Sada je: pon lip 23, 2025 1:04 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pon lip 30, 2008 10:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
To Gonzo neka si se sitija i mene.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lip 30, 2008 10:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nebi se sjetio da me nisi napomenuo :lol: :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 8:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
hehe, loša reklama :)

kod same promjene turbine, mogu li ja normalno vozit s T4 turbinom, pošto neču moč odma ič u sloveniju na remap?
možeš al nemoj divljat.
Samo wg vrati na max 0.6 bara i polako ali nije preporuka se vozikat s takvim autom, inače i ovo što si navinuo wg na preko 0.8 bara ti nije baš pametno s obzirom kolko sam skužio da mu sad jebeš majku, trebao bi stavit MBC i max gurat nekih 0.75 bara s tom smjesom jer ti samo povečavaš tlak, ulazi više zraka a gorivo štanga, EGT ode ukurac i baj baj slatki snovi............


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 4:31 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
ma neeee nije preko 0.8, rekli smo da čemo ga povečat, al nečemo, pustit ču tako.
a uz novu turbinu ide i nov wastegate, sad neznam jeli i taj wastegate podešen na 0.6?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 4:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
bit će ti dovoljan serijski wg jer nećeš punit više od 1 bar.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 5:09 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
?

znači i 12T i 14T pušu isti pritisak? a različite su jer je 14T veča i...upuhuje više zraka?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 6:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
12t 0,6
14t 0,8

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 6:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
?

znači i 12T i 14T pušu isti pritisak? a različite su jer je 14T veča i...upuhuje više zraka?
NE, kako mogu bit isto, jedan LPT a drugi HPT, ovo što ti imaš je Low, znači do 0.65 a T4 puni 0.85 govorimo o serijskom tlaku.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 9:45 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Citat:
Citat:
Citat:
hehe, loša reklama :)

kod same promjene turbine, mogu li ja normalno vozit s T4 turbinom, pošto neču moč odma ič u sloveniju na remap?
možeš al nemoj divljat.
Samo wg vrati na max 0.6 bara i polako ali nije preporuka se vozikat s takvim autom, inače i ovo što si navinuo wg na preko 0.8 bara ti nije baš pametno s obzirom kolko sam skužio da mu sad jebeš majku, trebao bi stavit MBC i max gurat nekih 0.75 bara s tom smjesom jer ti samo povečavaš tlak, ulazi više zraka a gorivo štanga, EGT ode ukurac i baj baj slatki snovi............
i got confuzed....

pa i sad mi puni 0.8....? deejm najprije mi je sve jasno, a sad ništa nije. :( :shock:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 9:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ne znam na koji način vi to podižete tlak sa podešavanjem WG-a? Koliko je meni poznato, a nekaj malo se kužim u te stvari, regulacijom WG-om se može kontrolirati brzina punjenja turbine, a kada se prijeđe prag opruge, povećava se samo PEAK, a ne stabilan boost.

Također, serijski tlak koji puni T4 je 0,9 bara.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 9:59 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Citat:
Ne znam na koji način vi to podižete tlak sa podešavanjem WG-a? Koliko je meni poznato, a nekaj malo se kužim u te stvari, regulacijom WG-om se može kontrolirati brzina punjenja turbine, a kada se prijeđe prag opruge, povećava se samo PEAK, a ne stabilan boost.

Također, serijski tlak koji puni T4 je 0,9 bara.
opruga na WG-u je otišla, i on je otkačio WG od leptira turbine, navido je onu, kukicu, još više na WG, i opet zakačio.

WG ustvari uopče nije otvaro prije, a sad otvara i malo više nego što bi trebo. (tako nekako)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 10:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ako turbo puni više, onda se WG manje otvara. Opet ponavljam, nema šanse da ste postigli da turbo puni i drži stabilan tlak samo sa reguliranjem dužine wastegate ruke (teoretski bi bilo moguće da ima toliko navoja, da se ruka može skratiti toliko da se wg tanjurić ne može otvoriti do kraja).
Ono što ste vi napravili je samo peak, vršna vrijednost boost-a, koja opadne na standardni tlak (0,6bara), čim ECU preko boost solenoida korigira tlak.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 10:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Također, serijski tlak koji puni T4 je 0,9 bara.[/quote]

ovisno o vanjskoj temperaturi i instrumentu s kojim mjeriš.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 10:15 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
eeee mislim da je tako kako ti kažeš da....peak je na 0.8, ne puni cijelo vrijeme na tom tlaku.

pratio sma ja na satu, dostigne 0.8 i onda padne.

znači T4, kad se remapira čip, ima stabilan tlak na kolko bara?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto srp 01, 2008 10:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
sa serijskim WGejom max 1,2 bara i to teško da će držat konstantno.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan