Sada je: sub svi 10, 2025 8:40 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 11:09 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Jojjjj da nem pocel kleti, taj auto je bio prije moj (to vec znate svi), napravio sam odmah veliki servis i Kiki je vidio auto i njegovi decki su sve pregledali, osim servisa remenja i ulja, promjenili su mi neke 2 cijevi visokoltlacen ak se ne varam kaj idu od turba prema kileru (ne znam , predpostavljam), auto dok je bio kod mene je isel ko metak, i nije istina kako v850 kaze da turbo mi nije radio, jer se u svakoj brzini s gascinom do kraja kazaljka zakucavala skroz udesno, no nije bit samo u kazaljci vec se je to sve jebeno osjetilo, pa cak kad sam recimo šaltao iz 2 u 3 malo nabio gas kod 80 km/h i on još kliže i cvili ... dakle isao je kak treba, što zna i Kiki jer smo se malo provozali, kažem malo tam nekih cca 2 km i auto ide super za tu konjažu.

Dakle, ili ti se nažalost nešto shebalo po pitanju turbine samo od sebe, ili si isao negdi kod nekoga prckat po turbu a da to nisi ovdje spomenuo, ili ti se poslije ugradnja plina nekaj poremetilo, iako ne vjerujem jer si ugradio u Timu gdje koliko znam nema propusta i slove kao najbolji u RH pogotovo po ugradnju u turbo motore.

Hebiga, sorry kaj te auto hebe, al najbolje skokni kod Biškupa jen dan u VŽ, a na povratku stani kod mene na gemištu.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 10:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Nije bitno kolega sve 5
Sta sad... Ko ga jebe... Svejedno je napravio 2000 km u 2 dana sa 6 rezervara plina. Ima funkciju i to je najbitnije...A ovo cemo vec popravit... Trenutno i nemam kad ali naci ce se i za to vrijeme....


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ruj 12, 2007 10:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
U onih 6 boca plina ima i 300 kuna benzina.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 09, 2008 11:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Da malo osvjezim moju temu :lol: :lol:

Znaci i dalje smo kod starog problema....
Tlak turbine raste kako kad
Kod laganog pritiska gasa tlak raste a cim bi htio malo jace samo tlak padne i to je to....
Ima li ko kakvu ideju????

Nije da zaje.... ali mi se neda trosit nekakvu lovu na ne konkretne odgovore tipa: mozda je ovo...., mozda je ono..... :lol:

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 09, 2008 11:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
crijeva ak gubiš tlak :?:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 09, 2008 11:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
znaci creva :lol: :lol: :lol:
A tako ti to nekako izgleda kako kad mu se radi. ponekad kad ga lagano stiscem tlak rast ali kad bi ga htio otcepit samo padne i drzi ga na onih famoznih 0.35 bara iz Bosch servisa. ( tako barem kazaljka kaze )
A koja da gledam ako mozes ikako rec otprilike? Sta da gledam?

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 09, 2008 11:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
provjeri sva od turba prema intercooleru i od intrecoolera prema usisnoj.
najbolje bi bilo da ih sve skineš i da ih dobro pregledaš jer ta pukotina može biti mala na oko ali pod tlakom se raširi i popusti.
već kad rastavlješ kupi i poštene šelne i njih zamjeni.
šelne slobodno stegni malo jače al nemoj previše da ne precvikaš gumu ili da ti šelna prokliže ako je slabije kvalitete.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 09, 2008 11:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
O.K. Hvala na savjetu javim ako sta uspijem

Jel postoji kakav sistem za probat dali su ta crijeva o.k. , mislim ako i je mala pukotina da li se moze skinut pa nekako bas vidjet di pusta osim da ne guram u usta :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 09, 2008 11:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
samo skini i pažljivo gledaj i stiskaj crijeva sa prstima s unutarnje strane prema van, budeš već vidio ak su sjebana.
obrati pozornost na sva oštećenja i sve ogrebotine crijeva.
crijevo treba bit ko novo bez ikakvih vidljivih oštećenja.
pažljivo gledaj mjesta koja su šelne stezale jer tu šelna može urezati gumu.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri tra 09, 2008 11:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Yes, yes.....
THX na savjetima javim ako bude kakvih problema...... :D

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet tra 10, 2008 9:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Evo danas ulovio malo vremena pa bacio oko na cijevi od intercoolera no uglavnom sve je ok sto se tice intercoolera i spojeva. nasao sam jednu drugu cijev pokidanu. To sam privremeno zamjenio sa jednom drugom do sutra dok ne dode nova cijev.......
Znaci, radi se o cijevi koja ide sa usisne grane na turbinu (negdje)....nekakva mala vakuum cijev....
Uglavnom efekt je ravan nuli, dali od stajanja ili cega, neznam. Stime sto auto bolje prima gas ali to je sve, tlaka nista...

Sljedece...
Dali bi mi netko mogao poslat iz vadisa ili od nekud shemu spajanja cijevi na el.ventil koji se nalazi pokraj filtera zraka...Onaj mali vrag di srednja cijev ide na usis zraka, neznam kako se sta zove pa pokusavam ovako objasnit....
Ili samo da mi objasni kako mogu to pravilno spojit da ne ispitujem bezveze.....

I drugo pitanje dali je potrebno resetirat komp. poslije zamjene te cijevi????? I hoce li on to sam sve prepoznat.

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet tra 10, 2008 10:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:


I drugo pitanje dali je potrebno resetirat komp. poslije zamjene te cijevi????? I hoce li on to sam sve prepoznat.
kaj bi resetiro ak ti nije gresku nikakvu javil?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 11, 2008 7:57 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
eto mala pomoć, kako je meni pomogla VRT ekipa,
tako sam i ja to mjenjao neki dan, sva 3 vakuma ta za koja ti pitaš, radi se o BCS boost control solenoidu koji je prišarafljen na airbox, da dodješ do njega trebaš skinuti poklopac airboxa, odspijiti MAF i inda poklopac airboxa sa onom crnom savitljivom cijevi digneš i sa nečim podložiš da ti ne smeta, na njemu imaš 3 izlaza za vakume, najspodnji vakum sa BCS-a ti ide direktno na turbo, istim kanalom kojim ide i vakum za BOV, samo ide ispod njega i ja sam se jabeno namučio dok sam taj vakum prvo odspojio sa turbine i BCS-a jer su gore bile neke zajebane šelne koje sa jedvitejade izvadio/potrgao, a sam vakum na turbo sam nekako sa nekim tankim klještima i uz pomoć špigla i bateri. svjetiljke sam jedva zataknuo na onaj pipac gde dolazi taj vakum na turbo.

to ti je slika Gonzovog turba pa ti se vidi gde je taj pipac na turbini - gore lijevo od BOV-a ti strši i na njega ti idem vakum sa najpodnjeg izlaza sa BCS- a

slika

Srednji vakum - šlafić cca 10 cm ti ide sa BCS-a gore u pipac koji je u pvc savitljivom crijevu odmah ispod MAF senzora

loša slika ali ovaj malo lijevi šlafić ti je taj


slika

E sad najgornji izlaz sa BCS-a ti je vakum za wastegate i jako je važan kao i onaj najspodnji koji ide drito na turbo, taj vakum ti ide istim kanalom kao i vakum za turbo i vakum od BOV-a, i ide ti na bučicu (WG) sa slike, njega je jednostavno zamjeniti kao i ovoga srednjeg.



slika


E sad, savjet, kupi 1,5 m ili 3 m silikon šlafića za vakume, cca 100-150 kn i to sve zmjeni, imaš tamo još neki mali vakum kod WG-a ali njega nije problem zmjeniti.

I još imaš jedan vakum a to je BOV vakum koji ide sa turba (BOV) istim kanalom kao i ovaj za turbo koji ide sa najpodnjeg izlaza BCS-a, i istim kanalom kao i ovaj za WG, samo što ti taj prolazi dalje i ide prema prednjem dijelu motora kod nekog sklopa kod motorića ler gasa sa lijeve strane ako gledaš sa pravca da stojiš ispred haube, tamo su ti 2 izlaza za vakume, tj. sa desne strane usisne grane, jedan je taj koji trebaš zmeniti koji ide na BOV a drugi ti pak ide od tuda prema donjem desnom dijelu motora na posudu sa nekekvim ugljenom (EKO grupa), ta oba vakuma možeš zmjeniti jer nije teško.



slika

Kad to sve zmeniš treblo bi biti bolje, jedino ako ti ne šteka možda opruga u WG-u pa nemaš tlaka, ili te jebe sam BCS, ili ti je možda auto u SAFE modu pa neide dobro, ne znam, moraš vidjeti jedno po jedno, ali eto, crijeva za IC si pregledao i kako kažeš vec je jedno bilo loše.

Meni je bio puknut vakum za WG i nije mi dosta punio, sada mi jače puno a odmah mi i BOV forge puno glasnije radi.

LP

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet tra 11, 2008 8:14 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Ovo crijevo si obavezno pogledaj, kod mene je bila mala rupica ali mi auto nije išao nikako kad mi je to bilo puklo ...


slika

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sub tra 12, 2008 10:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Hvala Bela na trudu!!!!

Zasto taj srednji slaufic sa bsc-a kako ti kazes, uopce i ide na usisnu cijev od zraka kad je ona slijpea ili blindirana na samoj plastici . Cemu to? Sta su to uopce stavili kad nigdje ne vodi.
Barem kod mene?

Ako i je u safe modu, hoce li on sam nakon nekog vremena sam to ponistit posto sad radi ok ili bas moram da mi poniste to?
Ili se mora nesto stelat?
Pitam samo tako da znam jer ovaj tip kod kojeg idem za ecu je jedino dobar za pobrisat greske..... :lol: :lol: :lol:

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 79 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 6 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan