Citat:
Ma jooj nemoj nikako ali NIKAKO ugrađivati taj "običan" sistem iliti sistem s flanđom jel gubiš jako puno na snazi, a i takvi sistemi su za stare drle. MPI ubrizgavanje plina je jedino što valja jel svaki cilindar dobi istu količinu plina. Ja bi osobno išao kod provjerenih servisa tipa Auto Tim za landi renzo, PCZ za tartarini ili još bolje Zama Teh za prins. Ove lokalne meštre bi ja osobno izbjegavao jel nikad ne znaš s kim imaš posla. Ja trenutno u autu imam tartarini MPI ubrizgavanje i ja sam zadovoljan. Bio i na dynu i mjerili smo snagu na benzin i na plin i na plinu je čak pokazivao 1 ks više

A u volva 99% ide prins sistem jel je trenutno najbolji plinski sistem na svijetu i imaju najveću ponudu rezervara
ja sam imao običan plin na žgance na 440-tki sa injectionom. Radio je ko bog, i imao je snage kao i na benzin, ali uz opasku da onda troši litru,dvije,tri plina više nego mpi sistem. Ima ga i dugi na svojoj 700 i radi, znači funkcionirat će bez greške, zahvalniji je na kratke relacije jer ga odmah koristiš ako je temp vani iznad 5-10 stupnjeva, za po gradu je to pun pogodak, za autoput nije, jer nije toliko ekonomičan kao mpi. Druge razlike nema. Ja osobno više volim te stare sisteme jer ih imam ja pod kontrolom i ja ga palim i gasim kad ja hoću, A ovaj to radi automatski kak je naštelan. Za obični motor, bez turba, ovaj na flandžu sistem je sasvim u redu.
Ja se trenutno vozim na landirenzo omegas na 940 turbu, i jednako se ponaša ko i na benzin, ajd dobro je složen i sve pet, al znam da ima ljudi koji se pate s tim po par puta dok se to sve ne uđiđi, moj bivši kolega na pontiacu je morao ići u italiju na štelanje jer mu tu nije nitko to znao napraviti.
Sve ovisi kakve si sreće, ak ti je mali onda bu sve ok, a ak imaš velikog onda očekuj probleme

Moj je mali očito
