Sada je: pon lip 16, 2025 12:57 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet svi 11, 2007 10:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
pa nisi valjda spao na to da se trkaš sa traktorima :lol:
:lol: :lol: :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 11, 2007 10:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Taj golf je bio onda u velllliiiiikkkkkoojjjj banani ... moj frend ima tog 2,0 vozi na 17''-cama, i imao sam u dva navrata priliku s njime necu reci utrkivati se jer se ja to ne znam, vec sam ja krenuo I puta prvi a on za mnom lokalan acesta od Konjscine do Zlatar Bistrice, dobar asfalt al ima zavoja i fakat sam svojega t5 frljio recimo 2-3 do kraja u 4 nisam ni stavljao jer u 3coj prek 5rpm imas vise od 120 km/h ak se ne varam, a nemas se gdi bolje voziti, i nisam mu ni u jednom trenutku odokaticvo prešao više od neznam cca 15 metara, ma ni tolko, u ZB samo se okrenuli i onda je on išao I, mi znamo du cestu napamet, i on je udario po plinu i onda ga opet ja nisam fakat mogao uloviti, e sad ja imam karavana i previše se ljulja, snagu ima tek iznad 3rpm-a, hocu reci da bih ga vjerojatno presao samo na ravnici kad bi vozili preko 180 jer tdi nema vise šusa preko 160 km/h, barem ne serijski ... e sad ako tvoj sa automaticom i 30 ks više od mojeg ide toliko bolje, svaka čast :wink:
Sluzbeni je imao nekakvih 20k km. Ne moze bit u tak gadnoj banani da se toliko osjeti. Bilo kako bilo, ovo kaj si sad napisao ne govori apsolutno nista o snazi motora. Taj Golf od frenda sigurno ima osjetno bolje drzanje od tvoje 850ke i ti si gubio vrijeme na kocenje i ponovno ubrzavanje, dok je on vjerojatno samo odrzavao brzinu. Donest cu ti Gente Motori iz 96. gdje je test 850Ra, pa da vidis kaj su brojke :wink: U istom je broju i test Audija S4 preradjenog od ABTa (2.2 spusten na 2.0 iz meni nepoznatog razloga, i nasviran na 260KS) i 850ka ga gadno dere u medjuubrzanjima 8)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 11, 2007 11:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Ala Gonzo, ovo si lipo usporedija sa traktorima... svaka ti dala.
Ja ove naše mlade momke ne razumim. OK sigurno da i financije igraju ulogu. Ma momci gdje ste vi našli te Čići -Miči gume takozvane KLIZELINKE. Ok opet finacije, pa prijatelji moji vi bi ste se jurcali... ja da sam na vašem mjestu prije bi kupio 2 prave gume, i onda pričao o jurcanju. Pogledajte moj komentar pod PEGASUS 18x8 o gumama koje sam osobno koristio.

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 7:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
iz 96. gdje je test 850Ra, pa da vidis kaj su brojke :wink: U istom je broju i test Audija S4 preradjenog od ABTa (2.2 spusten na 2.0 iz meni nepoznatog razloga, i nasviran na 260KS)
Vjerojatno zbog snizavanja kompresije i stvaranja prostora za prednabijanje. Pod uvjetom da se radi o modifikaciji postojeceg motora (skracivanjem hoda) a ne promjeni cijelog.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:35 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Citat:
Ala Gonzo, ovo si lipo usporedija sa traktorima... svaka ti dala.
Ja ove naše mlade momke ne razumim. OK sigurno da i financije igraju ulogu. Ma momci gdje ste vi našli te Čići -Miči gume takozvane KLIZELINKE. Ok opet finacije, pa prijatelji moji vi bi ste se jurcali... ja da sam na vašem mjestu prije bi kupio 2 prave gume, i onda pričao o jurcanju. Pogledajte moj komentar pod PEGASUS 18x8 o gumama koje sam osobno koristio.
Frende ja ti se ne trkam jer me to ne zanima a i nisam ti ja za to, htio sam 850 t5 R ili 850 R kojeg sam tražio više od 2 god i nisam našao ''dobroga'' pa sam uzeo vovga svojega 850 t5 sa 211 KS koji je predobar i stanje je ma fantasticno, ja taj auto imam za gušt i ništa višem stoji cijeli tj. u garazi i malo se za vikned vozim, ne znam zašto sad pričaš o gumama kad sam napisao prije da normalno koliko para i toliko muzike, stavio sam Bravuriuse samo zato kaj su bile stavrn ojeftilen i u biti me tip nahebao na njih tamo gdi su uzimane i felge u Draydenu, napominjem da su te gume samo za voziti a ne za nekakvo trkanje ili nesto takvoga i dalje stojim iza činjenice da gume u 17'' nema ispod 100 eura, barem ne kvalitietne ... što sam ti opet usporedio sa BT Potenzom koje sam uzeo u 19'' po 2800 kn/ kom, tako da vlajda to sve govori, mislimsamo da si dobio krivu sliku o meni i o mojem načinu vožnje, jer ja se vozim normalno a opet mi je super pomisao da imam 211 ks ispod haube i to u karavanu pa da se nemogu postidejti i ja malo opiciti po gasu kad to treba....

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:36 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
iz 96. gdje je test 850Ra, pa da vidis kaj su brojke :wink: U istom je broju i test Audija S4 preradjenog od ABTa (2.2 spusten na 2.0 iz meni nepoznatog razloga, i nasviran na 260KS)
Vjerojatno zbog snizavanja kompresije i stvaranja prostora za prednabijanje. Pod uvjetom da se radi o modifikaciji postojeceg motora (skracivanjem hoda) a ne promjeni cijelog.
Pa sad, porast sa 230 na 260KS mi se i ne cini bas toliko radikalan za takve mjere. Moj talijanski je bijedan, pa nisam uhvatio info o korijenu motora, ali s obzirom da i taj ima 5cil i ostatak zajednicki sa 2.2 verzijom... pretpostavljam da je modifikacija.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:37 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Citat:
Dajte tog golfa pored mene, da mu pokažemo true Volvo power i kaj je to moment koji traje malo više od 500 okretaja :twisted:
Ajd to sad neme veze, znaš o čemu pričam predpostavljam.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ja ove naše mlade momke ne razumim. OK sigurno da i financije igraju ulogu. Ma momci gdje ste vi našli te Čići -Miči gume takozvane KLIZELINKE. Ok opet finacije, pa prijatelji moji vi bi ste se jurcali...
Gdje se govori o jurnjavi? Covjek koji je pitao za gume vozi S60 2.4d sa 130KS. Sve to ovisi o autu, stilu voznje i n drugih faktora... BTW, Nankang NS2 je navodno iznenadjujuce dobra guma ako je vjerovat ljudima koji su ih imali.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:39 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Ajd tema su gume a ne traktori, konji, momenti i ne znam kaj vec, pa ja tu završavam jer nisam dovoljno kvalificiran za takve rasprave ...

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 9:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Tocno, dosta OTa inace uvodim represivne mjere 8)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 12, 2007 1:11 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet tra 27, 2007 4:21 pm
Postovi: 103
Lokacija: Zagreb
ma gledajte stvarj je u tome kaj mi auto više služi za putavanja nego za izivljavanje

gledan 17" gume sve nekaj oko 100-140 eura (sad kad ste mi nankang poljuvali gledam GY F1 gds3 91W)

samo sam htel rec da je guma iznenadjujuce dobro proslo na testovima (pogotovo kaj se tear&weara tice)
a to kaj zaostaje za duplo skupljom gumom 10 posto mislim da nije tak lose kad uzmes u obzir da ju promijenis svaku sezonu omjesto dvije
neka razlika mora svejedno bit

i jos gume idu na 2.4D s60 kaj ionak ima jadnih 130ks(bum digel na 160 jer je ista masina) tak da ionak nije bas nekaj za izvlacit u zavojima pogotovo sa ovom usivom kontrolom proklizavanja

i da gume nisu isto ko gy ili slicno al kolko su u normalnoj voznji so povremenim stiskanjem gasa to kuzi to je ono kaj me interesiralo

i za kraj da se nadovezem na grimreapera ova klizelinka je neka nova guma, navodno cak pregovaraju sa renomiranim proizvodjacima autiju da ih stavljaju na njih (ono kao na sportske modele)

eto tolko od mene

*edit*

evo nadodajem jos testove ostalih guma cisto radi usporedbe
sava
INTENSA 225/45 ZR17 91W
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... typ=D67580


BFgoodrich g-FORCE PROFILER 225/45 R17 91Y
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-105031

Goodyeareagle EAGLE F1 GS-D3 225/45 R17 91Y BSW
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... typ=D39111

Nankang
NS-1 225/45 R17 94W XL TW
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-119927

NS-2 225/45 R17 94V XL TW
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-119372

Bridgestone
Potenza RE 050 225/45 R17 91W
http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifensuch ... p=R-118265

eto
*edit*

_________________
ex S60, 2.4D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 14, 2007 9:55 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Ako ti već auto služi samo da te što udobnije preveze iz tačke A u tačku B (a većini od nas mu je to svrha), i bitna ti je tišina pri vožnji, dobro držanje na mokrom i dobro kočenje na mokrom i suhom, ne misliš derati gume kojekakvim startovima, oštrim ulascima u zavoje, moj ti je savjet "bridgestone turanza". Prije 20-tak dana sam montirao sve četiri "turanze" i i iznenadio se koliko su tihe. Prije toga sam (na raznim automobilima) vozio na "michelin energy", skupo ih plaćao i mislio sam da su dobre do prvog naglog kočenja na suhom asfaltu. Kližu kao lude. Mislio sam da je do glatkog asfalta, ali tek sa "turanzom" vidim da je bilo do guma. Dakle, pusti ove "Šumahere" koji te savjetuju, ti nećeš trošiti gume svakih 2-3 godine i nije ti važno ako izgubiš 2-3 sekunde "po krugu". Ako će ti gume trajati 4-5 godina uzmi "bridgestone", isplate se. U Mostaru (205/55 R 16) sam platio 235,00 KM (870 kn) po komadu sa montažom i balansiranjem.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon svi 14, 2007 10:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
ma gledajte stvarj je u tome kaj mi auto više služi za putavanja nego za izivljavanje
eto tolko od mene
I ja sam bio u istim problemima. Nema veze jurnjava, zavoji, jaki ili slabi auto. Kvalitetnija (i u pravilu skuplja) guma osim boljeg drzanja u zavoju, na suhom ili na mokrom drzi bolje i pri kocenju. A to nekad moze biti presudna razlika izmedju "huh, dobro je" i "pas mater, zovi muriju". Tu ne igra ulogu da li auto ima 130 ili 230 konja, a djelomicno niti stil voznje, kad treba naglo stati svatko se moze naci u skakljivoj i gustoj situaciji.
Po mom skromnom misljenju, od ovih ovdje guma koji si nabrojao ja bih gledao izmedju Bridgestonke i F1 to se tice perfomansi. Naravno, financije nisu nebitan faktor pa ces vjerojatno gledati nesto drugo i jeftinije.
Vidio sam dovoljan broj testova u kojima se 5 guma vrti na prvih 5 mjesta (PI Pzero nero, GY F1, DU sportmaxx, BR potenza RE50A, CO sport contact 3, jos pokoja padobranka). Bilo koja od tih se kupi nece se pogrijesiti.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan