Sada je: sri tra 30, 2025 11:00 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon srp 20, 2015 11:41 am 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Pozdrav,
u poslednja cca 2 mjeseca mi 3 puta podiže temperaturu, uglavnom nakon kraćeg stajanja sa uključenom klimom.
Potjeram malo brže i temperatura se vrati na radnu.
Primijetio sam da se ventilator samo ponekad malo okrene kad je auto zagrijan i klima uključena (mislim da bi trebao da radi non stop ukoliko kompresor radi).
Problem je što ga nekad ostavim i on radi dugo i ne grije se a nekad da, kao da ventilator ne uključuje i primijetim da mi kompresor klime stane da radi (vjer. se pregrije hladnjak i isključi ga)

Jedan majstor mi je pogledao ventilator, spojio ga direktno na akumulator i on je odmah počeo da se vrti, ali kad je okrenuo klemice da promijeni smjer nije startao. Kaže da hoće da se vrti u smjeru ka vani (tj da gura vazduh kroz hladnjak prema vani, suprotno od smjera prirodnog hladjenja), te da on mora da radi u obrnutom smjeru a tako neće ni da mrdne.

Da li je majstor u pravu za smjer? i ako jeste šta bi moglo biti sa ventilatorom da hoće samo u jednom smjeru. Nov nisam uspio da nadjem, pošto je 2,0T skroz rijedak model ne mogu ni polovan da nadjem.

LP


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2015 11:30 pm 
Offline

Pridružen/a: sub srp 18, 2015 1:27 pm
Postovi: 4
Vozi: Volvo V40
Nemoj me drzati za rijec ali ventilator bi trebao vuci zrak iz vana prema unutra..po nekoj logici, ako puse prema van onda vuce topli zrak od motora.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 21, 2015 11:17 am 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Pa da, to i on kaže, kad ga spaja direktno, moguće ga pokrenuti samo u suprotnom smjeru da "gura" vazduh izdnutra van, a kad zamijeni polaritet ne mrda.

Danas idem električaru, ali mi je skroz to čudno, nekad on i radi ali moralo bi to na ovim vrućinama da se vrti jače, pogotovo kad mi krene podizati temp motora, što se desilo dva-tri puta do sad. Kao da klima zeza taj ventilator, da ga ne uključuje, ne znam.


Vrh
   
PostPostano: uto srp 21, 2015 12:12 pm 
Offline

Pridružen/a: sub srp 18, 2015 1:27 pm
Postovi: 4
Vozi: Volvo V40
I ventilator bi trebao imati 2 brzine..mozda je 2. Crkla


Vrh
   
PostPostano: uto srp 21, 2015 1:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
ventilator ima PWM regulator brzine koji je upravljan sa kompjuterom motora . On sukladno temperaturi motora i rashladne tekućine povečava vrtnju ventilatora sa volvo dice se može provjeriti koliko je brzina ventilatora namještena a ako ventilator nejde brže vjerovatno je regulator u kvaru ili možda i sam motor ventilatora

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
PostPostano: uto srp 21, 2015 11:23 pm 
Offline

Pridružen/a: sub srp 18, 2015 1:27 pm
Postovi: 4
Vozi: Volvo V40
Na tako nesto sam i mislio...samo nisam znao kojim sistemom je regulirana brzina kod volva.


Vrh
   
PostPostano: sri srp 22, 2015 10:49 am 
Offline

Pridružen/a: uto svi 22, 2012 1:41 pm
Postovi: 58
Vozi: S60 2.0T
Ventilator radi, ali upitno? Ne mogu odgonetnuti da li je do njega ili do impulsa koji treba dobiti za start,
primijetim da radi i u prvoj i u drugoj brzini sve ok, ali kad radi u mjestu, u jednom trenutku se uključi (prva brzina, temperatura radna),
iskuljuči se, sve ok, zatim uključim klimu, ventilator se ne pali odmah, pritisak u hladnjaku klime raste sve do isključivanja kompresora,
(isključi se sam, nekakav sigurnosni mod), temperatura uskoro počinje da raste a ventilator se ne pali, ili se pali ali napravi samo kratak hod, niti jedan cijeli obrtaj tako svakih 15-ak sekundi. To ne može da ohladi hladnjak i temperatura raste. Ugasim motor, na kontaktu ventilator se vrti u prvoj brzini manje više i ohladi kroz neko vrijeme, kad nema kontakt čini mi se da ne radi!
Opet bio je slučaj baš juče da kad sam ga forsirao i stanem podignem haubu vidim ventilator odradi u drugoj brzini.
Ne mogu naći pravilo, a teško mi naći drugi ventilator da provjerim je li do njega.

Takodje kad radi neko vrijeme na mjestu (radna temp) otvorim čep ekspanzione posude, antifriz krene da se podiže skroz do čepa, ne znam je li to normalno? Kad tek stanem iz vožnje otvorim čep sve ok, antifriz miruje, nema balončića itd. Ne troši antifriz i u granici je MIN-MAX


Vrh
   
PostPostano: sri srp 22, 2015 11:15 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Imaš PP

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 8 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan