Budući si trazio utjehu, evo:
Ja sam uzeo volvo prije nekih 8+ godina i pljunuo za njega isto toliko tis eura... 1,9d iz 2000.g. Od tada do danas sam polovicu tog iznosa utukao u razne djelove, tako je to kad te krene... Ispocetka sam uzimao original volvo djelove, a tek kasnije renaultove (los majstor i moje neznanje o autima opcenito)
Nema sta nije otislo na njemu: u prvoj godini veliki problemi sa strujom i anlaserom, nakon toga turbina, pa konstantni problem s kocnicama (koje koristim minimalno i samo u nuzdi) - u dvije god minjani diskovi + plocice X2, navodno je bilo do nerazradjenih klijesta, medjutim cisto sumnjam da je do toga..
Pa iza toga ukrasavanje plocnika diljem dalmacije - pustanje ulja.. pa pusta na turbini, pa na mjenjacu, pa na kocnicama, pa na nekoj glavu, pa na egru, uglavnom di god je bilo ulja, moj ga je uredno povracao... i tako u nedogled...
Na tehnickom padnem na cistoci tekucine za kocnice i na desnom faru (nekakav snop svjetla podignut, a nije bilo nikakvih udaraca nit ista), odem do mehanicara koji zamijeni to ulje i usput mi kaze da nije motor u fazi pa usput popravi i to... + utvrdi da je neka vida proparala zupcasti po sredini pa usput promjeni i remen i sve sta ide uz njega..
Trenutno mi pusta ulje na lijevoj strani motora i nakon 2 pranja motora u manje od 10 dana, mehanicar zakljuci da pusta iz te komore na glavi ( ako se tako zove) i da se to ne isplati popravljat. Auto ima 190 tkm. Ima tjedan dana mi gori crvena lampica 'usklicnik u zagradama' non stop, a prije se palila samo u desnim okukama, sta ukazuje na potencijalno curenje ulja u kocnicama iako se razina tog ulja ne mjenja, tj. ne pada itd itd.... Uglavnom u fazi sam da vozim dok ne stane, a onda ide na otpad
Evo tvoja tema mi je dosla ka misto za ispovid, nadan se da ti je bar malo lakse sad
