Frula to je sasvim OK.
Pa ne mogu stavit na tržište ulje koje nije u skladu sa svim današnjim standardima. Izbor ulja je osobni izbor, dubina novčanika, iskustva, savjeti svi ostali moguči razlozi...
Iz profesionalnog iskustva zna da kad su u pitanju velike količine ulja uz promjenu prizvođača i nabavu ulja je apsolutno i ČISTO financiske prirode nema tu nikakve reklame. Samo financijske uštede igraju ulogu. SAVE the money parola je i vodilja svih firmi pa i naših domačinstava. Evo i primjera moja firma je prešla sa FIAMM na SHELL isključivo iz štednje a ne zato jer je Shell kvalitetniji, nego su ugovorili povoljniju nabavnu cijenu nego šta su imali dosad...da ne idem dalje pa evo samo jedan brodski motor ima cirka 20000 litara ulja i neka je samo 0,5 $ dolara ušteda...računica je jednostavna. A gdje su sva ostala ulja: Hidraulike, turbo, maziva i ostalo...pa se sve to pomnoži sa brojem brodova i ispadaju miljunske uštede...
Nemojte me hvatat za riječ ali koliko mi je poznato u svijetu postoje samo 2 ili 3 tvornice koje proizvode bazna ulja, a na osnovu tih baznih ulja stvaraju se sva ostala ulja. Tako da svi brandovi današnjih popularnih i manje popularnih ulja nastaju u osnovi na istoj bazi...razvoj se nastavlja u matičnim kućama.
Zašto neki proizvođač ne stavlja određene test podatke na svoje proizvode. SIGURNO SKRIVAJU NEŠTO ŠTA NEVALJA

A šta to Shell, Castrol,Mobil,i ostali imaju skrivat...politika propagande je napad na kupca obasipanjem tipa mi smo ovo, mi smo ono, zamislite VAŠ BANKA itd... Vjerovatno i imaju...pa preko noči bi ih pojela ljuta konkurencija...
Evo prisječam se nekih sitnica iz rane moto

mladosti. U ondašnjoj državi dok su se vozile auto trke, a kako sam bio u dosta bliskom kontaktu sa utrkajcima tada je zakon bilo ulje od BP-ja. castrol nije ni postojao. A još se dobro sječam rječi jednog od utrkajaca da ulje ne treba mjenjat nego samo nadoljevat

i sad kad ja povučem tu paralelu u današnje vrijeme mi zaista ne mjenjamo ulje na brodskim motorima samo doljevanje jedino extremo se mjenja. Normalno da se regularno ulja šalju na ispitivanja u vremeskim terminima ili poslje određenih broja radnih sati. Ima tu još dodatnih razloga al za sada toliko.
Grini još jednom mjenjaj ulje...ako nečeš poslat ču ti ja maslinovo
