Citat:
mislim da ti špera i tracks nisu baš isto,špera ili ti zatvrarač diferncijala vrti obadava kotača ravnomjerno kod kretanja,nema da jedan vrti,a drugi stoji.da se gubi snaga ili da u zavoju vanjski proklizava....auto koji ima šperu možeš startati sa punim gasom,dok auto koji ima tracks,on ne dopušta punu snagu kod kretanja već guši snagu,mislim da u knjižici ili netu piše kod 850 r do 40 kmh,onda dopušta punu snagu
Kad bi LSD (Limited Slip Differencial) bio takav da se oba kotača vrte ravnomjerno, to bi bio tzv. 100% zatvoreni (da ne kažem zavareni

) diferencijal. Umjesto toga, LSD-ovi se obično rade tako da "zatvaraju" 20%,30% ili na neku drugu vrijednost. U praksi to znači da se snaga uvijek prenosi na onaj kotač koji ima trakcije, za razliku od klasičnog otvorenog diferencijala koji prenese svu snagu na kotač koji se nalazi na slabijoj podlozi i zavrti ga u "prazno". Auto koju ima šperu ne možeš startati sa punim gasom, jer umjesto sa jednim kotačem, proklizavati će sa oba. Koliko će auto grabiti na startu ovisi ponajviše o gumama. Kraj priče.
TRACS je također banana bez dobrih guma. Ako nema trakcije, reducirati će snagu do te mjere da ostaješ na mjestu.