Sada je: sub svi 10, 2025 5:53 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet srp 10, 2008 12:58 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lis 06, 2007 10:17 pm
Postovi: 96
Lokacija: baranja
Pozdrav svima !

Evo da vam opišem što znači biti "sretni" vlasnik tutača. Jučer sam u 02,00 h sata krenio na put prema Plzenu (CZ) preko Zgb (1 član ekspedicije). Nešto malo dalja varijanta oko 1200 km (iz Baranje 680 km). Servis na plinu dan ranio napravljen i provjereni glavni dijelovi (ulje,voda itd). Prije 10-tak dana zamjenjena lambda sonda (sa nekog VW 5 žica uklopljeno na volvo konektor-HVALA Borisu :!: na pomoći). Vožnja do pred Prag super 130-140 na auto cesti i onda "ŠOK" počeo tutač drmati i gubiti na snazi. Stanem na nekoj benzinskoj ima i servis ali za kamione,kaže tip4 km dalje imate volvo ovl. servis, moja laička dijagnoza "probila svječica i sl." Dečki u servisu (Kurtz) susretljivi nakon pola sata mezovu na mob. njihova dijagnoza 4 cilinder "kompresija 0" vjerojatno izgorio ventil. I ŠTO SADA??? Oni ga tek u petak mogu raskopati, pa vidjeti što je otišlo pa nabavka dijelova iz Beča, rad i sve možda u iduči četvrtak ili petak. Nas trojica nakon telefonskih konzultacija sa mojim majstorima u OS i prema njihovom savjetu"dečki polako do 80 km/sat i nazad najkračim putem u Baranju. Sa puno straha da u noči ne ostanemo na cesti (tužni zbog neobavljenog važnog posla) put od skoro 700 km prešli smo za nešto manje od 10 sati. Konačni zaključak a šta su pravili motor sa 5 cilindera kad tutač može voziti i na 4, šala ali istinita, ako netko bude imao sličnu situaciju može se pomoći mojimiskustvom.
I za kraj par pitanja našim "guruima":
- dali je moguće da je plin uzrok zatajenju ventila ?
- Koje su najbolje sviječice za 2.0t (serviseri rekli da su kod mene krive sa 3 elektrode,a trebaju 4) ?
- Dali je možda kriva lambda sonda (zamjenska VW) ?
- Gdje i koju marku nabaviti ventil, hidropod. i sve što ide, dihtung glave? Detalji kada se raskopa motor ?

Za kraj pozdrav svim volvašima ma gdje bili.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet srp 10, 2008 1:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Loše podešen plin itekako može biti razlog izgaranja ventila.
Što se tiče popravka motora, bojim se da je cilindar koji nije bio u funciji, poprilično ispran.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet srp 10, 2008 2:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ja tu ne vidim sretan kraj za tebe, mogu samo reći da mi je žao i da suosjećam s tvojom mukom. Sretno.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet srp 10, 2008 11:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ne čini mi se baš da je taj cilindar preživo ali nikad se nezna je Volvo ima fakat jake stjenke cilindra.... sretno

A ventil je prije siguno bio načet a ova duga vožnja na plin mu je sad pomogla da pregori do kraja.

Zna se to i dogoditi na autima bez plina kod dužih vožnji.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 11, 2008 10:09 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lis 06, 2007 10:17 pm
Postovi: 96
Lokacija: baranja
Mislim da cilinder nije otišao (ne troši ulja ni malo) ali tek kada dignemo glavu čemo vidjeti. KIKIR6 dali plin toliko može naštetiti i što eventualno uraditi da se to nedogodi (opcija-dodatno podmazivanje ventila uljem). Jel netko imao sličnu situaciju?
Koje svečice predlažete?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 11, 2008 10:13 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
da si se barem sjetio pa izštekao struju sa dizne da ti ne ispire cilindar vjerovatno nebi bilo ništa cilindru.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 11, 2008 10:16 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ja sam uvjek stavljao original sa 4 elektrode za atmo motor a za turbo platinum sa jednom elektrodom.

Za dodatno podmazivanje ti točno zna Zlaja ( ima sad neki novi sistem )


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 11, 2008 10:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ja sam uvjek stavljao original sa 4 elektrode za atmo motor a za turbo platinum sa jednom elektrodom.

Za dodatno podmazivanje ti točno zna Zlaja ( ima sad neki novi sistem )
Čuj volvači ti inače nisu na popisu problematičnih da se striktno preporuča flashlube, barem T4 motor nije, nebi bilo loše stavit ovaj novi aditiv za ventile kaj se ubrizgava u plinsku bocu, Tune up, Auto-tim ti to ima cca 220 kn s pdv, samo nesmiješ nikad ispraznit bocu s plinom full da nebi pocicao cijeli aditiv koji se inače ljepi za stjenke boce i lagano se ispušta s plinom, mislim da drži jedno cca 10 tkm, od viška glava ne boli, inače koristim taj aditiv.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 11, 2008 11:24 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pon stu 12, 2007 4:07 pm
Postovi: 424
Lokacija: Zagreb, Volovčica
Meni su za 2.0 iz c30 rekli da da ne treba flashlube ali sam ga ja ipak uzeo jel nije na odmet. To mi je nekako jednostavnije nego aditiv u boci jel onda moram paziti dali ću potrošiti cijeli rezervar ili ne, a kako oni pokazivači nisu ni približno točni to je malo komplicirano :)

_________________
C30 Summum LPG powered


Vrh
   
PostPostano: pet srp 11, 2008 11:45 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
- Gdje i koju marku nabaviti ventil, hidropod. i sve što ide, dihtung glave? Detalji kada se raskopa motor ?
Kad raskopaš motor složi popis što treba :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 11, 2008 12:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lis 06, 2007 10:17 pm
Postovi: 96
Lokacija: baranja
Citat:
da si se barem sjetio pa izštekao struju sa dizne da ti ne ispire cilindar vjerovatno nebi bilo ništa cilindru.
To mi je moj majstor rekao prije povratka, ali su me u volvo servisu odgovorili,jer kažu da bi onda komp.poludio i slao krive informacije o radu motora, tako da sam odustao od toga. Toplo se nadam da mi cilinder nije crko.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet srp 11, 2008 9:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
da si se barem sjetio pa izštekao struju sa dizne da ti ne ispire cilindar vjerovatno nebi bilo ništa cilindru.
To mi je moj majstor rekao prije povratka, ali su me u volvo servisu odgovorili,jer kažu da bi onda komp.poludio i slao krive informacije o radu motora, tako da sam odustao od toga. Toplo se nadam da mi cilinder nije crko.
nebi ništa bilo,samo bi CEL upalio..

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 12 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan