nećete imati mušice na prednjem staklu, nego na bočnim… i tražit ćete još jednu rundu. Gušti su gušti. :dance:
A evo i filma o tome kako se prolazi krivina bez volana http://www.youtube.com/watch?v=ZNNHdfAk ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
I LOVE THIS GAME :dance:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 156 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 7 8 9 10 11 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan