Danas pri povratku s posla kući zbog neuobičajene gužve vozio sam stani-kreni u koloni nekih 20-30 minuta na nizbrdici. Obično tankiram čim se upali rezerva ili prije toga - ovoga puta gužva me je prevarila, ali je u rezervoaru svejedno bilo barem još nekoliko litara IZNAD rezerve. Bez obzira što je motor radio na ler-gasu kazaljka je naglo počela padati (nizbrdica?), upalila se rezerva, zatim je motor počeo neravnomjerno raditi, a blagu uzbrdicu koja je uslijedila jedva sam izvukao.
Nakon 5 minuta stajanja na ravnome (motor ugašen) auto je iz prve upalio i sasvim normalno prešao još 10 km do benzinske, a da se rezerva nije upalila. Tankirao sam i napravio još 10 km - sve normalno.
Jedino što mi pada na pamet je da je na onoj nizbrdici gorivo otišlo tamo gdje NIJE pumpa, jer se istih simptoma sjećam iz studentskih dana kad sam redovito vozio na benzinskim parama i ostajao bez goriva. U kojem dijelu rezervoara se pumpa uopće nalazi?
Da je bilo nešto sa strujom (bobina?), pretpostavljam da ne bi nestalo tek tako samo od sebe.
A ako je uistinu u pitanju samo gorivo, onda to otvara drugo pitanje - zar ne bi bilo normalno da auto na rezervi (dakle kad se UPALI indikator) može preći još 40-50 km? Ili to ne vrijedi na nizbrdici?
