Sada je: uto pro 10, 2019 8:31 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned lip 23, 2019 9:29 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub vel 02, 2013 1:38 pm
Postovi: 54
Vozi: Volvo s60 d5
Lokacija: Kutina
Dali netko ovdje vozi navedeni model u naslovi.

Razmišljam o prelasku na benzica pa bi volio čuti iskustva iz prve ruke.

Hvala.


Vrh
   
PostPostano: ned lip 23, 2019 2:19 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 38
A što te konkretno zanima?

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG


Vrh
   
PostPostano: ned lip 23, 2019 2:25 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub vel 02, 2013 1:38 pm
Postovi: 54
Vozi: Volvo s60 d5
Lokacija: Kutina
Zanima me sve.
Kakav je za održavanje, na što paziti kod kupovine, koliko je žedan u normalnoj voznji?
Nemam nikakvih iskustava sa volvo benzincima.
A vidim da su kod nas rijetkost.


Vrh
   
PostPostano: ned lip 23, 2019 11:27 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 23, 2017 1:00 am
Postovi: 38
Volvo benzinci jesu rijetki, ali ne samo kod nas već u cijeloj Europi; pogotovo noviji jer je sve zahvatila meni neobjašnjiva dizel manija (pogotovo ovi koji ih uzimaju za kratke relacije i gradske vožnje).

Što se tiče održavanja, benzinac je dosta zahvalniji po pitanju servisa od dizelaša. Od 6 Volvo-a (5 benzin i jedan dizel), manje od 2.0 motora još nisam imao, pa ne mogu komentirati taj 1.6 motor, ali možda netko od ljudi odavde koji su ih imali i/ili na njima radili mogu.
Većina benzinaca koje mi u obitelji vozimo su LPG, problema nikad nikakvih. Nije da problema u početku nije bilo, ali i to što se pojavljivalo je uglavnom krajnji nemar prijašnjih vlasnika koji bi vozili aute od 40k € i više, a puno im je dati za redovni servis, 150 kn za filter goriva i slično...

_________________
2001 Volvo S60 2.4T, LPG - u dijelovima
2011 Volvo S60 2.0T Summum
2008 Volvo V70 2.5T Kinetic, LPG


Vrh
   
PostPostano: pon lip 24, 2019 12:18 am 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 105
Vozi: V40 1.9D
Ako je to 1.6 T motor, to je Fordov EcoBoost motor. Tako da, što se tiče motora ti se možda bolje raspitati po Ford forumima.


Vrh
   
PostPostano: pon lip 24, 2019 9:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2697
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Meni su rekli na vise mjesta da je to iz psa grupacije motor i da nema veze s Fordom , a mislim da i na vikipediji tako piše


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pon lip 24, 2019 1:51 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub vel 02, 2013 1:38 pm
Postovi: 54
Vozi: Volvo s60 d5
Lokacija: Kutina
Totalo je teško naći neka konkretna iskustva vlasnika takvih vozila.
Ja imam osjećaj da to ne može biti loš izbor.
Volio bih da se nađe netko tko može iz osobnog iskustva reći sto ga je sve mučilo i šro mu se svidjelo.

Možda se još netko javi.


Vrh
   
PostPostano: pon lip 24, 2019 2:47 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 180
Vozi: S60 D2 DriveE
Ako je 1.6 turbo benzin i ako je stvarno iz PSA grupe onda bježi glavom bez obzira.

Bježi od bilo kojeg PSA benzinca, turbo ili ne.


Vrh
   
PostPostano: pon lip 24, 2019 3:24 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 128
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Znači auto je 2014. godište?

Koji T4 je u pitanju? 1.6 ili 2.0? Koliko kW ima? Oba su redni/linijski sa četiri cilindra.


1.6 je Fordov EcoBoost od 132 kW (Euro 5; ugrađivao se od novembra 2010. do aprila 2015.). Zaobiđi ga. Svaki Fordov model (dolazio je u 110, 118 i 132 kW verzijama u Fordovima) u koji se ugrađivao imao je problema s njim. Problem je taj da počne gubiti rashladnu tečnost zbog slabe cirkulacije iste, koja je znala iscuriti po motoru, pa je dolazilo do zapaljenja. Bilo je i smrtnih slučajeva gdje ljudi nisu uspjeli izaći na vrijeme iz auta. A i znala je ispariti, pa bi dolazilo do pregrijavanja i ostalih problema koje pregrijavanje izaziva.

Motor kao motor je odličan, ali ima taj problem koji je dosta čest. 1.5 EcoBoost (nema ga u Volvu), koji je 2014. godine naslijedio 1.6, postao je Euro 6 i riješio je sve te probleme i on je za svaku preporuku.


Što se 2.0 tiče, barem 90% sam siguran da su to pravi Volvovi trubo benzinci (Fordovi nisu sigurno, a čisto sumnjam da su PSA). Oni su samo u facelift modelima, dok 1.6 imamo i u modelima prije i poslije facelifta.

2.0 je dolazio u dvije verzije:

1. 1984 cc sa 132 kW (Euro 5; počeo se ugrađivati 2013. godine, pa do kraja proizvodnje)

2. 1969 cc sa 140 kW (Euro 6; počeo se ugrađivati u aprilu 2015. godine, pa do kraja proizvodnje)


Što se tih motora tiče, iskreno ne znam kako su se pokazali, ali ako su pravi Volvovi turbo benzinci, mislim da tu nema fule.


Eh sada, tu su još i T2, T3, 2.0T, T5 i T6 - sve su to turbo benzinski izbori.


Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2019 6:51 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub vel 02, 2013 1:38 pm
Postovi: 54
Vozi: Volvo s60 d5
Lokacija: Kutina
Ovo što sam gledao (uspio naći) je 1.6 132 kw.
Primjer
https://www.autoscout24.hr/ponude/volvo ... 50040a8146

Možda bi pametnije opcija bio T3.
Ne žuri mi se sa kupovinom naići će i ostali.
Hvala ti na iscrpnom komentaru.


Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2019 10:04 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 128
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Nema na čemu.


To je taj 1.6 Fordov EcoBoost. Auto izgleda odlično, facelift model, R-Design, ali džaba, ja ne bih rizikovao zbog motora.


T3 ti je također taj isti 1.6 Fordov EcoBoost, samo od 110 kW. Za njega sve isto važi. Tako da zaobiđi i njega. Euro 5 je i ugrađivao se od novembra 2010. godine do aprila 2015. godine.

Od aprila 2015. godine ugrađuje se T3 koji je 2.0 (1969 cc) i ima 112 kW i Euro 6 je. Također redni/linijski sa četiri cilindra. Za njega sam barem 90% siguran da je Volvov turbo benzinac (Fordov nije sigurno, a čisto sumnjam da je PSA).


Fordov EcoBoost sa kojim nećeš fuliti je 2.0 (redni/linijski sa četiri cilindra). Bile su dvije verzije [obje su 2.0 (1999 cc), ali se vode pod oznakama 2.0T i T5]:


1. 2.0T od 149 kW (Euro 5) - ugrađivao se od aprila 2010. do novembra 2011. godine

2. T5 od 177 kW (Euro 5) - ugrađivao se od novembra 2010. do novembra 2013. godine


Od novembra 2013. godine, pa do kraja proizvodnje dolazi T5 (2.0 - 1969 cc; redni/linijski sa četiri cilindra) od 180 kW, koji je Euro 6 i za kojeg sam također barem 90% siguran da je pravi Volvov turbo benzinac. Opet ponavljam, Fordov nije sigurno, a čisto sumnjam da je PSA. Također isti taj motor samo sa 180 kW je označen kao T6 AWD (Euro 6).

Postojao je i 3.0 T6 AWD (redni/linijski sa šest cilindara, Euro 5, 2953 cc) od 224 kW. Ugrađivao se od aprila 2010. do aprila 2014. godine.


Ford je inače moj omiljeni proizvođač i vozim samo Fordove, tako da sam upućen i kažem realno kako i šta jeste. Volvo u potpisu je od mog starog, ali inače za mene važi, ako ne Ford onda Volvo. :) Pošto SAAB-a više nema. :P :D


Kroz sve ovo sam već prošao, jer smo jaran i ja mjesecima za njega istraživali, raspitivali se, gledali, tražili... sve oko S/V60-ke druge generacije.

On je također tražio samo turbo benzinca (svakako atmosferskih nema u drugoj generaciji). Došli smo do sljedećih zaključaka:

1. T2 mu je nedovoljan kada su perfomanse u pitanju,

2. T3 koji je 1.6 je za zaobići,

3. T3 koji je 2.0 je opcija,

4. T4 koji je 1.6 je za zaobići,

5. T4 koji je 2.0 je opcija,

6. 2.0T je opcija (negativnost je potrošnja),

7. T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

8. Drugi T5 je opcija (negativnost je potrošnja),

9. Oba T6 su za zaobići, jer previše troše i

10. Polestar AWD neću ni komentarisati. :D


P. S. Na kraju je kupio Mondea pete generacije iz 2015. godine sa 1.5 EcoBoostom (118 kW; Euro 6).


Zadnja izmjena: VolvoV50, dana/u uto lip 25, 2019 7:36 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2019 5:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub vel 02, 2013 1:38 pm
Postovi: 54
Vozi: Volvo s60 d5
Lokacija: Kutina
Znači 2.0 su opcije.
Moram to istražiti šta se nudi sa tim motora.

Skroz su zakomplicirali sa motorima.
Dali itko zna šta su baš volvo i motori od 2013 do danas i dizel i benzin.


Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2019 6:16 pm 
Offline

Pridružen/a: pon ruj 21, 2015 11:37 am
Postovi: 105
Vozi: V40 1.9D
Mislim da ti je najjednostavnije prepoznat Volvo motor po kubikazi.

Diesel motori su:
- 1969 ccm, 4 cilindra
- 2400 ccm, 5 cilindara
- 1984 ccm, 5 cilindara

Benzinci:
- 1969 ccm, 4 cilindra
- 2497 ccm, 5 cilindara
- 1984 ccm, 5 cilindara (za ovaj nisam siguran jel dolazio 2013. još uvijek)

Možda je bilo još nekih motora, ali ovo su češći.
Znači zapravo svi 5 cilindara su Volvo, a ako je 4 cilindra, onda je samo ovaj od 1969 ccm Volvo.


Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2019 7:33 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 128
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
icokt je napisao/la:
Mislim da ti je najjednostavnije prepoznat Volvo motor po kubikazi.

Diesel motori su:
- 1969 ccm, 4 cilindra
- 2400 ccm, 5 cilindara
- 1984 ccm, 5 cilindara


Benzinci:
- 1969 ccm, 4 cilindra
- 2497 ccm, 5 cilindara

- 1984 ccm, 5 cilindara (za ovaj nisam siguran jel dolazio 2013. još uvijek)

Možda je bilo još nekih motora, ali ovo su češći.
Znači zapravo svi 5 cilindara su Volvo, a ako je 4 cilindra, onda je samo ovaj od 1969 ccm Volvo.

To što sam boldirao je tačno.


Taj 2.0 od 1984 cc je redni/linijski sa četiri cilindra. Njega sam već nabrojao. To je T4 od 132 kW koji se počeo ugrađivati 2013. godine, pa do kraja proizvodnje. Euro 5 je.

Osim ako nema neki 2.0 od 1984 cc koji je redni/linijski petak za koji ja ne znam, što nije isključeno.


Ostale motore sam ja nabrojao, a ti si me potsjetio na taj T5 AWD (2.5 - 2497 cc) kojeg si ti nabrojao. Na njega sam bio zaboravio. Redni/linijski sa pet cilindara je i ima 187 kW. Ugrađivao se od 2013. do 2015. godine. Znam da ga moj jaran nije uzimao u obzir, jer je prevelik potrošač. Za njega isto ono važi, barem 90% sam siguran da je Volvov turbo benzinac (Fordov nije sigurno, a čisto sumnjam da je PSA). To važi i za ova dva ispod kojih sam se sada sjetio (tačnije jaran me potsjetio kada sam ga pitao prije nekoliko minuta :) ):

A, ta dva su: T6 FWD Drive-E i T6 Drive-E R-Design: 1999 cc, 225 kW, redni/linijski sa četiri cilindra, sa turbinom i kompresorom. Ugrađivao se od 2014. do 2018. godine. Jaranu nije na pamet padalo da kupi auto koje ima i turbinu i kompresor. :D


Vrh
   
PostPostano: uto lip 25, 2019 9:01 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 02, 2019 8:33 am
Postovi: 180
Vozi: S60 D2 DriveE
Jesu li mogli to više zakomplikovati..


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić