Sada je: sub lip 21, 2025 10:35 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub lis 18, 2008 5:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lis 17, 2008 12:34 pm
Postovi: 3
Lokacija: Zagreb
Kao prvo i osnovno, jedan veliki pozdrav svima od jednog, ajmo reć friškog vlasnika V40 T4 98' godista. :wink: .

Imam jedan gadan problem s autekom koji mi se pojavio nedavno nakon malog servisa i polako mi se počela kosa dizat na glavi od toga. Kupio ga rabljenog negdje prije ljeta u jednom salonu i fakat do sad nisam imao nikakvih problema s njime, osim kaj je slinio povratni lajtung ulja iz turbine ali i to je bilo sanirano kod Baotića. Auto je bio gutao nešto ulja i to se vidjelo po tome kaj je zadnji dio često imao one masne piknice. Kad se promjenio lajtung, piknice su nestale i više nije gutao ulje do izvjesnog trenutka.

Prije mjesec dana sam se odlucio napravit regularni servis na autu, pa mi je odluka pala da to napravim u Molydonu u Sesvetama jer su mi najbliži, a i cifra je relativno bila ok. Mislim si, koliko se može fulat kod izmjene ulja, filtera i svječica i ostalih sitnica. Koji zajeb! Autić ima cca 150k km čisto za info.

Ostavim ja kod ekipe auto, vrnem se kasnije, platim račun i odem do njega da se odpeljam doma. Dan-dva kasnije starci su otišli s njim na more i tjedan dana kasnije se vratili, da bi me stari dočekao s veselim vijestima dok sam se vratio s posla. Naime, kako je išao kontrolrat vodu i ulje prije povratka nazad, u sustavu za hlađenje je bilo sve drugo, a najmanje tekućina. Tvar je izgledala ko smeđa, gusta i masna proljev. Isto tak stari veli da je motor pocuclao i par decilitara ulja. Kroz glavu mi prođe misao da nisu možda ovi klokani iz molydona nehotice nalijali ulje u vodu tokom izmjene pa se stvorilo to kaj se stvorilo.

Sljedeći dan pravac Molydon, drugi put. Izreferiram kaj se desilo i dogovorim se s njima da operu sustav za hlađenje. Kad su bili gotovi, dođem nazad, zapalim auto na parkiralištu da krenem doma i čujem da mi dela nekak mutavo.... mutavije. Krenem s njim čisto da vidim kaj se dešava kad odjednom počne cukat, trokirat i roktat ko stara kanta. Uz veliku dozu "pas matera" vratim se do mehaničara da vide koji su patak zaribali. Ispostavilo se da su klokani išli prat cijeli motor (a nitko i nije rekao) pa su zalijali bobine! To su onda nekako osušili, ispuhali i auto je više manje bio ok.... do trenutka dok nisam bio 50ak metara od stana i trenutka kada je auto zakuhao!!! Stanem taman nekak nespretno na parking, iza mene trag vode, dižem haubu da vidim kaj se desilo. Ulazna cijev u kiler je bila vruća ko sam vrag, a sam kiler i izlazna u potpunosti hladni. Rezime je bio taj da se zastopao dio kod termostata s onim sranjem koje je još uvijek bilo u rashladnom sistemu. Sljedeće jutro poslao starog do Baotića, isprali su sistem s ivasolom, promjenili cijevi od rashladnog sistema koje su se bile napuhnule, zajedno s razvaljenim termostatom i razvaljenom bobinom, te se ponadao se je toj prići kraj.

Auto se vozio tak par dana i kad sam išao ponovno kontrolirat sadržaj tekućine, opet ista stvar (istina, ne tako više ružna) ali još uvijek nikakav napredak. Opet do Baotića da mi pokuša objasnit razlog te pojave. Prva moguća varijanta je ta da je prdnuo dihtung glave i da ga treba zamjenit. Sam dihtung bi koštao nekakvih 4-5k kn, ali ekipa veli da kod tog motora treba još neke stvari mjenjat/kalibrirat i da bi sav taj sport koštao od 10 do 15 fakin tisuća kn!! Hvala lijepo.

E sad, nakon što sam izlijao svoju žuć u ovom postu, zanima me da li je netko od vas imao sličnih problema i da li zna kaj bi to uistinu moglo biti. Da li je fakat dihtung glave, mozda cijela glava, kiler od ulja ili koji vec patak. Isto tak me zanima koga mi možete preporučit da se vidi problem i na poslijetku sanira uz nekakvu razumnu cijenu. Dojadili su mi svi ovi lajbeki koji te žele samo oderat a ništa ne naprave. Na moju veliku žalost, nisam se sjetio prije ovih stranica za pomoć i preporuke, pa sad zato plaćam cijenu.

Isprike na podužem postu. :oops:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 18, 2008 5:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Ne zvuči baš dobro, ulje u rashladnoj tekućini i napuhana crijeva :? . Mislim da su ti u Baotiću dobro rekli, vjerovatno dihtung glave.
Što se tiče cifre, steraj ih u ku..., lopovi lihvarski. :twisted:
Sad ću ti potražiti linkove gdje sam opisao svoje slične probleme. Ustvari, meni se nisu napuhavala crijeva, nego su mi izgorili ventili. Mislim da sam u postovima stavio i cijene dijelova.
To što troši ulje, ovisi koliko troši. Normalno je da turbak sa tom kilometražom nešto potroši. Meni trenutno troši litru na nekih 8 tkm, i svi vele da je to ok, a prije zamjene karika je bilo litra na tisuću.
Bude se nadopunio još netko od ekipe sa turbacima, a ima ih, hvala bogu. :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 18, 2008 5:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nije da branim mujstore u Molydon-u (imaju oni svojih bisera, dalo bi se poduže pisati o tome), ali malo je vjerojatno da su ti nalijali ulje u ekspanzionu posudu. Problem je 99% u dihtungu glave i/ili samoj glavi. Glava mora ići dolje i bilo bi dobro da se kod obrade i ispita. Jednini servis koji ti mogu preporučiti je A.K. Biškup u Varaždinu.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 18, 2008 5:51 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
viewtopic.php?t=1074&start=0
Tu malo ima o tome, a nisam uspio naći na svojim postovima koje su bile cijene radova. Imam još račune pa budem potražio.
Uglavnom, dihtung je možda cca 1000 kn, obrada glave 1500, ....
Znam da je cifra za polu generalku u Biškupu u Vž ( to ti je naš sponzorski :wink: ovlašteni servis) bila oko 7500, a radili su sljedeće:
- uređenje glave
- dihtung glave
- karike
- leteći ležajevi
- ulje, razne sitnice, rad i možda još ponešto, ne sjećam se više
Uglavnom, nemoj me je... da ti hoće samo za dihtung uzet 4-5 tisuća!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 18, 2008 5:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nije da branim mujstore u Molydon-u (imaju oni svojih bisera, dalo bi se poduže pisati o tome), ali malo je vjerojatno da su ti nalijali ulje u ekspanzionu posudu. Problem je 99% u dihtungu glave i/ili samoj glavi. Glava mora ići dolje i bilo bi dobro da se kod obrade i ispita. Jednini servis koji ti mogu preporučiti je A.K. Biškup u Varaždinu.
Potpisujem, definitivno. Baotić - NE.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 18, 2008 6:12 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet lis 17, 2008 12:34 pm
Postovi: 3
Lokacija: Zagreb
Znaci ne gine mi skidanje glave :?
Nista, najvjerojatnije sljedeci tjedan cu se onda uputit do Biskupa da se pukne gore novi dihtung i pogleda glavu. Mene najvise frka cinjenice da mi je pizdek zakuhao, a to bi moglo biti dosta skakljivo za glavu. No, da se spremim i za ono najgore ako je prdnula na rosu... koliko bi me ona kostala? Da mi se mozda na kraju najbolje isplati uzet kompletan motor... ono, cisto glasno razmisljam. :?

I da, fala na brzim odgovorima! :)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 18, 2008 8:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
btw da sam na tvom mjestu usput bi promijenio i termostat; nije neka stavaka al reda radi!

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lis 18, 2008 10:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Pozdrav, ovo kako si opisao nije dobro, dihtung glave u najmanju ruku je otišao samo da nije neš gore, da neduljim kako su i dečki rekli zajebi ove naše nadri Zagrebačke Volvo servise jer je očito da deru di stignu i tako se ponašaju prema mušterijama bez ikakve alternative, jedini pravi servis gdje se pošteno radi je VOLVO SERVIS BIŠKUP, to govorim iz vlastitog iskustava pa ti ga toplo preporučujem i javi se g. majstoru Nikoli ili voditelju servisa Toniju i možeš slobodno reć da su te dečki iz VKH-a preporučilii uvjern sam da češ na najbezbolniji način riješit ovaj nemali problem, i naravno članovi VKH-a inače imaju ugovoreni popust na sve dijelove i radove u Biškupu.

LP


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 19, 2008 8:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Znaci ne gine mi skidanje glave :?
Nista, najvjerojatnije sljedeci tjedan cu se onda uputit do Biskupa da se pukne gore novi dihtung i pogleda glavu. Mene najvise frka cinjenice da mi je pizdek zakuhao, a to bi moglo biti dosta skakljivo za glavu. No, da se spremim i za ono najgore ako je prdnula na rosu... koliko bi me ona kostala? Da mi se mozda na kraju najbolje isplati uzet kompletan motor... ono, cisto glasno razmisljam. :?

I da, fala na brzim odgovorima! :)

Meni je također prije svih mojih muka zakuhao, ali glava nije dobila po glavi. Jedan od naj toplijih dana, 4 osobe u autu, klima i preticanje na onom jakom usponu kad ideš od Crikve, mislim Križišće, gdje pruga siječe cestu. Uf, drama.
Što se tiče motora, opet nikad neznaš šta si kupio, već smo o tome dosta razglabali. Kad sam ja razmišljao o tome, motor (rabljeni kod Velje) je bio oko 1200€ bez turbine, alnasera i alternatora. Jednom sam negdje našao stranicu neke firme u austriji mislim, gdje je takav motorić bio 1500€, repariran i sa nekom garancijom. Baš sam prije par dana vidio u Sloveniji na oko dobar T4 za 3000€, pa eventualno ako ima još zainteresiranih za raskapanje da se skupi lova za tog donora.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lis 19, 2008 2:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
I moje preporuke ti idu u smjeru Vraždina i klinike za Volvo Biškup. 15k kn za mjenjanje dihtunga glave s nekakvim kalibriranjem (bez uređivanja glave) čini mi se kao guljenje kože. Tvoje :twisted: A i dihtung od 4-5k kn :evil: :evil:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan