Sada je: uto lip 24, 2025 12:33 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: uto lip 17, 2008 11:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
sve se da nabavit a auspuh kod lasa.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 17, 2008 11:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
sve se da nabavit a auspuh kod lasa.
Race kat kod Goze :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 17, 2008 11:29 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
kad bi to sve ljepo bilo u RI, a uuuu....

nu, kako se zovu ti šopovi što spominjete?

znam za A3M i još neki za koj neznam kako se zove.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lip 17, 2008 11:55 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Stainless downpipe 70 mm with metalcore-cat turbo 1998-2003 5 200. SEK (DEEEJM!! komadič cijevi!)) :?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 20, 2008 10:31 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
evo ga, beba stigla

viewtopic.php?p=30108#30108

kupio ja u A3M BOOSTER, sutra to namontirat odma rano ujutro pa javim rezultate.


uglavnom, autoput karlovac rijeka 230 kmh na 5000 rpm, miran ko bubica, tih isto tolko, ne ide ljevo desno, ne šeče po cesti...apsorbira udubine/izbočine to je fantastika, sa 200 sam naletio kod one izbočine na mostu, več se usro ja, kad ono jedva da se čulo, kamoli osjetilo.
auto spušten tvrd, več mislio biče treskanja, ma ni T od treskanja.

pun rezervar natočio na OMV-u, na 200 prijeđenih kilometara potrošio 2 crtice, naravno nisam baš štedio benzu, i klima je bila ON non-stop :) vruče vam je u tom zagrebu, koloooneee..... :-/

i da, nekako mi se čini nakon puta koda bolje ide, koda se malo raspuho? na 2900 rpm več divlja, turbina šljače.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 20, 2008 11:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Fino, znači stroj je u garaži :). Sad riješit auspuh, T4 turbinu gore puknut, na kraju mapirat, pa da vidiš što je stroj ;).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet lip 20, 2008 11:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
bome i ovo me jako iznenadilo, pogotovo kako čupa na 180 kmh pa na dalje, nisam znao da je to tako močno :o

vozit ču ga jedno mj. dana ovako, da ublažim taj skok sa 70 ks na 160, pa na 230 :)

hmm...po ovim stvarima koje su za riješavat, prvo bi bio auspuh, pa turbina, pa mapiranje, kako si i napiso , rajt?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 12:18 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Ma bio si malo skeptičan prema slabijem turbaku, ali vidiš, nije za bacit. :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 10:54 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ma bio si malo skeptičan prema slabijem turbaku, ali vidiš, nije za bacit. :wink:
Sve dok ne proba T4 :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 4:37 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
deeejm, neznam prikopčat onaj buster, strah me uopče išta dirat...

jel ta cijevčica na koju se MEČE negdje na vidjelom ili skroz IZA?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 4:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Vidi se. Najbolje je presijeći vakuum crijevo koje ti ide od usisne grane prema turbini. Između ubaciš T komad koji si kupio sa boost gauge-om, a na treći izvod spojiš sam instrument. Naravno, prije toga si provukao crijevo iz kabine u motorni prostor.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 5:25 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
meni bed d ane presječem nešto krivo, jel moram ovidavat išta, neki poklopac ili...?

stavljat šajbe na spojeve?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 5:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Mislim da će biti najpametnije da to daš odraditi nekome tko je već radio nešto slično.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 5:37 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
hehe, neznam booster stavit a ja bi turbinu mjenjo :D

pogledat ču još malo al sumnjam, trebo bi to prema nekoj slici napravit....

ako imaš neku sliku na kojoj se vidi ta cijev, i još ako ti se da, uploadaj here pa da točno znam što rezat.

ne stignem baš preko tjedna igdje, i work work and work...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 21, 2008 11:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
ako se odlučiš na 16T 7 imat ćeš manje snage i okretnog momenta pri 2000-2500 rpm pa i samim time bit će i kretanje nešto malo lakše i sa manje proklizavanja ,ali zato sa 16T 7 turbinom će se auto vrtit ko luud u crveno područje okretaja, manji je backpressure zato što je veće ispušno kućište turba pa se i samim time motor lakše razvrtava i postiže više Konjofa na visokim obrtajima.
na tvojoj turbini je sve kontra zato jer je taj turbo osmišljen za snagu na niskim obrtajima ali zato se počne daviti na oko 5tisuča rpm zbog ,malog kućišta turbine.
Tako nekako i je. Nema potrebe vrtitit ga preko 5000 okretaja jer se ne dobiva ništa više. Linearno i dobro ubrzava ali bez nekakvog gušta.
Idealno bi bilo da je do 4000 okretaja kao sad, a onda da se "uključi" još jedan virtualni cilindar. ;)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 ... 17 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan