Sada je: pet lip 27, 2025 12:16 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto pro 25, 2007 2:44 pm 
Offline

Pridružen/a: uto pro 25, 2007 11:22 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Jos jednom pozdrav od novog clana...

Pitanje za sve oni koji znaju znanje...u skoroj buducnosti(max 6mjeseci) planiram kupiti polovnog volva pa se dvoumim izmedju ta dva modela s obzirom da sam otac sina od 2,5 god koji trazi dosta prostora a u planu je jos jedno dijete kroz dogledno vrijeme tako da u obzir dolaze obje varijante zbog prostora...
uglavnom,zanima me iz prve vlasnika doticnih auta s tom motorizacijom kakva su im dosadasnja iskustva ,dobre/lose(eventualno)strane auta,udobnost,prostranost,kvarovi,cijene servisa i gdje servisirati auto te na kraju ugradnja plina

konkretno,gledao bi godiste gospodnje 2003.04. i 05. te naravno od motorizacije dolazi samo 2.4 od 170 konja ili 2.0T od 200konja
volio bi da mi argumentirano objasnite prednosti/manje oba modela jer su mi oba modela super a mozda ce urpavo vas glas presuditi kojeg da uzmem! :D
i da,planiram staviti na njega plin pa se nadam da cete i tu dati koji dobar i prijateljski savjet
p.s.Sretan Bozic svima i tnx unaprijed


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 2:58 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet lis 11, 2007 11:03 am
Postovi: 208
Lokacija: Slovenija
Bok!

Idi na V50 godište '05. Nečeš da vjeruješ, ali S60 ima na zadnjim sjedalima i u gepeku manje prostora nego V50. V50 ima također bolji i sodobniji design a i kod modela godina 2005 izboljšali so djelove koji su se često kvarili.

_________________
ALJAŽ
VOLVO
V50


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 3:23 pm 
Offline

Pridružen/a: uto pro 25, 2007 11:22 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Citat:
Bok!

Idi na V50 godište '05. Nečeš da vjeruješ, ali S60 ima na zadnjim sjedalima i u gepeku manje prostora nego V50. V50 ima također bolji i sodobniji design a i kod modela godina 2005 izboljšali so djelove koji su se često kvarili.
i meni nekako vise pase v50 zbog ponude prostora u gepeku ali mislim da mi je 05 model ipak malo preskup s obzirom da kada zatvorim financijsku konstrukciju,ostajem u minusu za ugradnju plina
04 bi islo a 05 ako uleti nesto full povoljno
hm..stvarno cudno da v50 ima vise mjesta na zadnjim sjedalima od s60...slazem se,dizajnom mi je dosta ljepsi..zapravo,jedan od najljepsih karavana na trzistu za razliku od jedne honde accord koji u karavanskoj inacici je drek od dizajna :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 3:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Zasto ne V70? V50 je rijedak na trzistu rabljenih, nov je model pa drzi cijenu, tako da nije nista jeftiniji od veceg brata. Sto se tice motora, 2.4 20v je solidna motorizacija no nije ono sto ocekujes od 170KS. 2.0T ima 180KS, i nije neka prevelika razlika u odnosu na 2.4 atmosferca. Moj bi izbor bio 2.5T (210KS). Vrlo civiliziran pogon ugodan za voznju, potrosnja je gotovo ista kao i na slabijim modelima.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 3:57 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
O S60 sam vec dosta napisao: viewtopic.php?t=561&start=30

Uzimajuci u obzir razloge koje si naveo za kupnju, slozio bih se da je V50 bolji izbor. S60 se ne kupuje ako je ponuda prostora medju glavnim kriterijima, nije on za to napravljen. Mjesta za noge na zadnjoj klupi je sramotno malo, a veliki prtljaznik kvari malen otvor.

Ali ni V50 nije teretnjak ... Da trebam mjesto za djecja kolica ja bih ipak trazio V70.

Najveci plus (bar za mene, to je subjektivno) za S60 je vozacevo i suvozacevo mjesto. U C30/S40/V50 se ipak osjeti da sjedis u (premium) Golf klasi. S60/V70/S80 su najmanje za jedan konfekcijski broj veci, ne toliko po centimetrima, vise po osjecaju. Mislim da je napametnije da odes u Volvo salon i sam ustanovis kakva je situacija ... Mozda ti se cak vise svidi "kompaktnost" 50-ice.

P.S. 2.0T sa 200 konja u 60-ici ne postoji. Postoji 2.0T sa 180 konja i 2.5T sa 210 konja (mislim da je prije imao 200). Ako znas od koga kupujes auto i ne moras brinuti da ce ti turbina otici u jednoj ili dvije godine, kupi turbasa. Ako ti proslost auta nije poznata, onda je atmosferac sigurniji izbor.

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 4:02 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Haha, kakav timing :lol:

slika

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 4:05 pm 
Offline

Pridružen/a: uto pro 25, 2007 11:22 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
Citat:
O S60 sam vec dosta napisao: viewtopic.php?t=561&start=30

Uzimajuci u obzir razloge koje si naveo za kupnju, slozio bih se da je V50 bolji izbor. S60 se ne kupuje ako je ponuda prostora medju glavnim kriterijima, nije on za to napravljen. Mjesta za noge na zadnjoj klupi je sramotno malo, a veliki prtljaznik kvari malen otvor.

Ali ni V50 nije teretnjak ... Da trebam mjesto za djecja kolica ja bih ipak trazio V70.

Najveci plus (bar za mene, to je subjektivno) za S60 je vozacevo i suvozacevo mjesto. U C30/S40/V50 se ipak osjeti da sjedis u (premium) Golf klasi. S60/V70/S80 su najmanje za jedan konfekcijski broj veci, ne toliko po centimetrima, vise po osjecaju. Mislim da je napametnije da odes u Volvo salon i sam ustanovis kakva je situacija ... Mozda ti se cak vise svidi "kompaktnost" 50-ice.

P.S. 2.0T sa 200 konja u 60-ici ne postoji. Postoji 2.0T sa 180 konja i 2.5T sa 210 konja (mislim da je prije imao 200). Ako znas od koga kupujes auto i ne moras brinuti da ce ti turbina otici u jednoj ili dvije godine, kupi turbasa. Ako ti proslost auta nije poznata, onda je atmosferac sigurniji izbor.
hvala na objasnjenju...vidim da je link za s60 i vise nego koristan! :wink:
servisi,osiguranja,ugradnja plina?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 4:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 01, 2007 6:46 am
Postovi: 644
Lokacija: SPLIT
Nije mi namjera ulazit u nikakve polemike. Ne zato šta mi je ovo več drugi Volvač s istim motorom od 170KS ali prijatelji moji pogledajte malo po več poznatim sajtovima polovnih automobila u kojoj mjeri je zastupljenost ovog (ne-civiliziranog atmosferca) motora u odnosu na sve ostale motore svih VOLVO modela u koje se ugrađivao 5-cilindraš. :wink: Daleko je u prednosti na sve ostale koliko sam ja primjetio. Vjerujem da bi V50 sigurno bio prikladniji zbog svih navedenih razloga.

_________________
DS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 4:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Servisi:
Vlasnik sam 16 mjeseci, do sada nije bilo nikakvog servisiranja osim redovitog (auto je imao 137.000km, sada ima 164.000). Na 160.000 sam imao "veliki" servis, mjenjanje jermena i ostalog ... 550 EUR kod mog servisera (nije ovlasteni, ali tip zna sta radi). Na 140.000 je imao redoviti "normalni" servis, ali se ne sijecam koliko je kostao ... Mislim da oko 200 EUR.

Osiguranje:
Sto se tice osiguranja ... U Sloveniji su granice za razrede osiguranja (...), 80KW, 100KW, 130KW, tako da je moj sa 125KW najjaci S60 koji ne pada u najvisi razred. 2.0T je bas zbog toga dosta nepopularan (ima 132KW). Imam kasko sa 50% bonusa, tako da mislim da me sve ukupno kosta oko 800 EUR/godisnje (pola obavezno, pola kasko).

Plin:
O ugradnji plina sam dosta razmisljao, mislim da bi mi se cak i isplatilo (premda su kod nas cijene ugradnje dosta vise nego kod vas), ali me je jednostavno strah da mi ne uniste auto. Na internetu se moze svasta procitati ... A ja sam toliko zadovoljan sa autom, da necu da riskiram ... Strasno sam razocaran nad kvalitetom usluga u nasoj drzavici i svaki puta kada sam nesto investirao u auto, to me udarilo po glavi zbog nestrucnog rada. Necu reci da nitko u SLO ne zna svoj posao, ali ja imam valjda toliku nesrecu, da uvijek naletim na nekog nesposobnjakovica.

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 4:49 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 11:32 am
Postovi: 90
Lokacija: Ljubljana
Citat:
Nije mi namjera ulazit u nikakve polemike. Ne zato šta mi je ovo več drugi Volvač s istim motorom od 170KS ali prijatelji moji pogledajte malo po več poznatim sajtovima polovnih automobila u kojoj mjeri je zastupljenost ovog (ne-civiliziranog atmosferca) motora u odnosu na sve ostale motore svih VOLVO modela u koje se ugrađivao 5-cilindraš. :wink: Daleko je u prednosti na sve ostale koliko sam ja primjetio. Vjerujem da bi V50 sigurno bio prikladniji zbog svih navedenih razloga.
Mislim da grim nije htio reci da je 2.5T civiliziran u odnosu na 2.4, nego je ciljao na T5, koji je poznat po svojoj "brutalnosti" ...

_________________
Scio me nihil scire.


Vrh
   
PostPostano: uto pro 25, 2007 8:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Jos jednom pozdrav od novog clana...

Pitanje za sve oni koji znaju znanje...u skoroj buducnosti(max 6mjeseci) planiram kupiti polovnog volva pa se dvoumim izmedju ta dva modela s obzirom da sam otac sina od 2,5 god koji trazi dosta prostora a u planu je jos jedno dijete kroz dogledno vrijeme tako da u obzir dolaze obje varijante zbog prostora...
uglavnom,zanima me iz prve vlasnika doticnih auta s tom motorizacijom kakva su im dosadasnja iskustva ,dobre/lose(eventualno)strane auta,udobnost,prostranost,kvarovi,cijene servisa i gdje servisirati auto te na kraju ugradnja plina
Kao vlasnik S60 i imalac dvoje klinaca smatram da taj auto nije idealan za obiteljske potrebe. Daleko od toga da je los, ali prenstvena namjena je da udobno i brzo prebaci dvoje ljudi na prednjim sjedalima par stotina km u jednom i nazad smjeru. Gepek je sam po sebi dovoljno velik, ali nije bas nesto praktican zbog malog otvora. Kolica i jos ponesto bez problema stane.
Ono sto jest problem je relativno niski krov otraga i treba malcice saviti kicmu kad se djecu utrpava u njihove sjedalice. Drugi je problem moja duzina od 195 cm koja trazi pomak sjedala (skoro) do kraja, a onda kcer od nepune tri godine nema kud sa nogama. Pa se ja onda povucem 5 cm naprijed, ali nije udobno niti njoj niti meni.
Sto se tice drugog dijela dileme (V50), auto je (iznutra) primjetno uzi, nesto kraci i (cak) nesto vislji. I neka dizajnerska rjesenja unutrasnjosti su IMHO korak nazad u odnosu na S60/V70. Gepek je litarski cak i manji, ali je puno pristupacniji i prakticniji. Isto tako, nema problema sa niskim krovom jer se on skoro niti ne spusta do straznjeg stakla. Sto se tice mjesta u duzinu na straznjim sjedalima ne znam kakva je. Ali odes u salon sa metrom, podesis sjedalo kako tebi pase u jednom i drugom autu i izmjeris duzinu. :D


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 9:38 pm 
Offline

Pridružen/a: uto pro 25, 2007 11:22 am
Postovi: 13
Lokacija: Zagreb
hvala ljudi,puno ste mi pomogli! :D
jos bi volio cuti u praksi s plinarom pa da se rjesimo i te dileme da li stavljati plin ili ne ali ja sam nacelno za!
ako netko ima losa saznanja,neka da koji konkretni komentar


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 9:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Što se tiće plina na 2,4 motorima treba ugraditi dodatno podmazivanje zbog ventila ( kad nađem link stavit ću ) pisalo je u auto blicu, a ostalo hoda tak da nema problema.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 25, 2007 10:45 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: čet lis 11, 2007 11:03 am
Postovi: 208
Lokacija: Slovenija
I još cifre:

S60
slika

V50
slika

_________________
ALJAŽ
VOLVO
V50


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri pro 26, 2007 12:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Mislim da grim nije htio reci da je 2.5T civiliziran u odnosu na 2.4, nego je ciljao na T5, koji je poznat po svojoj "brutalnosti" ...
Tocno. 2.4 20v je takodjer iznimno linearan motor, ugodan za voznju i nikako nije los izbor. No, ako ga usporedis sa npr BMW 523, motor je primjetno slabiji. Da se razumijemo, moj otac vozi S80 2.4 20v sa 140KS i u normalnoj upotrebi je i taj motor sasvim dovoljan. Buduci da se auto kupovao nov, i da je verzija sa 170KS bila osjetno skuplja, novci su se radije preusmjerili u dodatnu opremu. Da se nekim slucajem kupovao rabljeni auto, sigurno bi se islo na 2.4T ili 2.9 R6 (odlican motor, nevjerojatna mirnoca i tisina!) buduci da su kod rabljenih razlike u cijeni vrlo male.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan