Kao prvo i osnovno, jedan veliki pozdrav svima od jednog, ajmo reć friškog vlasnika V40 T4 98' godista.

.
Imam jedan gadan problem s autekom koji mi se pojavio nedavno nakon malog servisa i polako mi se počela kosa dizat na glavi od toga. Kupio ga rabljenog negdje prije ljeta u jednom salonu i fakat do sad nisam imao nikakvih problema s njime, osim kaj je slinio povratni lajtung ulja iz turbine ali i to je bilo sanirano kod Baotića. Auto je bio gutao nešto ulja i to se vidjelo po tome kaj je zadnji dio često imao one masne piknice. Kad se promjenio lajtung, piknice su nestale i više nije gutao ulje do izvjesnog trenutka.
Prije mjesec dana sam se odlucio napravit regularni servis na autu, pa mi je odluka pala da to napravim u Molydonu u Sesvetama jer su mi najbliži, a i cifra je relativno bila ok. Mislim si, koliko se može fulat kod izmjene ulja, filtera i svječica i ostalih sitnica. Koji zajeb! Autić ima cca 150k km čisto za info.
Ostavim ja kod ekipe auto, vrnem se kasnije, platim račun i odem do njega da se odpeljam doma. Dan-dva kasnije starci su otišli s njim na more i tjedan dana kasnije se vratili, da bi me stari dočekao s veselim vijestima dok sam se vratio s posla. Naime, kako je išao kontrolrat vodu i ulje prije povratka nazad, u sustavu za hlađenje je bilo sve drugo, a najmanje tekućina. Tvar je izgledala ko smeđa, gusta i masna proljev. Isto tak stari veli da je motor pocuclao i par decilitara ulja. Kroz glavu mi prođe misao da nisu možda ovi klokani iz molydona nehotice nalijali ulje u vodu tokom izmjene pa se stvorilo to kaj se stvorilo.
Sljedeći dan pravac Molydon, drugi put. Izreferiram kaj se desilo i dogovorim se s njima da operu sustav za hlađenje. Kad su bili gotovi, dođem nazad, zapalim auto na parkiralištu da krenem doma i čujem da mi dela nekak mutavo.... mutavije. Krenem s njim čisto da vidim kaj se dešava kad odjednom počne cukat, trokirat i roktat ko stara kanta. Uz veliku dozu "pas matera" vratim se do mehaničara da vide koji su patak zaribali. Ispostavilo se da su klokani išli prat cijeli motor (a nitko i nije rekao) pa su zalijali bobine! To su onda nekako osušili, ispuhali i auto je više manje bio ok.... do trenutka dok nisam bio 50ak metara od stana i trenutka kada je auto zakuhao!!! Stanem taman nekak nespretno na parking, iza mene trag vode, dižem haubu da vidim kaj se desilo. Ulazna cijev u kiler je bila vruća ko sam vrag, a sam kiler i izlazna u potpunosti hladni. Rezime je bio taj da se zastopao dio kod termostata s onim sranjem koje je još uvijek bilo u rashladnom sistemu. Sljedeće jutro poslao starog do Baotića, isprali su sistem s ivasolom, promjenili cijevi od rashladnog sistema koje su se bile napuhnule, zajedno s razvaljenim termostatom i razvaljenom bobinom, te se ponadao se je toj prići kraj.
Auto se vozio tak par dana i kad sam išao ponovno kontrolirat sadržaj tekućine, opet ista stvar (istina, ne tako više ružna) ali još uvijek nikakav napredak. Opet do Baotića da mi pokuša objasnit razlog te pojave. Prva moguća varijanta je ta da je prdnuo dihtung glave i da ga treba zamjenit. Sam dihtung bi koštao nekakvih 4-5k kn, ali ekipa veli da kod tog motora treba još neke stvari mjenjat/kalibrirat i da bi sav taj sport koštao od 10 do 15 fakin tisuća kn!! Hvala lijepo.
E sad, nakon što sam izlijao svoju žuć u ovom postu, zanima me da li je netko od vas imao sličnih problema i da li zna kaj bi to uistinu moglo biti. Da li je fakat dihtung glave, mozda cijela glava, kiler od ulja ili koji vec patak. Isto tak me zanima koga mi možete preporučit da se vidi problem i na poslijetku sanira uz nekakvu razumnu cijenu. Dojadili su mi svi ovi lajbeki koji te žele samo oderat a ništa ne naprave. Na moju veliku žalost, nisam se sjetio prije ovih stranica za pomoć i preporuke, pa sad zato plaćam cijenu.
Isprike na podužem postu.
