Citat:
šta mislite na promijenu smijera protoka zraka turbine??
dobijem li šta ili gubim ako montiram blowoff na cijev i normalno ide višak vani a zatvorim recirkulaciju na turbini?
jer ako se okrene smijer put zraka je krači,al kažu mi da ču promijenom ventila dobiti rupu,al ako ga podesim malo hard...ne bi smijelo niš izgubiti naprotiv...
Ukoliko se voziš sa serijskim tlakom turbine, na tvom mjestu ne bih dirao ništa, osim ako jako patiš za "psssst" sound-om kod mijenjanja brzina.
Kako ECU na tvom autu koristi MAF senzor za reguliranje smjese zraka i benzina u "closed loop-u", kada ispustiš zrak kroz eksterni BOV, ECU jednostavno neće znati za to, jer za njega ta količina zraka i dalje kola kroz usisni sistem( turbinu), te će ti par trenutaka smjesa biti prebogata, ništa strašno, ali definitivno utječe na povećanu potrošnju.
Drugo, turbo lag će se povećati iz razloga što će taj "višak" zraka izaći kroz externi BOV, a neće potpomagati vrtnju turbine, tako da će neminovno opasti brzina vrtnje turbine. Vrlo vjerojatno ćeš osjetiti taj dodatni lag.
Ako podesiš ext. BOV na "hard", ventil će se kasnije otvoriti, te će se dio zraka odbiti od zaklopke zraka (throttle body) i vratiti nazad na lopatice turbine, te ju na taj način usporavati. Opet lag.
Jedini razlog zašto smo prešli na externi BOV Gonzo i ja jest taj što se serijski rec. BOV ne može nositi sa tlakovima od 1.6-1.7 bara, koliko naše turbine pune u peak-u, te se često puta događalo da BOV jednostavno "zašteka".