Sada je: pet lip 20, 2025 7:12 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 57 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Koji LPG sistem
PostPostano: pon ožu 10, 2008 11:59 am 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 04, 2007 9:03 am
Postovi: 299
Lokacija: VD-misto moje malo
Pala je odluka...Volvan će disati plinskim plućima, ..e sad..meštar kod kojeg sam bio(na preporuku više mojih poznanika)kaže da bi kod mene mogao ići čak i "običan"tj.da nema potrebe za ugradnjom skupljeg sistema sa direktnim ubrizgavanjem,da neće biti neko značajnijeg gubitka snage...inače uređaj je Tartarini i svi moji poznanici koji ga imaju do sada imaju samo riječi hvale,ali imaju dosta novije aute i sistem sa direktnim ubrizgavanjem,pa bi htio čuti par vaših mišljenja..inače cijena jeftinijeg sistema je oko 6k-a skupljeg oko 11k...rado bih ovu razliku spremija u džep ali ne pod svaku cijenu.....zato pucajteee :wink:

_________________
S40-1.8-ide ka ZMAJ...hm.....od 4000rpm :obscene-moneypiss:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 12:01 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 04, 2007 9:03 am
Postovi: 299
Lokacija: VD-misto moje malo
Skoro zaboravija -Ph1-1.8 115ks :)

_________________
S40-1.8-ide ka ZMAJ...hm.....od 4000rpm :obscene-moneypiss:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 12:03 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Moj V40 1.8 lpg sa klasičnim sistemom (6k kn), ja zadovoljan, malo se osjeti da je slabiji ali nista strasno vrijedno 5k kn, i računaj da sa direktnim ubrizgavanjem troši više benziona jer ne prebacuje na plin dok se ne ugrije a to je zimi dosta dugo pogotovo ako vozis na kretke reklacije..

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 12:16 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 04, 2007 9:03 am
Postovi: 299
Lokacija: VD-misto moje malo
Da,nažalost vozim jako kratke relacije :? ..ali zar nije rečeno da se plin nemože ubrizgavati dok se ne zagrije u isparivaču ili je za to potrebna stvarno mala temperatura pa se može prebaciti dosta rano :?:

_________________
S40-1.8-ide ka ZMAJ...hm.....od 4000rpm :obscene-moneypiss:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 1:23 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Citat:
Da,nažalost vozim jako kratke relacije :? ..ali zar nije rečeno da se plin nemože ubrizgavati dok se ne zagrije u isparivaču ili je za to potrebna stvarno mala temperatura pa se može prebaciti dosta rano :?:
Nisam bas siguran sta si mislio s pitanjem, ali koliko znam majstori mogu isprogramirati temperaturu motora na kojoj prebacuje na plin, i to je obicno ako se ne varam na 85, 87 stupnjeva(dir. ubrizgavanje), dok na klasičnim sistemima bez obzira na temperaturu motora auto prebacuje na plin kada broj okretaja predje zadani (npr 2000)

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 1:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Kod mene se inače s benzina na plin prebacuje kad voda dođe do nekih 40 stupnjeva gotovo neosjetljivo, a to ti je dosta kratko, cca 3-4 km po zimi u ljetne dane upola, Omegas Landi Renzo jako sam zadovoljan tj. radi bez greške na mom T4 dakle sve preporuke.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 1:47 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 04, 2007 9:03 am
Postovi: 299
Lokacija: VD-misto moje malo
Da,mislio sam na temp.vode....znači oko 40 C..a zašto neki kažu da "odmah"prebacuju na plin ujutro,mislim da li je to moguće ili... :?:

_________________
S40-1.8-ide ka ZMAJ...hm.....od 4000rpm :obscene-moneypiss:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:10 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pon stu 12, 2007 4:07 pm
Postovi: 424
Lokacija: Zagreb, Volovčica
Ma jooj nemoj nikako ali NIKAKO ugrađivati taj "običan" sistem iliti sistem s flanđom jel gubiš jako puno na snazi, a i takvi sistemi su za stare drle. MPI ubrizgavanje plina je jedino što valja jel svaki cilindar dobi istu količinu plina. Ja bi osobno išao kod provjerenih servisa tipa Auto Tim za landi renzo, PCZ za tartarini ili još bolje Zama Teh za prins. Ove lokalne meštre bi ja osobno izbjegavao jel nikad ne znaš s kim imaš posla. Ja trenutno u autu imam tartarini MPI ubrizgavanje i ja sam zadovoljan. Bio i na dynu i mjerili smo snagu na benzin i na plin i na plinu je čak pokazivao 1 ks više :)
A u volva 99% ide prins sistem jel je trenutno najbolji plinski sistem na svijetu i imaju najveću ponudu rezervara


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
Citat:
Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
znaci i u tebe stara verzija plinceka!!!

_________________
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:12 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pon stu 12, 2007 4:07 pm
Postovi: 424
Lokacija: Zagreb, Volovčica
Citat:
Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
Nije moguće kod MPI sistema upravo zato jel to nije zdravo za auto. Treba se motor prvo malo zagrijati ali po ljetu to je negdje 2-3 min, po zimi zna bit 10-ak min. A i ne valja se samo na plin voziti. Treba nekad malo na benzin da se ne zaštopaju dizne jel onda si opet napravio qrac posao jel moraš dati dizne čistiti, ostati bez auta i to još platiti :)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:25 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
Nije moguće kod MPI sistema upravo zato jel to nije zdravo za auto. Treba se motor prvo malo zagrijati ali po ljetu to je negdje 2-3 min, po zimi zna bit 10-ak min. A i ne valja se samo na plin voziti. Treba nekad malo na benzin da se ne zaštopaju dizne jel onda si opet napravio qrac posao jel moraš dati dizne čistiti, ostati bez auta i to još platiti :)
moguće je! nije zdravo ali je moguće! bar na landi renzo sistemu

_________________
s40 t4 2001 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Je moguće je ručno prebacit odmah na plin tj. upaliti auto na plin ali to i nije baš preporučljivo jer bi se nekorištenjem benzinskih dizni iste mogle oštetit, zaštopat .
Nije moguće kod MPI sistema upravo zato jel to nije zdravo za auto. Treba se motor prvo malo zagrijati ali po ljetu to je negdje 2-3 min, po zimi zna bit 10-ak min. A i ne valja se samo na plin voziti. Treba nekad malo na benzin da se ne zaštopaju dizne jel onda si opet napravio qrac posao jel moraš dati dizne čistiti, ostati bez auta i to još platiti :)
Oš se kladit da je to moguće prijatelju samo što ti to nitko neće reć u plinskom servisu upravo iz razloga kojeg si naveo, evo ti jedan primjer da slučajno ostaneš bez benzina recimo kak bi ti upalio auto a imaš plina pun tank, na mom Omegasu je moguče ali to nisam nikad koristio niti mi pada na pamet, inače u ove tri godine nisam imao problema s benzinskim diznama iz razloga što kao prvo koristim aditive za plin i benzin negdje sam pisao o ovom, a i benzin koristim često.

Dražene koji bi to sistem na flanđu terao auto od 200 i kusur konja da normalno radi, kod mene je MPI Landi Renzo Omegas Turbo sistem.


Zadnja izmjena: zlaya, dana/u pon ožu 10, 2008 2:42 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ma jooj nemoj nikako ali NIKAKO ugrađivati taj "običan" sistem iliti sistem s flanđom jel gubiš jako puno na snazi, a i takvi sistemi su za stare drle. MPI ubrizgavanje plina je jedino što valja jel svaki cilindar dobi istu količinu plina. Ja bi osobno išao kod provjerenih servisa tipa Auto Tim za landi renzo, PCZ za tartarini ili još bolje Zama Teh za prins. Ove lokalne meštre bi ja osobno izbjegavao jel nikad ne znaš s kim imaš posla. Ja trenutno u autu imam tartarini MPI ubrizgavanje i ja sam zadovoljan. Bio i na dynu i mjerili smo snagu na benzin i na plin i na plinu je čak pokazivao 1 ks više :)
A u volva 99% ide prins sistem jel je trenutno najbolji plinski sistem na svijetu i imaju najveću ponudu rezervara
ja sam imao običan plin na žgance na 440-tki sa injectionom. Radio je ko bog, i imao je snage kao i na benzin, ali uz opasku da onda troši litru,dvije,tri plina više nego mpi sistem. Ima ga i dugi na svojoj 700 i radi, znači funkcionirat će bez greške, zahvalniji je na kratke relacije jer ga odmah koristiš ako je temp vani iznad 5-10 stupnjeva, za po gradu je to pun pogodak, za autoput nije, jer nije toliko ekonomičan kao mpi. Druge razlike nema. Ja osobno više volim te stare sisteme jer ih imam ja pod kontrolom i ja ga palim i gasim kad ja hoću, A ovaj to radi automatski kak je naštelan. Za obični motor, bez turba, ovaj na flandžu sistem je sasvim u redu.
Ja se trenutno vozim na landirenzo omegas na 940 turbu, i jednako se ponaša ko i na benzin, ajd dobro je složen i sve pet, al znam da ima ljudi koji se pate s tim po par puta dok se to sve ne uđiđi, moj bivši kolega na pontiacu je morao ići u italiju na štelanje jer mu tu nije nitko to znao napraviti.
Sve ovisi kakve si sreće, ak ti je mali onda bu sve ok, a ak imaš velikog onda očekuj probleme ;) Moj je mali očito :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon ožu 10, 2008 2:45 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: čet svi 31, 2007 8:32 pm
Postovi: 482
Lokacija: Zagreb
afaik moguće je promjenom postavki u softveru (neznam točno do koje temperature to funkcionira zimi), ali moraš imati na umu da u tome slučaju nema kretanja ili dodavanja gasa dok se motor opet ne zagrije na min. 40-ak stupnjeva jer se plin ekspanzijom hladi te bi u slučaju većeg protoka plina, ako isparivač nije dovoljno zagrijan, došlo do smrzavanja membrana i dizni što bi u konačnici i rezultiralo oštećenjima istih i naravno nemogučnošću vožnje. Pa buš onda kak i oni kaj su na crno ugrađivali u stojadine i fićeke svojedobno pa svako jutro zimi moraju zaljevati isparivač vrućom vodom da bi uopće mogli upaliti auto.
Znam da je slučaj bio kod frenda da mu je krepala pumpa goriva pa je to rješeno upravo na ovaj način dok mu nije stigla nova.
Ja pak s druge strane mazdu palim na plin bez ikakvih problema i na -10 stupnjeva okolinske temperature na skijanju.
Dakle ključna stvar ti je protok plina, ćim je veći veća je i vjerojatnost za smrzavanje u dovodu.

lp

_________________
V70 T5 ph2
Cover me, I'm changing lanes...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 57 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan