Sada je: pet lip 20, 2025 10:49 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 1:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
E ovak, postoje dvije osnove ulja za kočenje. Ako se s obzirom na kemijski sastav to mogu zvati ulja. Prva je Polialkilen Glycol Ether a druga je silikonska osnova. U prvu skupinu spadaju DOT3, DOT4, DOT4+, ponekad ih zovu i Super DOT4, DOT 4 Plus i DOT 5.1. Neki tvrde da je DOT 4+ i DOT 5.1 jedna te ista stvar ali ja ću ih ipak ostaviti razdvojenima. Te tekučine su hidroskopne i navlače vlagu. Tekučina s silikatnom bazom je DOT 5 i ono nije uopće hidriskopno no zato je dva puta više podložno promjenu volumena prilikom tlačenja. Definitivno se nesmiju mješati ili nadopunjavati ulja različitih baza jer će oštetiti gumice. Također može nastati šteta natočite li u auto koji je predviđen za Dot4+ DOT 2 ili DOT3 ulje. Osim što je razlika u kemijskom sastavu koji može oštetiti gumice razlika je i u gustići ulja pa se može desiti da prerijetko ulje curi pokraj gumica gl. kočionog cilindra. Zato je najmudrije metnuti ono što je proizvođač predvidio.


Dry Boiling Point Wet Boiling Point
DOT 3 401ºF 284º F
DOT 4 446º F 311º F
DOT 5 500º F 356º F
DOT 5.1 518º F 375º F

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 2:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ja sam se spuštao s biciklom bez kočnica, do Zagreba sam stigao u hitnoj :lol:
:D

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 3:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
nije ti se za hvalit.
BTW na calibri mi je isto bilo staro ulje jedno 3-4 godine i imao sam samo jedno kpčenje na raspolaganju a poslje toga kočnica tvrda ko drvo i ne koči pa si ti sad zamisli kak bi ti bilo recimo da se spuštaš niz sljeme sa natovarenim auto sa uljem starim 20 godina.
idem ja i uz brdo i niz brdo, al ja kočim u volvu, nije mi se to nikad desilo. Možda da imam kalibru bi ;)
Na stranu šala, to ulje ne gubi tak brzo svojstva kak se priča, a ako je sistem u redu nebude ni vlagu navuklo na sebe jer nema otkuda. Ak štekaju i zajebavaju čeljusti( gumice), spojevi lajtunga i tak onda i ulje koje oće povuć vlagu dobije po piksi, al nije samo ono krivo jel...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 3:24 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Na stranu šala, to ulje ne gubi tak brzo svojstva kak se priča, a ako je sistem u redu nebude ni vlagu navuklo na sebe jer nema otkuda.
To je ziher. U mojoj ex 244 D6 nikad nisam mjenjao to ulje. Znači bilo je staro min. 14 godina. I ziher u HR mnogi koji nemaju para za odrzavat auto rade slicno. To bi industrija htjela da mi vise mjenjamo. Naravno ovo je bio ekstreman slucaj, i nikako ga ne bi trebalo slijediti, ali cini mi se da u nasem HR podneblju gdje vlada "normalna" ne prevlazna klima ko u tropima ulje ne moze propast za 2-4 godine...

Da je tako, puno bi bilo nesreca zbog otkazivanja kocnica... Zamislite koliko npr mexikanci mijenjaju kociono ulje? A, samo u C.D.Mexicu ih ima 35 milijuna :-)

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 4:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nije to industrija izmislila nego jednostavno dođeš na tehnički i frajer sa uređajom mjeri postotak vlage u ulju i točku vrenja i zna se koliko mora bit, a to što kod nas svi prolazite tehnički za 100 kuna to je vaša stvar.
dosad sam imao desteak auta i znam da sam 2x padao tehnički zbog nedovoljno dobrog kočionog ulja.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 5:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
nije to industrija izmislila nego jednostavno dođeš na tehnički i frajer sa uređajom mjeri postotak vlage u ulju i točku vrenja i zna se koliko mora bit, a to što kod nas svi prolazite tehnički za 100 kuna to je vaša stvar.
dosad sam imao desteak auta i znam da sam 2x padao tehnički zbog nedovoljno dobrog kočionog ulja.
ja sam do sad imao preko 20 auti I nisam nikad pao jer su svi Bili ispravni.
Da bi ti neko izmjerio postotak vlage u ulju mora uzet kompletnu kolicinu tekucine, to Ne rade pa shodno tome vlagu ne mogu mjeriti.A mjere vreliste I to isto na nedovoljnom uzorku.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 6:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Mene zanima samo jedna stvar; da li je saxx promjenio gumice, jesu li stare bile ko kauguma ili su se stvrdnule i ispucale i jeli sada sve u redu :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 8:53 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 25, 2008 10:59 pm
Postovi: 32
Lokacija: zagreb
stigao glavni kočioni sa reparature,stavili smo ga i sad je ok,ali nismo mogli detaljno isprobat pošto smo dali i ona dva od kuplunga pomočni i glavni reparirat tak da ču sutra sve znat

_________________
SKM-STUDIO
-auto alarmi
-el.podizači
-centralno daljinsko
-moduli
091/5366-326 092/11-22-933


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet svi 09, 2008 11:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Citat:
nije to industrija izmislila nego jednostavno dođeš na tehnički i frajer sa uređajom mjeri postotak vlage u ulju i točku vrenja i zna se koliko mora bit, a to što kod nas svi prolazite tehnički za 100 kuna to je vaša stvar.
dosad sam imao desteak auta i znam da sam 2x padao tehnički zbog nedovoljno dobrog kočionog ulja.
ja sam do sad imao preko 20 auti I nisam nikad pao jer su svi Bili ispravni.
Da bi ti neko izmjerio postotak vlage u ulju mora uzet kompletnu kolicinu tekucine, to Ne rade pa shodno tome vlagu ne mogu mjeriti.A mjere vreliste I to isto na nedovoljnom uzorku.
znači ovi u austriji koji vrše strogi tehnički su glupi što mjere ulje i ruše ljude zbog toga,znači slobodno da im poručim da jedan moj forumski kolega ulje ne mjenja po 20 godina i da se to nemora mjenjat.
ništa samo ti dođi u austriju na tehnički pregled i ak prođeš tehnički tamo sa svojim autom ja ti svoj auto poklanjam.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 10, 2008 8:01 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:

znači ovi u austriji koji vrše strogi tehnički su glupi što mjere ulje i ruše ljude zbog toga,znači slobodno da im poručim da jedan moj forumski kolega ulje ne mjenja po 20 godina i da se to nemora mjenjat.
ništa samo ti dođi u austriju na tehnički pregled i ak prođeš tehnički tamo sa svojim autom ja ti svoj auto poklanjam.
Gonzo, pazi da se ne bi zajebo, ja ti velim da su moji auti 100% tehnicki ispravni a ti mozes pjevat pjesmice ;)
Al siguran si, ne zelim 60 Ni 40, da imas kakvu dvojku ili jedinicu bome bi doso gore na tehnicki s ovim koji ima 34 godine :)

Nemoj mi dizat u nebesa stroge austrijske propise jer su ne razlikuju puno od nasih, I tu mere te iste stvari I ruse ljude zbog toga, takvi zakoni se prepisuju. Osim toga, odlazim u austriju par put mjesecno unazad 5 godina I to ne samo po autocestama(koje su usput receno za te stroge propise prva stvar koja je medju najgorima u zapadnoj europi, osim one nove dionice do velsa) neg I dublje pa svuda I vidi se hrbina s registracijama kao I kod nas, pa nekad I gore.


Jos jednom mi odgovori, na koji nacin ce ti neko tocno izmjerit postotak vlage u ulju kocionog sistema a da ne uzme u obzir cjelu kolicinu tekucine? I naravno da mozes imat vlage, vode cak, jer nek ne stegnes cep kak treba ili ti gumica na njemu pusti imas svega u posudi s uljem.
Ako je na autu sve ok s cjelim sistemom kocenja I ulje Bude dobro. To je bitno u cjeloj prici.

A ti instrumentici za mjerenje su po 50 dolara u kini, ak neko hoce Mogu mu kojeg donest pa si mjerite I vlagu I temperaturu I ulja I diskova I guma I turbina uz sve drugo.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 10, 2008 9:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
dođi na tehnički u austriju pa ćeš vidjet kak ti izmjeri ulje i ruši te na tehničkom bez pol frke.
što se tiče propisa u austriji, kad bi se hrvati barem 50% pridržavali propisa kao u austriji pola vas se nebi vozilo po cesti jer nebi zadovoljili tehničke propise
a ti možeš pričat koliko hoćeš mi hrvati ovo mi ono al kad uđemo u EU onda će se puno promjenit.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 10, 2008 10:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
dođi na tehnički u austriju pa ćeš vidjet kak ti izmjeri ulje i ruši te na tehničkom bez pol frke.
što se tiče propisa u austriji, kad bi se hrvati barem 50% pridržavali propisa kao u austriji pola vas se nebi vozilo po cesti jer nebi zadovoljili tehničke propise
a ti možeš pričat koliko hoćeš mi hrvati ovo mi ono al kad uđemo u EU onda će se puno promjenit.
tu oko pridrzavanja propisa imas pravo, al nema tu promjene, mi sjebavamo sve sisteme.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub svi 10, 2008 3:58 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto ožu 25, 2008 10:59 pm
Postovi: 32
Lokacija: zagreb
cilindri su gore sve radi ko beba,a i nije bilo skupo kak je na prvi pogled izgledalo :lol:

_________________
SKM-STUDIO
-auto alarmi
-el.podizači
-centralno daljinsko
-moduli
091/5366-326 092/11-22-933


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 28 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan