Sada je: pet srp 11, 2025 10:16 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri sij 23, 2008 12:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned sij 20, 2008 3:00 pm
Postovi: 910
Lokacija: Mihovljan, Čakovec
evo molio bih sve koji znaju bilo što o tom problemu neka mi napišu, bio bih jako zahvalan!

auto imam od 10. mjeseca 2007 i dogodilo mi se grubo rečeno 10 puta da jednostavno nije odma upalil, stavio sam ključ zaokrenulo i nakon nekih 3 sekunde "verglanja" motora je upalio i sve je ok bilo! nikad ne dodajem gas kod startanja motora pa nisam niti tad! mislio sam probat ću slijedeći put kad mi se to dogodi dodat gas pa da vidimo dal će lakše upalit! i evo dogodilo mi se u subutu opet da nije htio odmah upalit i dodao sam gas, auto je upalio, međutim sav auto se počeo tresti :shock: :cry: odmah sam ugasio motor i nakon nekoliko sekuni ga upalio i opet se auto treso, opet sam ga ugasio i ponovno upalio, i starto je s prve bez problema i sve je bilo opet ok, dan poslje mi se opet to dogodilo, trebalo mu je oko 3 sekunde da starta i sve ok! jedino što mogu primjetit je da sam ga u tu subutu i nedelju oprao! dogodilo mi se i danas, 3 sekunde i upali! u tako kratkom vremenskom roku mi se to nije pojavilo toliko puta!

stoga molim bilo kakav savijet! na servisu u 10. mjesecu u biškupu se pokazalo sve ok, napomenuo sam da nije odma startal , kažu da možda bezin (tankam na ini 98micu, ili na omw-u 100tku) ili zbog toga jer je auto stajao pola godine prije nego je došao u moje ruke! bojim se da nebi to postalo uskoro problem!

KIKIR6: da ga dofuram pa da se pogleda što bi moglo biti!?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 6:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Meni se to dešavalo poslije preslagivanja motora, ali vremenom je prestalo. Morao sam ga paliti sa gasom, a prvih desetak sekundi je radio na jako niskim okretajima, kao da će crknut. Kažu da se kompjuter malo zblesirao jer je dugo bio bez struje. sad je sve ok.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 8:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
FPR- regulator pritiska goriva te vjerovatno jebe, cca 500 kn ti košta, na diagnostici ti to neće pokazat kao grešku jer auto u principu pali i sve je ok samo što je on u banani pa ti pušta tlak goriva, i kad ga pališ tj, kad on nabije dovoljan pritisak onda upali normalno nakon kračeg verglanja, to se meni događalo, znači ugasim auto vruć i nakon sat ga idem zapalit i zavergla mi jedno par sec i upali.

LP


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 8:57 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Isti ili slićni moji jučerašnji simptomi koji se povlaće več duže vremena samo kaj ja vozim 850-ku pa neznam jel je sustav dobave goriva isti.
Rezultat promjena pumpe goriva,kolko košta nova nemam pojma jer sam stavio drugu iz polovnog auta.
E odmah jedno pitanje: Vozim se na plin i primjetio sam da pumpa goriva u stvari radi cijelo vrijeme i dok se ja vozim na plin pa si mislim da ju u stvari to ne zajebava
Možda da složim kakav rele koji bi gasioo pumpu goriva kod vožnje na plin :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 9:11 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Slavene, da li vidiš kakvu sličnost :?: :?: :?: viewtopic.php?t=841

ps: obrati pažnju na moj 3. post u toj temi


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 10:31 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned sij 20, 2008 3:00 pm
Postovi: 910
Lokacija: Mihovljan, Čakovec
puno hvala svima na pomoći, što da sad na kraju napravim???
Citat:
Ak' treba i krvi bum dal za Volvo :wink:
Boris; očito smo jako slični :D :D :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 10:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Isti ili slićni moji jučerašnji simptomi koji se povlaće več duže vremena samo kaj ja vozim 850-ku pa neznam jel je sustav dobave goriva isti.
Rezultat promjena pumpe goriva,kolko košta nova nemam pojma jer sam stavio drugu iz polovnog auta.
E odmah jedno pitanje: Vozim se na plin i primjetio sam da pumpa goriva u stvari radi cijelo vrijeme i dok se ja vozim na plin pa si mislim da ju u stvari to ne zajebava
Možda da složim kakav rele koji bi gasioo pumpu goriva kod vožnje na plin :?:
Tak ti i kod mene radi, znači pumpa vrača benzin natrag u rezervuar, tj. kruži i to je tak uredu, ne radi ona na prazno.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 10:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
puno hvala svima na pomoći, što da sad na kraju napravim???
Citat:
Ak' treba i krvi bum dal za Volvo :wink:
Boris; očito smo jako slični :D :D :D
A kaj kreni od najeftinijeg, promjeni FPR pa ćeš vidjet, možda kaj Kiki pametno prozbori.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 10:55 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
Tak ti i kod mene radi, znači pumpa vrača benzin natrag u rezervuar, tj. kruži i to je tak uredu, ne radi ona na prazno.
Slažem se s tobom Zlaya, ali pitanje je koliko ima benzina u rezervaru, neki ljudi koje znam da voze na plin kažu da im je dosta 5-6 litara benzina za dva mjeseca i oni fakat ta dva mjeseca voze na rezervi. Mislim da pumpa u tim slučajevima nije baš presretna kad konstantno vrti tih par litara pomješanih s nekim čudnim stvarima koje su se godinama nataložile na dno(tu i tamo ipak uđe neko smeče s gorivom). Pumpe u rezervaru su predviđene da "plivaju" u gorivu a ne da "stoje na lokvici", tako da bi ja ipak predložio nekakvo isključivanje pumpe u takvim extremnim slučajevima radi same pumpe.
Mislim da je u slučaju 850-tke pumpa van rezevara, pričvršćena na podnicu ali opet je problem s talogom.
U svakom slučaju i pumpe imaju vijek trajanja, cijena im je od 100€ na više, pa zašto ne produžiti život jadnim pumpama.

Ugradi se prekidač za pumpu, pa se još sakrije na neko xy mjesto i eto dvije muhe jednim udarcem :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 11:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Da napravi si prekidaš i kad jednom u pretjecanju ostaneš bez plina na gasu, tj. kad ti propadne gas na turi, a znamo kako točno pokazivač nivoa plina točno pokazuje, a ti imaš isključenu pumpu s nekim prekidačom i aj bok ode ti pod šleper, da je to tvornica predvidila da se to tako radi s isključivanjem pumpe onda bi to i riješili na drugi način, pa logično je i preporučljivo da nikad nisi ispod četvrt rezervuara benge tj. da se voziš na rezervi upravo radi hlađenja pumpe, al neboj se nisu vrbove ja se već vozim na plin skoro 7 god. i naikad mi njie riknula pumpa.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 11:57 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
Slažem se s tobom Zlaya, ... tako da bi ja ipak predložio nekakvo isključivanje pumpe u takvim extremnim slučajevima radi same pumpe....

Zlaya, slažem se ta je takva situacija užasno neugodna i j..o pumpu i cijeli auto kad se to desi.
Ok, znam da pumpe rade i rade i zuje ali opet rade, ali kažem iz iskustva vezanog uz broj prodanih pumpi ljudima koji voze na plin,
a bengu drže "u rezervi", svi oni traže garanciju na novu pumpu, tu i tamo sam extremima savjetovao taj trik s prekidačem,
nadam se da su auti čitavi :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 12:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Da ali na plinskom sistemu postiji jedan rele koji prebacuje sa plina na benzin pa sam se mislio na njega spojiti.Tak da kad nestane plina on ugasi plinski sustav i automatski pokrene pumpu goriva
Na 850-ki je pumpa potopljena u rezervoar znači pliva u gorivu i da dosta se vozim na rezervi jer mi je glupo dodatno opterečivati auto sa 40-ak litara goriva koji bi bilo pola rezervoara ali ste mi dali misliti s tim da ak je malo goriva možda pumpa radi na prazno tj.cirkulira malo goriva pa ga ponekad nema niti dovoljno.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 2:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Svi mogući problemi su opisani u temi koju je stavio Boris..

Ja bi preporučio da se prekontrolira ventil pritiska ko što ti je rekao Zlaja i kopčati ga na komp. da se vidi dali nije sad slučajno nešto zapamtio, pa onda ako to ne riješi problem ići dalje tražiti.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 8:53 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned srp 01, 2007 5:33 pm
Postovi: 234
Lokacija: Zagreb
što se tiče pumpe i plina, bila je negdje vrlo dugačka diskusija o tome i na kraju se došlo do zaključka da benzin ipak malo hladi injektore makar ne prolazi kroz njih i da je možda bolje da pumpa radi cijelo vrijeme. Ljudi koji su prešli na plin se počinju vrlo čudno ponašati i odjednom je puno imati benzina unutra za 150kn i tako si osiguraju normalan rad motora a da ne pričam da je zdravo tu i tamo provozati auto na benzin ako ništa drugo onda zbog injektora..
kome je draže riskirati da uništi pumpu i injektore jer sada odjednom nema za par litara benzina uliti onda neka mu je sa srećom..
moje mišljenje

_________________
s40 t4 2001 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri sij 23, 2008 10:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned sij 20, 2008 3:00 pm
Postovi: 910
Lokacija: Mihovljan, Čakovec
Citat:
Svi mogući problemi su opisani u temi koju je stavio Boris..

Ja bi preporučio da se prekontrolira ventil pritiska ko što ti je rekao Zlaja i kopčati ga na komp. da se vidi dali nije sad slučajno nešto zapamtio, pa onda ako to ne riješi problem ići dalje tražiti.
ok pobrinut ću se da se pregleda, a onda ću kad stignem i svratit do vas!
hvala na savijetu!
PS: pretražio sam forum al nisam ništa takvo našao, pa sam zbog toga otvorio temu, očito nisam primjetil ovo od borisa!
nov sam tu pa sorry na geškama!!! bit će bolje :)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan