Sada je: ned lip 22, 2025 9:35 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 17 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
može i ta ali sa staroga eRa. 18T ili 19T a za taj motor najidealnija 16T.
novi R ima KKK turbolader.

ono što tvoja strela već ima a toje je indentična grana kao na novome S60R modelu koju si planiram ubosta samo :roll:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
može i ta ali sa staroga eRa. 18T ili 19T a za taj motor najidealnija 16T.
novi R ima KKK turbolader.

ono što tvoja strela već ima a toje je indentična grana kao na novome S60R modelu koju si planiram ubosta samo :roll:
Postoji neki link za više informacija? Ono, za sad samo informiranje, a onda tko zna. 8)
Usput, i 2.5T i R su u osnovi identični motori sa 2521 ccm. T5 je 2.4. :P


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:35 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
znači turbo od Mitcubishija bi lipo išo, al onda bi još trebo platit i dodatnih 600€ da mi podesi čip za taj turbo right...?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
može i ta ali sa staroga eRa. 18T ili 19T a za taj motor najidealnija 16T.
novi R ima KKK turbolader.

ono što tvoja strela već ima a toje je indentična grana kao na novome S60R modelu koju si planiram ubosta samo :roll:
Postoji neki link za više informacija? Ono, za sad samo informiranje, a onda tko zna. 8)
Usput, i 2.5T i R su u osnovi identični motori sa 2521 ccm. T5 je 2.4. :P
isti je samo borung bloka a sve drugo je priča za sebe jer R ima sve kovano unutra.
nemam nikakav link ali velim ak staviš 16T voziš 250-260 konjofa bez pol frke i straha za motor.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
znači turbo od Mitcubishija bi lipo išo, al onda bi još trebo platit i dodatnih 600€ da mi podesi čip za taj turbo right...?
Mitsubishi MHI Heavy Industries radi turbine za X40 benzinske motore isto tako i za 850 S60 V70 benzinske modele .(osim S60R)(KKK)

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
isti je samo borung bloka a sve drugo je priča za sebe jer R ima sve kovano unutra.
nemam nikakav link ali velim ak staviš 16T voziš 250-260 konjofa bez pol frke i straha za motor.
Da , jasno i logično. Nije koštao toliko bez veze. :cry:
250 pak konjova dobijem kod RSR-a bez mehaničkih intervencija. ;)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
Gonzo osjecam koda davim ali pomažeš puno, hvala! :)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
. ..

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Zadnja izmjena: gonzo, dana/u sub lip 14, 2008 10:26 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 9:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Gonzo osjecam koda davim ali pomažeš puno, hvala! :)
nije samo navali da malo razbijemo monotoniju na forumu :wink:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 10:04 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
hvala šefe, bit če toga ;)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub lip 14, 2008 10:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
isti je samo borung bloka a sve drugo je priča za sebe jer R ima sve kovano unutra.
nemam nikakav link ali velim ak staviš 16T voziš 250-260 konjofa bez pol frke i straha za motor.
Da , jasno i logično. Nije koštao toliko bez veze. :cry:
250 pak konjova dobijem kod RSR-a bez mehaničkih intervencija. ;)
taj turbo koji ti imaš je 16T 6 LP turbo i njega da nasviraš na 250 ks što mu je limit moraš mu dušu istjerat iz njega,vjerovatno bi morao boostat 1,5 bar za tu snagu.
zato staviš 16T 7 i imaš već na 0,8 bara 250ks a na 1-1,1 bara nekih 280ks(1,5 bar cca300ks max).
280ks je apsolutni limit za tvoj motor ako ga želiš zadržati u granicama sigurnosti.
uvjek je bolje ići sa većim turbom i sa manje tlaka jer što više tlačiš to se više zrak zagrijava i zadaje teškoće ionako jadnim serijskim intercoolerima.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 5:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
haha ko zna-zna a?

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 4:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
taj turbo koji ti imaš je 16T 6 LP turbo i njega da nasviraš na 250 ks što mu je limit moraš mu dušu istjerat iz njega,vjerovatno bi morao boostat 1,5 bar za tu snagu.
zato staviš 16T 7 i imaš već na 0,8 bara 250ks a na 1-1,1 bara nekih 280ks(1,5 bar cca300ks max).
280ks je apsolutni limit za tvoj motor ako ga želiš zadržati u granicama sigurnosti.
uvjek je bolje ići sa većim turbom i sa manje tlaka jer što više tlačiš to se više zrak zagrijava i zadaje teškoće ionako jadnim serijskim intercoolerima.
To je odgovor. Hvala. :) Ovo sa većim turbom i manje tlaka me asocira na veći napon&manja struja=tanje žice i manje zagrijavanje istih, ima logike. U principu mi je do 260 ks sasvim dovoljno, jedino će onta to zahtijevati i samozatvarajući diferencijal. Već i sad ima problema sa prijenosom na podlogu, neki dan me na semaforu odero G4 gti samo zato jer je nježnije startao i nije vrtio u prazno kao ja (mokro i kiša). Počeo sam ga stizati u drugoj brzini ali mi je ponestalo prometne trake (suženje s dvije na jednu).
Sad još pitanje gdje ima više tehničkih infoa o dotičnim turbinama, tko ih radi i gdje ih ima za kupnju? Nešto sam našao na http://www.mts-turbolader.at/haupt/Turb ... _Volvo.pdf ali nema nikakvih slika, infa šta na šta paše i slično.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 5:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nema još potrebe za lsd diferencijalom, malo treninga i nije to još velik problem.
ako se odlučiš na 16T 7 imat ćeš manje snage i okretnog momenta pri 2000-2500 rpm pa i samim time bit će i kretanje nešto malo lakše i sa manje proklizavanja ,ali zato sa 16T 7 turbinom će se auto vrtit ko luud u crveno područje okretaja, manji je backpressure zato što je veće ispušno kućište turba pa se i samim time motor lakše razvrtava i postiže više Konjofa na visokim obrtajima.
na tvojoj turbini je sve kontra zato jer je taj turbo osmišljen za snagu na niskim obrtajima ali zato se počne daviti na oko 5tisuča rpm zbog ,malog kućišta turbine.

ovaj link koji si dao je samo neka firma u austriji koja dila sa turbopunjačima.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: ned lip 15, 2008 7:48 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub lip 14, 2008 12:42 am
Postovi: 393
Vozi: S40 2.0T LSE
Lokacija: Opatija
mogu li ja stavit tu 16T 7 turbinu? :) i jaa bii i ja biiii!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 250 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 ... 17 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan