Nema na čemu.
To je taj 1.6 Fordov EcoBoost. Auto izgleda odlično, facelift model, R-Design, ali džaba, ja ne bih rizikovao zbog motora.
T3 ti je također taj isti 1.6 Fordov EcoBoost, samo od 110 kW. Za njega sve isto važi. Tako da zaobiđi i njega. Euro 5 je i ugrađivao se od novembra 2010. godine do aprila 2015. godine.
Od aprila 2015. godine ugrađuje se T3 koji je 2.0 (1969 cc) i ima 112 kW i Euro 6 je. Također redni/linijski sa četiri cilindra. Za njega sam barem 90% siguran da je Volvov turbo benzinac (Fordov nije sigurno, a čisto sumnjam da je PSA).
Fordov EcoBoost sa kojim nećeš fuliti je 2.0 (redni/linijski sa četiri cilindra). Bile su dvije verzije [obje su 2.0 (1999 cc), ali se vode pod oznakama 2.0T i T5]:
1. 2.0T od 149 kW (Euro 5) - ugrađivao se od aprila 2010. do novembra 2011. godine
2. T5 od 177 kW (Euro 5) - ugrađivao se od novembra 2010. do novembra 2013. godine
Od novembra 2013. godine, pa do kraja proizvodnje dolazi T5 (2.0 - 1969 cc; redni/linijski sa četiri cilindra) od 180 kW, koji je Euro 6 i za kojeg sam također barem 90% siguran da je pravi Volvov turbo benzinac. Opet ponavljam, Fordov nije sigurno, a čisto sumnjam da je PSA. Također isti taj motor samo sa 180 kW je označen kao T6 AWD (Euro 6).
Postojao je i 3.0 T6 AWD (redni/linijski sa šest cilindara, Euro 5, 2953 cc) od 224 kW. Ugrađivao se od aprila 2010. do aprila 2014. godine.
Ford je inače moj omiljeni proizvođač i vozim samo Fordove, tako da sam upućen i kažem realno kako i šta jeste. Volvo u potpisu je od mog starog, ali inače za mene važi, ako ne Ford onda Volvo.

Pošto SAAB-a više nema.
Kroz sve ovo sam već prošao, jer smo jaran i ja mjesecima za njega istraživali, raspitivali se, gledali, tražili... sve oko S/V60-ke druge generacije.
On je također tražio samo turbo benzinca (svakako atmosferskih nema u drugoj generaciji). Došli smo do sljedećih zaključaka:
1. T2 mu je nedovoljan kada su perfomanse u pitanju,
2. T3 koji je 1.6 je za zaobići,
3. T3 koji je 2.0 je opcija,
4. T4 koji je 1.6 je za zaobići,
5. T4 koji je 2.0 je opcija,
6. 2.0T je opcija (negativnost je potrošnja),
7. T5 je opcija (negativnost je potrošnja),
8. Drugi T5 je opcija (negativnost je potrošnja),
9. Oba T6 su za zaobići, jer previše troše i
10. Polestar AWD neću ni komentarisati.
P. S. Na kraju je kupio Mondea pete generacije iz 2015. godine sa 1.5 EcoBoostom (118 kW; Euro 6).