Sada je: sub svi 10, 2025 5:43 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon pro 15, 2008 9:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Danas pri povratku s posla kući zbog neuobičajene gužve vozio sam stani-kreni u koloni nekih 20-30 minuta na nizbrdici. Obično tankiram čim se upali rezerva ili prije toga - ovoga puta gužva me je prevarila, ali je u rezervoaru svejedno bilo barem još nekoliko litara IZNAD rezerve. Bez obzira što je motor radio na ler-gasu kazaljka je naglo počela padati (nizbrdica?), upalila se rezerva, zatim je motor počeo neravnomjerno raditi, a blagu uzbrdicu koja je uslijedila jedva sam izvukao.
Nakon 5 minuta stajanja na ravnome (motor ugašen) auto je iz prve upalio i sasvim normalno prešao još 10 km do benzinske, a da se rezerva nije upalila. Tankirao sam i napravio još 10 km - sve normalno.

Jedino što mi pada na pamet je da je na onoj nizbrdici gorivo otišlo tamo gdje NIJE pumpa, jer se istih simptoma sjećam iz studentskih dana kad sam redovito vozio na benzinskim parama i ostajao bez goriva. U kojem dijelu rezervoara se pumpa uopće nalazi?
Da je bilo nešto sa strujom (bobina?), pretpostavljam da ne bi nestalo tek tako samo od sebe.

A ako je uistinu u pitanju samo gorivo, onda to otvara drugo pitanje - zar ne bi bilo normalno da auto na rezervi (dakle kad se UPALI indikator) može preći još 40-50 km? Ili to ne vrijedi na nizbrdici? :?:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 15, 2008 10:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
To ti je normalan problem 850-ke.Stvar je u tome da je njen rezervoar za gorivo vrlo nepravilnog oblika u svrhu što večeg kapaciteta.Ponekad kad ga ostaviš nagnutog na trotouaru zna se dogoditi taj efekat.Znači tankiraj ranije nego što misliš da bi trebalo :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon pro 15, 2008 10:44 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
A ako je uistinu u pitanju samo gorivo, onda to otvara drugo pitanje - zar ne bi bilo normalno da auto na rezervi (dakle kad se UPALI indikator) može preći još 40-50 km? Ili to ne vrijedi na nizbrdici? :?:
Naravno da bi (?). Meni kad se upali rezerva BC javi da imam jos za 150 km (ako nastavim voziti dotadasnji prosjek).
To u slucaju moje prosj. potrosnje znaci u pravilu da mi je u rez. jos 9-10 litara. Prema dosadasnjem iskustvu BC mi ne grijesi po ovom pitanju.

Ono kaj nisi rekao, je da li si natocio do vrha i ako jesi koliko je stalo?

Meni je rekord 70.35 litara, a prema knjizi stane 73 l i nisam imao nikakvih problema, a ispada da mi je u rezervoaru bilo 3 litre sto ako uzmemo volumen i oblik rezervoara ovako odokativno (45x55x30 cm ???), ispada ugrubo samo 1.2 cm goriva u tanku. Pa i da je 3 cm cini mi se malo... Valjda su i neke pregrade u tanku?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 15, 2008 11:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
U prvom redu hvala na brzim odgovorima :D
Citat:
... Ono kaj nisi rekao, je da li si natocio do vrha i ako jesi koliko je stalo?
Nisam, uvijek natočim neku okruglu količinu (40 ili 60 litara) jer mi je tako lakše pratiti potrošnju.
Citat:
... ispada da mi je u rezervoaru bilo 3 litre sto... ispada ugrubo samo 1.2 cm goriva u tanku. Pa i da je 3 cm cini mi se malo...
Ovo sve objašnjava. Nema više čekanja žaruljice :idea:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 22, 2008 2:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
... Ono kaj nisi rekao, je da li si natocio do vrha i ako jesi koliko je stalo?

Meni je rekord 70.35 litara, a prema knjizi stane 73 l i nisam imao nikakvih problema, a ispada da mi je u rezervoaru bilo 3 litre...
Evo i to sam uradio.
Čim se upalila rezerva (opet nizbrdica!) tankirao sam do vrha i stalo je nešto malo više od 60 litara. Znači da je u rezervoaru bilo preko 12 litara, a to je - uz ne znam kakvu gradsku vožnju - dovoljno za 70-80 km.

Po toj računici motor bi počeo kašljucati već na nizbrdici Varaždin-brega, iako goriva ima do Zagreba :?:

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 24, 2008 11:50 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
... Ono kaj nisi rekao, je da li si natocio do vrha i ako jesi koliko je stalo?

Meni je rekord 70.35 litara, a prema knjizi stane 73 l i nisam imao nikakvih problema, a ispada da mi je u rezervoaru bilo 3 litre...
Evo i to sam uradio.
Čim se upalila rezerva (opet nizbrdica!) tankirao sam do vrha i stalo je nešto malo više od 60 litara. Znači da je u rezervoaru bilo preko 12 litara, a to je - uz ne znam kakvu gradsku vožnju - dovoljno za 70-80 km.

Po toj računici motor bi počeo kašljucati već na nizbrdici Varaždin-brega, iako goriva ima do Zagreba :?:

E, predzadnji dan kad sam napravio 1400 km s tankom, sam se baš vozio po zagorskim bregima jedno 60-70 km i to sve pod rezervom i nije bilo nikakvog štucanja.

Meni se rezerva pali kad BC izračuna da se mogu voziti još 150 km prema prosjeku do tog trenutka. Nakon što se upali ponekad se zna i ugasit, ako se prosjek značajno poboljša.

Imaš li ti BC? Pitanje je kako/kada se rezerva pali kad nema BC-a...?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri pro 24, 2008 12:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Meni auto "štuca" sa =<20 lit u tanku. No, moj auto ima malo drugačije zahtjeve za gorivom, pa se ne računa :lol:

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri pro 24, 2008 8:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1642
Vozi: 850
Lokacija: Split
Citat:
Imaš li ti BC? Pitanje je kako/kada se rezerva pali kad nema BC-a...?
Na žalost nemam BC :shifty:
Kako se pali rezerva? Čista mehanika?
To je već pitanje za odlikaše.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan