Sada je: sri lip 25, 2025 12:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 ... 17 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 12:16 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Mobil 5W-40 - cca90kn/l
5W-50 - -cca120kn/l

Tako se barem cijene vrte po Rijeci :)
Kod DIESEL-a mobil ne valja k.....(isprobao :evil: :evil: )

Jedino kojim sam bio zadovoljan je SHELL HELIX

Sada imam LIQY MOLY i nije loše ulje,ne troši ga i nije tako bučan motor kao sa MOBOL-om

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 12:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Citat:
Citat:
Mobil 5W-40 - cca90kn/l
5W-50 - -cca120kn/l

Tako se barem cijene vrte po Rijeci :)
Kod DIESEL-a mobil ne valja k.....(isprobao :evil: :evil: )

Jedino kojim sam bio zadovoljan je SHELL HELIX

Sada imam LIQY MOLY i nije loše ulje,ne troši ga i nije tako bučan motor kao sa MOBOL-om
Neznam govorim za benzince. Imam ga i cve 5. :D

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 8:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
iggy: nisma danas ništa stigo, kupovo kozmetiku za auto po RI, cijeli dan potrošio, sutra ču ja to poskidat pa slikat da...
hvala za pomoč! :)

tcode: dok sma ja odšifriro te nazive po netu, pol sata prošlo hehe, oke, poslikat ču malo to kad skinem poklopac, usput ču i očistit AIC :) vidit ču još šta se da očistit pa to uradit. i hvala što si provjerio za ulje! usro sam se! bio u Volvu tu u RI, ali zabušanti rade do 16:00 h!!!! dobro d aja radim do 16 pa stignem na vrijeme. pas mater.

o da usput, primjetio sam kad stojim u leru, i kad dam malo gasa i pustim, da nakon cca 5 sec izađe ko neki bjeli dim iz auspuha...? kad ga stisčem više i na duđe vrijeme, u leru, nema tog dima.

lud sam više s ovim sutra idem kod Repca da vidi koj je to k.... da ja njega moram nafrljit do preko 3000 o/min da bi on nešto povuko!

frend me s golfom 4 TDI čipanim na 125 ks pojede u startu! on ima nekih 300 Nm ja mislim.

( i nije problem u vozaču ;) )
Ako ti motor zadimi dok je na radnoj temperaturi, znači full zagrijan, onda nije kondenzat. Ovak napamet.. gumice ventila, karike, turbina..

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 4:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
ako se odlučiš na 16T 7 imat ćeš manje snage i okretnog momenta pri 2000-2500 rpm pa i samim time bit će i kretanje nešto malo lakše i sa manje proklizavanja ,ali zato sa 16T 7 turbinom će se auto vrtit ko luud u crveno područje okretaja, manji je backpressure zato što je veće ispušno kućište turba pa se i samim time motor lakše razvrtava i postiže više Konjofa na visokim obrtajima.
na tvojoj turbini je sve kontra zato jer je taj turbo osmišljen za snagu na niskim obrtajima ali zato se počne daviti na oko 5tisuča rpm zbog ,malog kućišta turbine.
Tako nekako i je. Nema potrebe vrtitit ga preko 5000 okretaja jer se ne dobiva ništa više. Linearno i dobro ubrzava ali bez nekakvog gušta.
Idealno bi bilo da je do 4000 okretaja kao sad, a onda da se "uključi" još jedan virtualni cilindar. ;)

nema potrebe na malim turbinama koje gube snagu na visokim obrtajuma al probaj neku veću turbinu. :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 4:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
iggy: nisma danas ništa stigo, kupovo kozmetiku za auto po RI, cijeli dan potrošio, sutra ču ja to poskidat pa slikat da...
hvala za pomoč! :)

tcode: dok sma ja odšifriro te nazive po netu, pol sata prošlo hehe, oke, poslikat ču malo to kad skinem poklopac, usput ču i očistit AIC :) vidit ču još šta se da očistit pa to uradit. i hvala što si provjerio za ulje! usro sam se! bio u Volvu tu u RI, ali zabušanti rade do 16:00 h!!!! dobro d aja radim do 16 pa stignem na vrijeme. pas mater.

o da usput, primjetio sam kad stojim u leru, i kad dam malo gasa i pustim, da nakon cca 5 sec izađe ko neki bjeli dim iz auspuha...? kad ga stisčem više i na duđe vrijeme, u leru, nema tog dima.

lud sam više s ovim sutra idem kod Repca da vidi koj je to k.... da ja njega moram nafrljit do preko 3000 o/min da bi on nešto povuko!

frend me s golfom 4 TDI čipanim na 125 ks pojede u startu! on ima nekih 300 Nm ja mislim.

( i nije problem u vozaču ;) )
mislim da je problem u vozaču jer ako ti svaki put budeš čekao dok ti auto ulovi 3 kile onda ćeš se i načekat svaki put. :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 4:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
btw promejni ulje i onda ćemo dalje razgovarat.
(neznam šta svi kemijate sa uljima na TB motrima,stavi sintetiku i gas)(mineralno je uvjek alternativa kad motor zariba,)

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 5:07 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Citat:
Citat:

mislim da je problem u vozaču jer ako ti svaki put budeš čekao dok ti auto ulovi 3 kile onda ćeš se i načekat svaki put. :wink:

my ass! u tome i je stvar! što manje treba njegovom DIZELU dok dođe na 3 milje nego meni! operem ga na večim brzinama bez problema, al kod ubrzanja malo teže.

probo sam vozit nejgov golf i auto stvarno ide, super ide, bolje ubrzava od mog.

probaču u sljedeča 2 dana ulje promjenit.


Zadnja izmjena: OnYX, dana/u uto lip 24, 2008 5:10 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 5:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
pa kreni sa više obrtaja driveru :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 7:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Evo, skinuo sam poklopac pa se vidi od kud ide crijevo. Valjda nisam zaboravio koje sam crijevo slikao dok sam došao doma :oops: :roll: :wink:

slika

Ma 99% sam siguran da je to to. :roll:
A gdje vodi to crijevo, nisam mogao slikati, gužva u šesnaestercu pa se ne vidi ništa, ali ide u turbinu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 9:20 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
gonzo: on 1. brzinu razvrti ooodma!! koda ga nešto guši, poor bastard :( ma ja mislim da njemu nešto oko turbine ne šljače, ili da mu je ispuh u banani.

iggy: e hvala ti jos jednom, sad sma doso doma tako da cu to ja odma ujutro pogledat, morat ču i ja rastavit malo toga da vidim točno di kamo :)

najrađe bi odnio taj auto kod nekog ko zna šta radi i da sredi motor skroz naskroz.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 9:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
možda mu je kat u banani.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 24, 2008 9:34 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Citat:
možda mu je kat u banani.
a frik je reko da je stavio novi katalizator, da nije stavio neko smeče...pas mater....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lip 25, 2008 9:28 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
evo ovako to umene izgleda:

slika

jeli ja to stavljam na ovu drugugu tanju cijev, iza ove deblje?
popratio sam tu cijev, i čini mi se da odlazi u turbinu.

slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lip 25, 2008 9:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
U principu je svejedno, jer svi ti vakuumi idu iz iste točke pritiska, usisne grane.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri lip 25, 2008 9:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Citat:
U principu je svejedno, jer svi ti vakuumi idu iz iste točke pritiska, usisne grane.
aaa sad je to meni jasnoooo turbina šiba zrak tuda u motor, i onda je ustvari svejedno na koju cijev stavljam....daaa u r right.....!!!

zato kad se stisne gas kazaljka padne u negativno, tj napravi se vakuum, i sve dok se turbina ne razvrti i počne pumpat, i onda kazaljka prijeđe u +....

sad sve jasno...! hvala ti!!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 6 7 8 9 10 ... 17 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan