Sada je: ned svi 11, 2025 1:31 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned svi 20, 2007 11:46 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
šta mislite na promijenu smijera protoka zraka turbine??
dobijem li šta ili gubim ako montiram blowoff na cijev i normalno ide višak vani a zatvorim recirkulaciju na turbini?
jer ako se okrene smijer put zraka je krači,al kažu mi da ču promijenom ventila dobiti rupu,al ako ga podesim malo hard...ne bi smijelo niš izgubiti naprotiv...


Vrh
   
PostPostano: pon svi 21, 2007 1:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
šta mislite na promijenu smijera protoka zraka turbine??
dobijem li šta ili gubim ako montiram blowoff na cijev i normalno ide višak vani a zatvorim recirkulaciju na turbini?
jer ako se okrene smijer put zraka je krači,al kažu mi da ču promijenom ventila dobiti rupu,al ako ga podesim malo hard...ne bi smijelo niš izgubiti naprotiv...
Ukoliko se voziš sa serijskim tlakom turbine, na tvom mjestu ne bih dirao ništa, osim ako jako patiš za "psssst" sound-om kod mijenjanja brzina.

Kako ECU na tvom autu koristi MAF senzor za reguliranje smjese zraka i benzina u "closed loop-u", kada ispustiš zrak kroz eksterni BOV, ECU jednostavno neće znati za to, jer za njega ta količina zraka i dalje kola kroz usisni sistem( turbinu), te će ti par trenutaka smjesa biti prebogata, ništa strašno, ali definitivno utječe na povećanu potrošnju.

Drugo, turbo lag će se povećati iz razloga što će taj "višak" zraka izaći kroz externi BOV, a neće potpomagati vrtnju turbine, tako da će neminovno opasti brzina vrtnje turbine. Vrlo vjerojatno ćeš osjetiti taj dodatni lag.

Ako podesiš ext. BOV na "hard", ventil će se kasnije otvoriti, te će se dio zraka odbiti od zaklopke zraka (throttle body) i vratiti nazad na lopatice turbine, te ju na taj način usporavati. Opet lag.

Jedini razlog zašto smo prešli na externi BOV Gonzo i ja jest taj što se serijski rec. BOV ne može nositi sa tlakovima od 1.6-1.7 bara, koliko naše turbine pune u peak-u, te se često puta događalo da BOV jednostavno "zašteka".

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 4:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ni jedan externi bov ne radi 100% kako treba tako da ti one jeftine po 50€ ne spominjem
na performansama nećeš ništa dobit a da bi zadržao brzinu vrtnje turbine morat ćeš uvjek brzo šaltat
e sad jedino ako te pali pssssssssss pssssssssssss onda probaj ali gledaj da kupiš neki skuplji jer će se uvjek čuti turbo surge a sa jeftinijim još više jer neki ne otvaraju ispod 0.5 -0,6bara što baš i nije najzdravije za osovinu turbine :shock:
uvjek možeš probat skratiti oprugu klipa na bov-u ali svejedno nikad neće raditi dobro kao orginal a ako se odlučiš za tlakove iznad 1,5 bara onda nemaš drugog izbora.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 7:17 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
probat ču pa ak ne radi vratim.skidao sam kontrolnu tablu i sad kad sam je vratio pita me neki jeb...disk.nema tem.vanjske, potrošnje...itd samo sat.
poznato?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 7:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
probat ču pa ak ne radi vratim.skidao sam kontrolnu tablu i sad kad sam je vratio pita me neki jeb...disk.nema tem.vanjske, potrošnje...itd samo sat.
poznato?
Na mojoj instrument tabli su tri konektora.Jesi sve uštekao?

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 8:37 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
da sva tri,pokazuje koliko je sati i pita disk i to je to.nikakve druge funkcije.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 9:02 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
da sva tri,pokazuje koliko je sati i pita disk i to je to.nikakve druge funkcije.
Sve mi se čini da je neki problem sa ECU-om(kompjuterom)

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 9:51 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
nikako


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 10:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Mi se nekak čini da si sj.. ili konektor ili tiskanu ploču, provjeri te dvije stvari.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 10:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
da sva tri,pokazuje koliko je sati i pita disk i to je to.nikakve druge funkcije.
Znao sam da sam ovo negdje vidio...

Na srecu ne pita te za disc :-)

Ovo kaj ti pise je zapravo "DISConnected"

Vidi link:

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=5898

Ajd, javi kaj je bilo, jer i ja planiram raskopavat instrument cluster...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 10:58 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
ma svaka ti dala....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 21, 2007 11:00 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pet svi 11, 2007 11:34 pm
Postovi: 164
Vozi: 850 T5
Lokacija: pula
i moram ti reč da lampica na tom prekidaču ili kako se več zove ne radi par dana,vidim sutra.
hvala još jednom


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan