Pozdrav! Radi se o Volvu S60, 12/2004, D5, 120kw, 198000km, ručni mjenjač, momentum oprema. Otkad sam uzeo auto (mjesec dana) osjeća se miris nafte oko njega i kad bi stao nakon nekog vremena ispod desne stražnje strane uvijek bi nakapala lokvica nafte promjera oko 15cm na tom području. Inače auto mi najnormalnije radi, osim nekih klonkanja kad pustim pa dam opet gas, i kad pustim kvačilo kad mijenjam brzinu, al to je priča za drugu temu (sumnjam na nosač motora). Prije skidanja nazvao sam Volvo, rekao sam da su u nekim državama povlačili aute i besplatno mijenjali pumpe radi mogućnosti izazivanja požara curenjem goriva. Dao sam im VIN broj, provjerili su i javili mi da moj auto ne spada pod one o kojima se radi o tvorničkoj grešci. Danas sam našao vremena i probao skinuti stražnja sjedala i došao do pumpe goriva, sumnjao sam na nju jer sam na više mjesta pročitao da zna napuknut i tako puštat gorivo (ovisno o godištu zna biti i tvornička greška). Pumpa je bila sva masna i puna nafte. Napukla je plastična cjevčica na koju je spojena gumena cijev (koja je jako tvrda i cijelo vrijeme je vukla taj plastični pipac u stranu, vidi se da je blago savijen) povrata "viška" goriva iz motora.
https://imageshack.com/i/f666o0j Nadam se da je dozvoljeno na takav način stavljati slike na forum. Skinuo sam pipac i išao po metalnu cijev od kočnica od jedne stare alfe 33. Promjer vanjski je 5mm unutarnji 4mm. Pošto je unutarnji promjer pipca 6mm, a vanjski promjer cjevčice kočnica 5mm morao sam dodat oko 1mm materijala (autogeno), pa izbrusit višak. Kad je cjevčica ulazila lijepo u kućište i pipac, remazao sam ju instant ljepilom (kojeg sam prije provjerio da ga nafta ne otapa) i ugurao sam tu metalnu cijevčicu kroz cijeli plastični pipac, i u kućište do odprilike vertikalne crvene crte na slici:
https://imageshack.com/i/0yyobwj . Počekao oko pola sata i probao upalit (prije nego sam upalio sam pustio kontakt na 2 položaju (kad se uključe lampice i pumpa) oko 1min da stoji i da radi samo pumpa dok sam čuo da više ne cvrči zrak koji je ušao u cjevi kad sam ih otpojio, pa sam upalio. Auto je normalno upalio i radio oko 5min na minimumu. Nisam primjetio da je puštalo ništa. Sjedala nisam montirao još, sutra ujutro ću probat ić vozit da vidim dali je sve ok pa ću vratit sve natrag. Nadam se da sam nekom pomogao ako ima sličan problem da će moć riješit na takav neki jednostavniji način, ako ne i isti, jer nova pumpa bez montaže košta 2828kn u Moto Risu u Pazinu, a u Crnoj Gori kod nekog lika iz Podgorice polovna oko 100€, a nova oko 550€ . Ako imate slično putaštanje goriva svakako predlažem vam da probate nazvat Volvo prvo, ništa ne košta a možda dobijete novu pumpu besplatno
