Citat:
ma gledajte stvarj je u tome kaj mi auto više služi za putavanja nego za izivljavanje
eto tolko od mene
I ja sam bio u istim problemima. Nema veze jurnjava, zavoji, jaki ili slabi auto. Kvalitetnija (i u pravilu skuplja) guma osim boljeg drzanja u zavoju, na suhom ili na mokrom drzi bolje i pri kocenju. A to nekad moze biti presudna razlika izmedju "huh, dobro je" i "pas mater, zovi muriju". Tu ne igra ulogu da li auto ima 130 ili 230 konja, a djelomicno niti stil voznje, kad treba naglo stati svatko se moze naci u skakljivoj i gustoj situaciji.
Po mom skromnom misljenju, od ovih ovdje guma koji si nabrojao ja bih gledao izmedju Bridgestonke i F1 to se tice perfomansi. Naravno, financije nisu nebitan faktor pa ces vjerojatno gledati nesto drugo i jeftinije.
Vidio sam dovoljan broj testova u kojima se 5 guma vrti na prvih 5 mjesta (PI Pzero nero, GY F1, DU sportmaxx, BR potenza RE50A, CO sport contact 3, jos pokoja padobranka). Bilo koja od tih se kupi nece se pogrijesiti.